• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roxanne Weasley

    Ik rolde met mijn ogen toen Fred mijn hand weg sloeg en vroeg of ik het ook netjes kon vragen.
    'Mag ik een snoepje Freddie?' Vroeg ik met een verleidelijke stem. Iedere keer zag ik via mijj ooghoekken dat Alice mijn broer een knip oog gaf.
    'Alice, ben je wat van plan dat je hem de hele tijd een knipoog geeft?' Fluisterde ik naar haar. Op dat moment schoof de coupe deur open. Een meisje stond aarzelend bij de deur en ging vervolgens zonder iets te zeggen zitten.
    'Wauw fred, wij zijn populair, we trekken mensen aan!' Zei Jack.
    'Ik en Alice om eerlijk te zeggen. Wij zaten hier eerst,' zei ik tegen Jack, nog steeds mijn hand gericht op Fred om een snoepje van hem te krijgen. De vrouw met de snoepjes karretje kwam en ging dan gelijk weer weg omdat ze zo te zien dreuzelsnoep haatte.
    'Rubi!!' Siste ik toen ik merkte dat de wolf weer aan mijn been zat te knagen en schopte hem naar Fred toe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Carrie Delany

    De wolf knaagde aan het been van het roodharige meisje, Roxanne. Ik hoopte dat die wolf niet mij te pakken zou nemen. Snorlax had nog steeds een dikke staart. Om het ijs te breken zei ik maar: 'Fred, mag ik ook een snoepje?'
    Bijna gelijk daarna voelde ik mijn hoofd rood worden. Shit, stomme actie. Hoogstwaarschijnlijk dachten ze nu dat ik een domme ongemanierde trut was of zo. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.


    I dress to kill, but tastefully

    Roxanne Wealey

    'Fred, mag ik ook een snoepje?' vroeg de meisje. ik rolde met mijn ogen en liet zuchtend mijn arm dalen, overtuigd dat Fred me geen snoepje zou gaan geven, dus sprong ik van mijn plek op en keek in het rond.
    'ik ga even naar de vrouw met de snoepjeskarretje toe want ik wil snoepen, aangezien Fred me niets geeft..' zuchtte ik. ik rukte de coupe deur open waardoor Rubi schrok en zich naar de meisje keerde met de kat en ernstig begon te grommen.
    zonder me om te draaien en te zien wat er zou gaan gebeuren met Rubi en het meisje, liep ik de coupe uit en liep rechtstreeks naar de vrouw met de snoepjes karretje om vervolgens wat chocokikkers te halen voor mezelf. ook zag ik Rose, vlak naast de coupe naast die van ons. maar daar aan besteed ik niet te veel aandacht. al mijn aandacht gingen naar de chocokikkers.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Kon ze ook met Fred gaan dealen XD Lol, ik doe hw. Demi, en Jack komen later.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Carrie Delany

    De wolf draaide zich om naar Snorlax, die begon te grommen. Denk je alles gehad te hebben. Snel haalde ik Snorlax' kooi van mijn schoot en zette haar in het bagagerek. Dit ging ze niet leuk vinden, maar het moest. De wolf bleef maar grommen en ik trok een wenkbrauw naar hem op. De wolf gaf geen sjoege. Het roodharige meisje was het coupé uitgelopen, op zoek naar het snoepkarretje veronderstelde ik. Snorlax blies en siste boven me in het bagagerek, maar als ik haar er uit zou halen zou het nog erger worden. Ik vroeg me af van welke afdeling deze mensen zouden zijn. Ik gokte op Gryffindor. Dat andere meisje, Alice, was volgens mij Keeper in het zwerkbalteam. Hoe dan ook, ze leken me allemaal wel aardig.


    I dress to kill, but tastefully

    Piaffe schreef:
    Melody Jane McCarter, Gryffindor, sixth year.

    Na een tijdje te hebben gezocht naar Katy loop ik dan snel de trein in om opzoek te gaan naar een lege coupe. Als ik er een gevonden heb ga ik zitten en leg ik mijn hutkoffer met een zwaai op het rek. Me afvragend waar Katy is zit ik in de coupe. Ik kijk naar buiten en zie daar ouders en kleinere kinderen staan. Ik zucht en vraag me af hoe het nu met mijn ouders gaat. Ze hebben het de laatste tijd druk op hun werk. Om de paar seconden kijk ik op mijn horloge. Katy moet opschieten.


    -Fennafriend? Post je zelf ook nog wat?-


    Ja ik ga zo posten maar had het dit weekend echt niet normaal druk... 2 verjaardagen+heel veel huiswerk.... :/


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Katy Bella Jones || jaar 6 || Gryffindor

