• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Ik begin echt zenuwachtig te worden nu... Ik wil weten of ik duits heb verknald of niet.. Ik word een beetje paranoïde geloof ik


    I dress to kill, but tastefully

    Ik mis je.


    :)

    Stom kind! Ik hoop dat je dit leest, want ik weet dat je niets anders doet dan me na-apen!

    Lol, mijn signature is nu echt heel toepasselijk. Ik heb al meteen een idee voor mijn volgende naam en avatarthema.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is zo fucking gemeen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk. Waarom ook niet? /sigh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -okay ;-;

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:32 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Chocolata schreef:
    Lol, mijn signature is nu echt heel toepasselijk. Ik heb al meteen een idee voor mijn volgende naam en avatarthema.

    Ik ben nu heel benieuwd. :x

    Welterusten en tot morgen, aan niemand dan maar. :/


    :)

    Stóp.ermee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm gonna make a Hunger Games Sims 3 version too!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik wordt echt gek van alles.. ik wil weg :C


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    stik in je wedstrijd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, screw it all. Ik ga een huis kopen ergens ver hier vandaan en daar ganzen kweken.


    kindness is never a burden.

    Desolation schreef:
    Oh, screw it all. Ik ga een huis kopen ergens ver hier vandaan en daar ganzen kweken.
    can i join you?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stom joch, dat is mijn geld! Het is nu al meer dan een maand geleden dat ik je het geleend heb. Eerst beloof je me dat je me vorige week terug zou betalen omdat je zogenaamd wacht op je studiefinanciering, maar vervolgens laat je niets meer van je horen. Dan vraag ik vrijdag nogmaals of ik mijn geld terug kan krijgen en dan negeer je het bericht! Terwijl ik kan zien dat je het gelezen hebt. Rot joch dat je bent! En dan wel de zielige emo uithangen, bah. Wat heb ik een hekel aan jongens zoals jij.