• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Zucht. Zoveelste omschakeling van euforie naar verdriet vandaag. *Gaat vrolijke "awh yeah I love this world"-muziek zoeken om zichzelf op te beuren*

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Imagine dragons On top of the world ^ :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I miss everything about you,


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I'm so scared. Ik durf echt vrijdag niet meer naar de dokter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak me echt zorgen om hoe goed er nou echt door mijn gordijnen te kijken valt. Daarnet hupste ik nog in ondergoed door mijn kamer om die deken in dat stomme dekbedovertrek te krijgen en bij dat soort acties hoef ik echt niet bekeken te worden door de halve buurt. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik maak me echt zorgen om hoe goed er nou echt door mijn gordijnen te kijken valt. Daarnet hupste ik nog in ondergoed door mijn kamer om die deken in dat stomme dekbedovertrek te krijgen en bij dat soort acties hoef ik echt niet bekeken te worden door de halve buurt. (cat)

    Ik vergeet vaak dat mijn gordijnen open staan als ik van de douche kom, en ik kleed me pas in mijn kamer aan (bloos) en we wonen tuin aan tuin, dus de andere kant kan me zo zien. Hahah. Awkwaaaard.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 23:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so torn up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom moet je nu opeens weer zo schattig en lief gaan doen... Heel de klas wil driehoeksverhoudingen gaan doen en dan heb je jouw: "Ik wil iemand die ik elke dag knuffels kan geven en dicht tegenaan kan zitten."
    Dat is net hetgeen wat ik ook zoek! Nu moet je alleen nog even gay worden en we zijn de perfect match. Maar natuurlijk ben je niet gay, want God haat me.


    Take me to wonderland

    I just need some sleep... but when I close my eyes, that damn headache starts. :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt zo'n idioot hè. Ja, terugdenken aan alle goede momenten en leuke dingen die jullie samen hebben beleefd is vast een heel goed idee als het net drie dagen uit is. Een nog veel beter idee zelfs is je voorstellen dat hij films gaat kijken met, samen wakker wordt met en een ontbijtje maakt voor een ander meisje. Ooit gaat dat wel gebeuren namelijk, maar dan is het hopelijk minder pijnlijk. Vandaag is geen goed moment om daaraan te denken. Het is gewoon zo klote, we hadden zo'n fijne en goede relatie, totdat we dat opeens niet meer hadden. Ik weet niet eens waarom. Hij was in principe alles wat ik zocht in een jongen. Tuurlijk was hij niet perfect, hij had best mogen kunnen dansen en had nog een paar centimeter groter gemogen, maar ik was zo gelukkig met hem. Waarom is het ook alweer uit?!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zó'n. enorme. koppijn. Ga gewoon, jeeeezus. Ik heb alles geprobeerd om ervoor te zorgen dat het weg zou gaan, maar veranderd geen flikker. D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    shit nou ben ik weer vergeten me volgende hoofdstuk te uploaden meh dan maar morgen nu is al veel te laat en moet ik ECHT gaan slapen meh :/


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik ben zo dood vandaag. :')


    Take me to wonderland

    Deze buikpijn kan er ook nog wel bij, yay...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wou dat ik eens één keer in mijn eigen toekomst kon kijken. Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik aan het doen ben met mijn leven. :') And it's not even funny.