• Waarom dat eeuwige gezeik?
    Waarom altijd dat geroep dat iemand je nadoet?
    Waarom altijd gemiep over zogenaamde wannab's?
    Laat mensen gewoon!
    Waarom is het in Nederland zo dat vrijwel elke alternatieveling een ander moet afkraken?
    Waarom lijkt het alsof er een continue strijd is tussen iedereen?
    Waarom klieken ze niet samen, zoals in andere landen wel de gewoonte is?
    People, we zijn al in de minderheid, ga dan niet ook nog eens elkaar afzeiken.
    Wat maakt het uit dat er iemand naar Tokio Hotel luistert?
    Of dat iemand een haarcoupe heeft die jou niet bevalt?
    Dat het je niet bevalt kun je best vinden, maar waarom moet je dat altijd uitspreken op zo'n kuttige manier?
    En trouwens..
    Iedereen begint ergens.
    En in plaats van elkaar als maar af te zeiken kun je ook best tips geven, of daar doorheen kijken.
    Niemand kan zeggen dat zijn/haar stijl vanaf dag 1 perfect was. Dat kan niet, bestaat niet.
    Dus waarom dan dat gedoe alsof?
    Waarom is het erg dat iemand je probeert na te doen?
    Dat is toch juist een compliment?
    En jij bent ook niet origineel want alles is al eens gedaan in deze wereld. Dat je het weet.
    Daarnaast zou ik het juist leuk vinden dat mensen zich interesseren in mijn stijl en het zelf ook graag willen hebben.
    sorry hoor, maar zo zie ik het.
    En dan durven ze nog te zeuren dat de zogenaamde 'normale mensen' jullie niet respecteren. Terwijl jullie elkaar onderling ook de grond in stampen!
    Stelletje hypocriete kotsobjecten.
    Leuk hoor, Nederlandse Alto's.

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=3394

    Hea, ik ben Belg. :Y)
    Oke, even normaal doen, Jolien. :'D
    Kinderen zijn gemaakt om elkaar af te kraken. Overal zien ze het. Op tv, radio, real life.
    De jeugd is gewoon helemaal fucked up, de laatste tijd.
    En dat gaat niet zo snel veranderen. ><

    Hmm, zijn de mensen nu gewoon laf of weten ze echt niets te zeggen op de waarheid? :'D

    Waarom ben ik het hier totaal mee eens?:Y)Er valt niets aan te vullen gewoon.Ik ben zelf geen 'emo' zoals de meeste mensen zich hier noemen.& waarom moet elke tokio hotel fan 'emo' zijn?Waarom word ik altijd raar bekeken op Tokio Hotel concerten,omdat ik geen 'emo' ben..Like,Ik trek gewoon aan wat ík mooi vind..En née dat is niet alto/emo noem maar op.&dat mensen je na willen doen , is prima..Ik zie het ook als een compliment:') Als het maar niet té ver gaat.(lol) en btw ik heb niets tégen emo's,maar wel wat tegen de stereotype fans - annoying -& what about holland..Daar heb je ook gelijk in.&ik maar altijd denken dat dit een vrij land is en dat iedereen elkaar kon respecteren..
    Love , Tugba x


    Pictures fade away, but memories are forever

    hehe dankje _O_

    Maar tis ook bij tokio hotel fans zo
    vroeger was alles chill, nu is het van:
    omg ik ben veel langer fan en dus beter, ga maar weg vieze monsoonslet.
    Like huh, waar is dat groepsgevoel?

    Dit is een teks waar je u voor zegt,
    Alles wat hier instaat, KLOPT!
    Ik wil niet zeggen, Dat ik al die dingen altijd perfect doe, Ik ben niet perfect, niemand is perfect, en ik ben nu nog eventjes in shock,
    wa dit is echt een hele cuwle tekst, en sommige mensen kunnen hier van leren.. (ikzegnietmensenvanQuizlet)


    i can't pretend you're nothing special

    Eeehm, je hebt gelijk?
    Maar ik heb ook niet graag dat iemand mij helemaal kopieert hea >.< [/niet dat ze het doen x'D]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    AMEN!

    Eeehm, je hebt gelijk?
    Maar ik heb ook niet graag dat iemand mij helemaal kopieert hea >.< [/niet dat ze het doen x'D]

    well i don't care?
    ik heb 4 look a likes op school die kinda proberen hetzelfde haar te hebben etc?
    En dat is juist vet leuk want ze ontwikkelen nu steeds meer hun eigen ding.
    Daarnaast is er niets mis met die meiden, zijn gewoon aardig alleen 4 jaar jonger dan ik. But care, ik ga daar niet over zeiken of ze afvallen ofzo.
    vind 't juist leuk dat er wat meer stijl komt.

    Hmm, over dat na doen, ik denk dat dat gedeeltelijk door mijn topic komt? Het is ook niet erg als iemand je na doet, wél als iemand die je niet mag, telkens achter je reed aanloopt. En dan ga ik me snel aan alles irriteren, ja.

    Hmm, over dat na doen, ik denk dat dat gedeeltelijk door mijn topic komt? Het is ook niet erg als iemand je na doet, wél als iemand die je niet mag, telkens achter je red aanloopt. En dan ga ik me snel aan alles irriteren, ja.

    nah ik wilde 't al langer maken want zoveel mensen zeiken erover.
    Maar toen ik jou topic zag dacht ik ineens -ping- ohja ik moest dat nog maken. -ging typen-

    (...)
    nah ik wilde 't al langer maken want zoveel mensen zeiken erover.
    Maar toen ik jou topic zag dacht ik ineens -ping- ohja ik moest dat nog maken. -ging typen-
    Aaah, oke.
    Nouja, de ene vind het leuk als iemand achter je aan loopt, en een neppe vriend is, omdat hij/ zij alleen de style leuk vind, en de ander vind dat niet leuk.

    (...)
    well i don't care?
    ik heb 4 look a likes op school die kinda proberen hetzelfde haar te hebben etc?
    En dat is juist vet leuk want ze ontwikkelen nu steeds meer hun eigen ding.
    Daarnaast is er niets mis met die meiden, zijn gewoon aardig alleen 4 jaar jonger dan ik. But care, ik ga daar niet over zeiken of ze afvallen ofzo.
    vind 't juist leuk dat er wat meer stijl komt.

    Jea, zo kan je het ook bekijken. Maar mensen zijn verschillend. Het is juist beter van jou dat je het maar gewoon laat enzeu, maar ik kan me ook best voorstellen dat sommige/andere mensen het juist niet leuk vinden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Jea, zo kan je het ook bekijken. Maar mensen zijn verschillend. Het is juist beter van jou dat je het maar gewoon laat enzeu, maar ik kan me ook best voorstellen dat sommige/andere mensen het juist niet leuk vinden.


    Maar om die mensen dan tot het bot aan toe uit te schelden en voor schut te zetten? Vind ik ietswat laag.

    Gebeurt niet hier, but in real weetje. Of op hyves >.<

    (...)

    Maar om die mensen dan tot het bot aan toe uit te schelden en voor schut te zetten? Vind ik ietswat laag.

    Gebeurt niet hier, but in real weetje. Of op hyves >.<

    Haat aan hyves:Y) - heeft spijt dat ze hyves heeft aangemaakt-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat gebeurt overal.