• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    T is dood....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ...het is uitgestorven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nooooo! jammer (huil)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 18:47 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Inderdaad! Ach ja, ik moet ook zo nog even snel biologie leren(Wat ik niet eens wil). School is best druk waarschijnlijk bij iedereen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zo mooi dat iedereen altijd post 'het is dood' of 'niemand reageert' terwijl jullie zelf ook niet reageren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik deed wel vaak mee maar ik wachtte op de eerst volgende post van iemand zodat ik verder kon ...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    ik deed wel vaak mee maar ik wachtte op de eerst volgende post van iemand zodat ik verder kon ...


    Me tooo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou kunnen reageren maar tja. Mijn laptop doet nogal irritant...


    take me back to the basics and the simple life

    [Wheee, loopt dood :( wie zal gaan schrijven?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Katy Bella Jones || jaar 6 || Gryffindor

    Langzaam zag ik het kleine perronnetje in zicht komen. We waren er! 'Mel, we zijn er!' riep ik enthousiast. Ik pakte alvast mijn koffer uit het rek en zette die op de grond. Snel stopte ik nog een chocokikker in mijn mond en keek weer uit het raam. Het kasteel was, zoals gewoonlijk, weer wonderschoon. Omringd door heuvels met een mooie zon erachter. Ik maakte mijn koffer open en trok snel mijn gewaad eruit. 'Mel, je vind het toch niet erg als ik me hier even omkleed?' zonder op antwoord te wachten trok ik mijn shirtje uit en deed mijn Hogwarts shirt aan. In een wip had ik mijn schooluniform aan, deed mijn koffer weer dicht en ging naar de gang. 'Kom je nou nog, Melody?'

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 21:18 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Nu moet de rest nog, hahaha! #Letsgetthistopicgoing


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Patholoog schreef:
    Zo mooi dat iedereen altijd post 'het is dood' of 'niemand reageert' terwijl jullie zelf ook niet reageren.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Melody Jane McCarter•Year six•Gryffindor
    Wanneer het perron in zicht komt wortd ik meteen weer nog vrolijker dan ik al was. Het is hartstikke gezellig zo met Katy. Ik heb me al omgekleed maar Katy nog niet. Net wanneer ik hier wat over wil zeggen vraagt ze of ik het niet erg vindt dat ze zich hier om kleedt en kleedt ze zich om. Ik pak mijn spullen en loop haar achterna de gang op. Ik grinnik even. Katy, altijd even ongeduldig als anders staat te wachten in de gang. "Ik ben er nu toch?" zeg ik vrolijk. Ik loop naar buiten met wat ellebogen-werk. Als ik eenmaal buiten sta adem ik de frisse lucht in en loop ik alvast naar de koetsen. Hier wacht ik even op Katy die achter is gebleven door de drukte.


    take me back to the basics and the simple life

    Carrie Delany

    Ik had ondertussen mijn schoolgewaad aangetrokken en toen de trein stilstond was ik het coupe uitgelopen. Snorlax keek me nijdig aan.
    Ik krabbelde tussen haar oren en liep het perron op. De fisse lucht was fijn en koel. Ik snoof in en zeulde mijn hutkoffer naar de koetsen. Ik verheugde me al op het feestmaal en mijnj warme zachte bed in de slaapzaal van Ravenklauw. Ik had zin in dit jaar. Vooral in de zwerkbalwedstrijden. Ik liep vrolijk naar de koetsen.


    I dress to kill, but tastefully

    Katy Bella Jones || jaar 6 || Gryffindor

    'Ga alsjeblieft aan de kant zeg!' schreeuw ik tegen een irritante Slytherin, die de deur blokkeert. 'En waarom zou ik dat voor jou doen?' hij grinnikt vals en loopt dichter naar mij toe. Ik geef toe, geïntimideerd voel ik me wel, maar bang, dat nooit. 'Omdat ik geen zin heb om zo meteen naar school te lopen' zeg ik. Wanneer ik zie dat hij nadenkt over een reactie glip ik langs hem en ren met mijn koffer de trein uit. Ik hoor nog een 'Vuile Gryffindor' opmerking mij achterna komen, maar dat maakt me niet uit. Lachend ren ik naar Melody toe, die al bij een koets is gaan staan. Ik drop mijn koffer in de koets en klim er vervolgens zelf in. 'Slytherins worden met de dag erger...' zeg ik tegen Melody.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates