• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Waarom word het altijd opgevat alsof het over jou gaat? Zo speciaal ben jij niet hoor. /zucht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jesus fuck. Ik voelde me er eerst schuldig over, maar laat me met rust nu, ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thefuck, krijg ik opeens het bericht dat ik al eens wat geplaatst heb in het topic, terwijl ik maar één keer op de "plaats reactie" knop heb gedrukt. Wil ie er nog steeds geen bericht in zetten...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah ik ben zo trots op mijzelf! 20.000 woorden en nog steeds heel veel inspiratie!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, wat is het toch geweldig om mensen op tumblr te zien vechten over hun OTP's als je niet in dat fandom zit. :Y) kuch Naruto kuch


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Chocolata schreef:
    Lol, mijn signature is nu echt heel toepasselijk. Ik heb al meteen een idee voor mijn volgende naam en avatarthema.


    Ohmygod Kurt Cobain. :3
    Nu ben ik echt enorm benieuwd. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    (...)

    Ohmygod Kurt Cobain. :3
    Nu ben ik echt enorm benieuwd. ;D

    Meh, alles is al bezet. Ik denk dat het Novoselic wordt. Of Utero. Of Bleach. Aaaah. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan maar niet geloven dat je dood bent. Ik mocht je zo graag. Het is echt gek dat de beste vriend van mijn moeder gestorven is. R.I.P. Carl.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    sick of nightmares


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Altijd fijner als je met de auto naar school gebracht wordt dan dat je moet fietsen.
    En moest ik nou serieus dromen dat ik mijn wiskundeproefwerk voor vandaag verpestte? Nu ben ik echt bang...


    Stenenlikker

    En maar weer naar stage vandaag.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geweldig, ik heb nu al het gevoel alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten en daar was ik sowieso al bang voor aangezien ik vandaag geschiedenis heb. Dit gaat nog leuk worden *sigh*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Urgh, jij bent zo vervelend soms. Ik snap best dat je niet veel geld hebt maar je hoeft er echt niet altijd zo over te klagen. Dat jij nou een tussenjaar om te werken heel logisch vind en ik niet, dan hoef je nog niet zo bot te gaan doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm meh eigenlijk zou ik wel willen dat mijn naam daar gewoon bijgezet wordt, het is tenslotte mijn werk.

    Leshley schreef:
    Geweldig, ik heb nu al het gevoel alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten en daar was ik sowieso al bang voor aangezien ik vandaag geschiedenis heb. Dit gaat nog leuk worden *sigh*

    Heel veel succes. :c


    :)