    Als een maniak trek ik mijn koffer - die overigens veel te vol zat - achter me aan en rende naar het perron. De trein zou ieder moment kunnen vertrekken, ik kon echt niet te laat komen, niet zoals in mijn derde jaar. Man, wat was dat een drama. Gelukkig had de school er geen probleem van gemaakt. In gedachten verzonken rende ik door de muur heen, niet oplettend of mensen me zagen. Ik was echt een ramp wanneer ik haast had. En dan moest ik ook nog Melody gaan vinden! Snel rende ik de trein in en botste tegen iemand aan. 'Oh sorry!' zei ik snel en rende door. Ik keek in iedere coupé of ik Melody zag, maar zonder succes. Ik kijk in de zoveelste coupé en zie daar een groep kinderen zitten, met een wolf en heel veel snoeppapiertjes. Nog steeds rennend kijk ik of Melody daarbij zit. Nee...Wacht! Mijn hart stond eventjes stil. Ik zag Jack, een jongen uit Huffelpuf, wel in die coupé zitten. Misschien had ik een klein beetje een oogje op hem... Hij is lief en schattig, en... Nee Katy, dat is nu niet belangrijk, je moet Melody vinden. Net wanneer ik verder wil rennen bots ik keihard tegen iemand op. 'Au!' schreeuw ik en val op de grond. Ik wrijf met een moeilijk gezicht over mijn hoofd. Gelukkig, ik voel geen bult. Iemands hand pakt de mijne en trekt me weer overeind. Ik bedank degene die me overeind heeft geholpen en loop weer verder. Aan het einde van de trein zie ik eindelijk Melody in een coupé zitten, die op haar na leeg is. Ik schuif de deur open en plof hijgend naast haar neer. 'Hee Melody' zeg ik. 'Hoe was jouw vakantie?'


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [Wanneer komen ze aan bij Hogwarts?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Wanneer komen ze aan bij Hogwarts?]


    de trein gaat om 18:00 vanavond vertrekken, en dan moeten we even kijken hoe het verhaal loopt


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [Ik ben vanavond afwezig. Net zoals SuperTOMMO, lol dat krijg je als we vriendinnen zijn. Maar we gaan naar een feest in Utrecht. Daar woont een vriendin van ons XD Ben weg om 17.30 en maak me nu klaar XD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    [Ik ben vanavond afwezig. Net zoals SuperTOMMO, lol dat krijg je als we vriendinnen zijn. Maar we gaan naar een feest in Utrecht. Daar woont een vriendin van ons XD Ben weg om 17.30 en maak me nu klaar XD]


    dat maakt niet uit :) veel plezier!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roxanne Weasley

    '3 chokokikkers alsjeblieft, ' vroeg ik aan de snoepjes damen.
    '2 galjoenen,' antwoorde ze verveeld en gooide drie chokokikkers voor mijn neus. Haastig grabbelde ik in mijn zakken voor galjoenen. Wacht.. er mist iets in mijn zak.. iets langs en.. oh god.. waar is mijn stok..?!
    'Waar blijft mijn..'
    'Neeeh!!' Riep ik het uit. Ik heb mijn stok bij mijn vader gelaten! Paniekerig deinste ik achteruit en rende weg van de snoepjes damen die me verward aankeek. De trein vertrekt straks en mijn toverstok is nog buiten. Haastig ren ik de gangpadje af. In de verte zag ik Rose nog steeds staan bij mijn coupe. Zonder halt te nemen, botste ik keihard tegen haar aan waar door we samen op de grond neervielen.
    'Arg, sorry Rose!' Riep ik en krabbelde vlug overeind en holde zonder een reactie van haar gehoord te hebben de trein uit. Het was zo druk.. waar was mijn vader?!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Rose Weasley • Jaar 2
    Verwonderd keek ik naar de dingen die zich in de coupé afspeelden. Het ging allemaal te snel om te zien wat er precies gebeurde. Ayla trok zich terug in onze coupé met Whick, terwijl ik bleef kijken en een paar chocokikkers en smekkies kocht bij de snoepdame. Net toen ik klaar was kwam Roxanne de coupé uit, die de vrouw met het karretje achterna ging en er iets ging kopen. Een tijdje bleef ik naar haar kijken. Ze stak haar hand in haar broekzak, waarschijnlijk om er geld uit te vissen, maar toen ze hem terugtrok vertrok haar gezicht. "Neeeehh!" klonk het door de trein. Roxanne deinsde achteruit waarna ze door het gangpad rende. Ik wilde net opzij stappen toen ze keihard tegen me aan botste. "Au!" zei ik. "Arg, sorry Rose!" zei ze en rende weer verder. Verward keek ik haar even na, waarna ik mijn schouders ophaalde en mijn coupé weer in liep.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Roxanne Weasley

    Paniekerig keek ik om me heen. het was zo druk. ik had nog maar een paar minuutjes. Oh, wat moet ik doen als ik mijn stok niet terug krijg, ik kan nooit leven zonder mijn stok! Dit is fout.. wat moet ik doen tijdens de lessen? Elke keer hoopte ik en plaagde ik Fred met dat hij ooit zijn stok zou gaan verliezen of vergeten, en nu overkomt dit met mij..
    ‘Roxanne!’ hoorde ik een mannelijke stem.
    Met ingehouden adem keek ik opzij om te zien wie mijn naam riep.
    ‘Roxanne Hier!’ hoorde ik nogmaals.
    Mijn vader rende naar me toe met mijn stok in zijn handen. Hij gooide het naar mijn richting toe en ik ving hem soepel op.
    ‘niet meer vergeten Roxie!’ riep hij haastig.
    ‘awh dankjewel pap!’ riep ik boven het geluid van de fluitje van de conducteur.
    ‘ga maar snel, je komt te laat,’
    ‘Doei pap!’ riep ik nog.
    Speersnel rende ik aar de bewegende trein toe die klaar stond om te vertrekken. Als een vogel zonder vleugels liet ik mezelf door de deur vliegen die begon te bewegen. Zuchtend krabbelde ik overeind en duwde de deur dicht. De trein bewoog. We gingen weg. Ik ben net op tijd binnen. ik zwaaide opgelucht mijn ouders uit tot ze niet meer te zien waren. Oh wauw, dat was op het nippertje!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De trein gaat nu officieel vertrekken


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates