• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk. Het kan ook niet anders hè.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Life sucks facking hell... ik wil gewoon liggen op me bed en film kijken de hele week ofzo... niemand om me heen... En elke keer als ik me huisgenoot met die kettingen aan zijn broek hoor lopen rinkelen ze en krijg ik rillingen door me lijf wtf is dit... ik ben niet bang van hem... En waarom ondanks dat mensen vrolijk tegen me doen kan ik er niet gewoon vrolijk van worden en als ik er vrolijk van word dan gebeurd er weer iets wat gelijk me hele dag verneukt... LIFE JUST GIMME A BREAK OKAY!! Verdien ik het dan niet om ook gewoon gelukkig te kunnen zijn???


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ugh, ik ben maar gewoon weggegaan.
    Voel me zo misselijk. :c.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    “I stumble through a carnival of horrors”


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Fucking kutword. Werk meeverdomme. Je bent het geld echt niet waard.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my gooood, ik ben geselecteerd als mogelijke laureaat voor een nationale schrijfwedstrijd! Freakin' awesome. ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben nu echt in staat om een moord te plegen. Jezus christus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okè. Koppijn, buikpijn en misselijkheid zijn allemaal op tijd voor een koffiekransje. Maar waar is de koffie? :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, bah.


    26 - 02 - '16

    Nothing to worry about. Just chill, it's going to be alright.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:


    Die gif is gewoon zó geniaal.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben dit gezeik gewoon zo ontzettend zat. Ik had er nooit aan moeten beginnen.


    26 - 02 - '16

    Calorae schreef:


    Hahahha. I lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yess^^ binnekort first tattoo C:
    maar weet nog niet waar ._.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·