Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!
Thefuck, krijg ik opeens het bericht dat ik al eens wat geplaatst heb in het topic, terwijl ik maar één keer op de "plaats reactie" knop heb gedrukt. Wil ie er nog steeds geen bericht in zetten...
Altijd fijner als je met de auto naar school gebracht wordt dan dat je moet fietsen.
En moest ik nou serieus dromen dat ik mijn wiskundeproefwerk voor vandaag verpestte? Nu ben ik echt bang...
Geweldig, ik heb nu al het gevoel alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten en daar was ik sowieso al bang voor aangezien ik vandaag geschiedenis heb. Dit gaat nog leuk worden *sigh*
Urgh, jij bent zo vervelend soms. Ik snap best dat je niet veel geld hebt maar je hoeft er echt niet altijd zo over te klagen. Dat jij nou een tussenjaar om te werken heel logisch vind en ik niet, dan hoef je nog niet zo bot te gaan doen.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Leshley schreef:
Geweldig, ik heb nu al het gevoel alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten en daar was ik sowieso al bang voor aangezien ik vandaag geschiedenis heb. Dit gaat nog leuk worden *sigh*