• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Klootzak. Ga in een klooster wonen ofzo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ben hier ZO zat van.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, dus je laat me meebetalen aan benzinegeld maar wil me niet thuis afzetten waardoor ik een uur op de bus moet wachten tot ik ooit thuis kan zijn. Nou, bedankt hè, dan weet ik ook weer dat ik de volgende keer dus echt niet meer meerijdt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En ik ben er ook weer achtergekomen hoe verschillend van mijn vrienden ik ook alweer ben. Nog meer zelfs, want iedereen is in een half jaar heel erg veranderd. Ik voel me er gewoon vreemd en ongemakkelijk tussen, terwijl het eerst de enige mensen waren bij wie ik me thuis voelde. Ik voel me echt fucking alleen en ik wil huilen en weg en verdwijnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    First time I've seen cards like this in a big retail store. Made me smile.


    Ge-wel-dig!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 12:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Dat is zo fucking awesome! :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gooooooooood Lord, what have I done.

    Nouja, dan niet hè.

    Oh heavens. Hij stond zo dichtbij. x.x


    kindness is never a burden.

    XD migraine is niet grappig, ga iemand anders pesten en laat mij met rust... Stom gebonk...


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik heb zo'n zin in vrijdag! <3


    26 - 02 - '16

    Ik had het anders moeten aanpakken, fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik haat deze klotewereld waar niemand mij begrijpt, respecteert of in ieder geval met rust laat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben voor het eerst in tijden eens gelukkig. Zo gelukkig dat mijn ouders zich afvroegen wat er met me aan de hand was, aangezien ik normaal nooit zo enthousiast en uitbundig ben. Ik ben gewoon zó gelukkig!


    26 - 02 - '16

    Skittle Vodka is in de maak. Nu wachten tot morgenvroeg en dan in flessen gieten. Nu alleen nog ervoor zorgen dat ik er morgenavond niet te veel van drink en het feestje kan beginnen. :')


    Take me to wonderland