• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    ( net op tijd :'D )


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    ( net op tijd :'D )


    hahaha


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Melody Jane McCarter sixth year gryffindor.

    Ik zit al even in de trein als ik Katy over het perron zie rennen en glimlach. Als ze nog geen minuut later hijgend naast me neer ploft moet ik lachen. 'Hee Katy!' Zeg ik nog steeds lachend. 'Hoe was jouw vakantie?' Vraagt ze me en ik glimlach. 'Super! Ik ging met mijn ouders naar een zwerkbaltraining van Puddlemere. United!' Zeg ik enthousiast. 'Het was echt supergaaf om te zien!' Ik hap even naar adem en vertel dan verder over dat ze me vroegen of ik even mee wou trainen en dat ze vonden dat ik het goed deed, dat mijn moeder het eng vondt toen een bludger me bijna raakte, dat mijn vader een nieuwe bezem voor me had gekocht maar dat ik nog niet wist welke en dat hij hem via de uilenpost op hogwarts zou laten bezorgen. Als ik uitverteld ben over het leukste ondeelbaar van mijn vakantie kijk ik haar even aan. 'En hoe was jou vakantie?'


    take me back to the basics and the simple life

    Carrie Delany

    De trein begon te rijden. Ik staarde uit het raam. Mijn gedachten waren bij zwerkbal. Ik had een aaardig goede bezem, een Helleveeg. Ik had een goede hand-oog coördinatie en kon erg goed vliegen. Ik maakte me alleen zorgen over de wedstrijden tegen Gryffindor. Die hadden een nieuwe seeker, ook een Weasley volgens mij. Die Weasleys zijn goed in zwerkbal. Roxanne was een goede beater, en die andere, Rose volgens mij was een goede seeker. Ik bleef nog een tijdje staren, niet lettend op wat er in de coupé gebeurde. Ik werd uit mijn gepeins geschud door Snorlax, die een kwade 'meeauow!' uitstootte.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:57 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Katy Bella Jones || jaar 6 || Gryffindor

    De trein begon lichtjes te trillen. Ik keek uit het raam en zag langzaam het perron kleiner en kleiner worden. In de tussentijd hoorde ik Melody enthousiast praten over haar zomervakantie, en dat ze mee mocht trainen met Puddlemere. 'Klinkt super, Mel!' zeg ik. 'En hoe was jou vakantie?' 'Echt superleuk!' begon ik. 'We zijn drie weken naar Frankrijk geweest, zoals gewoonlijk. En Edward had zoals gewoonlijk weer een geweldige overgeef bui na het verdwijnselen, dat was ook super. Maar dat werd allemaal goedgemaakt toen we naar de French Quidditch League gingen, we hadden super plaatsen!' Ik ratelde maar door over mijn vakantie tot ik de mevrouw met de snoepkar voorbij zag komen. 'Anything from the trolley, dears?' vroeg de mevrouw. Ik stond op en pakte wat geld uit mijn zak. 'Mag ik één pakje 'smekkies in alle smaken'?' De vrouw gaf mij een pakje en ik gaf haar wat geld. 'Nog iets anders?' Ik draaide me om. 'Mel, wil jij nog iets?'


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Melody Jane McCarter•Gryffindor•Sixth year.

    Vrolijk sprong ik op en pakte ik wat galjoenen uit mijn zak. "Een pakje smekkies in alle smaken en 6 chocokikkers." zei ik vrolijk en ik gaf haar het geld. Toen ze weer weg was keek ik Katy aan en ging ik tegenover haar zitten. "Klinkt echt supergaaf!" zeg ik. Het landschap achter de ramen had al een tijdje geleden plaatsgemaakt voor een heuvelachtiglandschap. Ik pakte een chocokikker en gaf er ook 3 aan Katy. Ik keek op het kaartje. Neville Longbottom, een gryffindor die een toespraak hield tegenover hijdienietgenoemdmagworden en tegenwoordig leraar is op Hogwarts.


    take me back to the basics and the simple life

    (sorry maar ik had me eerder gereserveerd als beater...)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (sorry maar ik had me eerder gereserveerd als beater...)


    owh sorry, denk dat dr ff miscommunicatie/foutje ding is, SuperTOMMO, dan wordt je chaser oki??


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (...)

    owh sorry, denk dat dr ff miscommunicatie/foutje ding is, SuperTOMMO, dan wordt je chaser oki??


    Okii, sowieso Freddie is ook al klassenoudste dus. Dan verdient Roxanne als beater. (:
    Trein heeft vertraging >.<


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    En even voor de duidelijkheid: de try-outs moeten nog komen, dus nu zijn ze nog niet "officieel" in het team zegmaar


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [NVM, klikte op plakken, in plaats van kopiëren]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:15 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=132715 De story is geopend! (een overzicht voor het verhaal) :)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:37 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=132715 De story is geopend! (een overzicht voor het verhaal) :)


    Verkeerde link?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Verkeerde link?


    wahaha ja i know w8 ff


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ De story is geopend! (een overzicht voor het verhaal) :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates