• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Niemand lijkt te zien dat ik niet beter kan dan deze cijfers. Dat ik mijn best al doe en echt niet slimmer ben. Misschien ben ik niet goed voor dit niveau. Alsjeblieft, laat dat een keer doordringen. Ik heb geen zin om altijd op het randje van overgaan te zitten.


    :)

    Nee, ik wil niet dat je tegen hem schreeuwt. hij is mijn broer. Ik ben gewoon bang voor je

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:43 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Bedankt. Je hebt het iets minder erg gemaakt. Voel me nog steeds verschrikkelijk, maar oké.


    :)

    Ik haat mensen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zelfs schrijven lukt me niet meer. Great.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik voel me nu echt heel erg schuldig. Om niets. Ik heb niets fout gedaan, maar het voelt wel zo.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik word gewoon haast gek van alle gedachten die door m'n hoofd gaan en dat ik de hele tijd half aan het janken ben of het gevoel heb dat ik moet janken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind het kut dat dit naar het offtopic is geplaatst verdammekes!
    En dat wilde ik heel graag in fucking caps typen verdammt!


    No growth of the heart is ever a waste

    Yeaa. 14444 pageviews, hehe.
    Ugh, ik moet echt effe doortypen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hashirama schreef:
    Ik vind het kut dat dit naar het offtopic is geplaatst verdammekes!
    En dat wilde ik heel graag in fucking caps typen verdammt!
    MaAr DiT mAg WeL vOlGeNs dE rEgElS. eVeN mOrE fUn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nadeel van met een stelletje mannen/jongens in een game chat zitten: Op een gegeven moment komt het onderwerp seks wel aan bod...
    En morgen tot 8 uur 's avonds op school, yippie....


    Stenenlikker

    Tot 8 uur!? Heb medelijden met je! ^




    Ot; Damn mooie film. Veel emoties en goed geacteerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Everyday after school.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het was awkward hoe hij me aanraakte tho.

    Waarom ik bang ben dat je me inruilt? Omdat mijn eerste twee vriendjes me hebben ingeruild. Omdat mijn eerste drie vriendjes zijn vreemdgegaan. Omdat jij niet van me houd en dat nooit hebt gedaan ook. DAAROM ben ik bang dat zodra je een meisje hebt gevonden die je aandacht geeft, je mij zo vergeten bent. Ik kan dan nu wel wat voor je betekenen, maar als je niet van me houdt zul je me uiteindelijk toch wel vergeten. Wat een onzin dat je denkt dat ik dat ook vast doe. Ik hou wel van je, ik zou jou nooit vergeten, ik weet dat wat wij hebben speciaal is. Ik wou dat jij dat ook een keer inzag, en dan een keer zou begrijpen wat houden van nou precies inhoudt. Want alles wat jij beschrijft, hoe je je over mij voelt en hoe je mij ziet, dát is houden van. Zucht. :(


    Life is hard and then we die