• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet wachten tot ik mijn username weer mag veranderen. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen wordt een hel.
    Eén docent van kwart over negen tot kwart voor vier. Ik ga dood. En ze is al pissed vanwege vandaag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Allright, ik praat wel niet meer tegen je dan. The message is clear.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omfg. Dat was het beste wat ik in lange tijd heb gezien. Tatiana Maslany doet aan zwarte magie, dat kan niet anders. Kan niet wachten op 19 april. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo klaar met dit gedoe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LDOIYW*(E#*($)$@)@JK SHF@)(@&$() ARRRRRGGGGGGH.
    Godverdomme, wat nou FUCKING VERRADEN? Rot een end op, dus ik mag mijn klote "emoties" niet meer tonen omdat je denkt dat het over wat anders gaat? Jezus IHDFWKJ zeg, ik ben tenminste volwassen genoeg om een gesprek echt aan te gaan. Je negeert me nu zelfs gewoon. KRIJG HET.
    Ik heb echt zin iemand gewoon te slaan, volgens mij heb ik een fucking punchbag nodig.


    OpheIia schreef:
    LDOIYW*(E#*($)$@)@JK SHF@)(@&$() ARRRRRGGGGGGH.
    Godverdomme, wat nou FUCKING VERRADEN? Rot een end op, dus ik mag mijn klote "emoties" niet meer tonen omdat je denkt dat het over wat anders gaat? Jezus IHDFWKJ zeg, ik ben tenminste volwassen genoeg om een gesprek echt aan te gaan. Je negeert me nu zelfs gewoon. KRIJG HET.
    Ik heb echt zin iemand gewoon te slaan, volgens mij heb ik een fucking punchbag nodig.


    *gives mine*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    *gives mine*

    *gaat erop los*


    Ik voel me zo erg aan de kant gezet door je :(

    OT: omg ik werd net bijna gewurgd door mijn gothic huisgenoot! (ik heb niks tegen gothics btw!) maar like OMG gelukkig zag mijn andere huisgenoot van hé dit dit geen grapje laat ik er even tussen springen! Nu striemen in mijn nek van de kettingen van zijn broek :(


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Echt, begin er niet over hoor, godverdomme. DJSEO@*ARGH.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je irriteert me mateloos. Mens, meld je gewoon niet aan als je niet normaal mails kan beantwoorden, mails negeert en niets doet met uitstel te laat inleveren omdat je ik heb geen idee waarmee in beslag genomen bent of whatever, maar het hangt me de keel uit dat je niet duidelijk zegt wat er is en of ik iets kan doen. ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    There you are sitting in the garden, drinking my coffee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen maar eens op jacht gaan naar Skittles zodat ik Skittles Wodka kan maken voor op bezinning deze donderdag en vrijdag. Ik kijk er zo ontzettend naar uit. :'D


    Take me to wonderland

    Ik heb geen zin om moeite voor iets te doen waar ik ttoch niet serieus word genomen (cat)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 23:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, ik mag niet eens meer zuchten van je? *blijft expres de hele tijd zuchten en steunen*


    Quiet the mind, and the soul will speak.