• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Jezus, wat een gespam T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, ik wil meedoen aan een schrijfwedstrijd, maar ze zijn allemaal al begonnen. :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als enige van de klas alle antwoorden van de leestekst goed c: Feeling proud


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Why the fack heb ik zo'n vies ding op mn nek zitten? Ugh, ga weg! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AAAAAH.
    Oké, ik wil huilen.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me weer eens verschrikkelijk en ik haat het. Ik haat dat mijn geest zoveel controle heeft over hoe ik me voel en hoe mijn lichaam voelt. Ik voel me oud, moe en kapot. Daarbij heb ik niet eens wat gedaan, alleen gereisd. Wat ik ook doe ik kan het niet wegduwen. Zelfs het liedje dat me normaal heel erg helpt, werkt niet. Ik ben niet eens naar school gegaan, omdat ik me zo kut voel en mezelf er niet toe kan brengen. Ugh.

    Soms zou ik willen dat ik nog steeds gevoelloos was. Geen emoties hebben is soms een echte zegen. Geen twijfels, geen angsten, alleen maar een volledig en allesomvattend niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    That made my day! <3 Zou er dan toch nog een kans zijn?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil verhuizen. Naar Transsylvanie. Like, nu.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tell me what you did
    You can call it what you want
    I call it hacking my computer


    I dress to kill, but tastefully

    Gosh, this song +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Well, maybe I'm in love.. "
    Hmeh.


    26 - 02 - '16



    Al die Valentijndingen op school maken me ziek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    And just so you know,
    the distant is what's killing me.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo bang dat het mis gaat en ik alles over moet doen. Like, twee keer dit jaar moeten doen is niet een positief vooruitzicht. En jouw uitspraken motiveren ook niet echt. Jezus, je maakt alles erger dan dat het is. En bedankt.


    :)

    Ja, ga je mening niet aan me opdringen dan. Er zijn nou eenmaal mensen die abortus geen moord vinden. Deal with it!


    26 - 02 - '16