• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [ Maar Jack is zijn post is al klaar ): ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Roxanne Weasley.

    Alice haalde haar schouders op en pakte Rubi van de grond, en zette hem op haar schoot. Plotseling schoof de coupedeur open en Fred en Jack stonden in de deur opening. 'Hallo zusje en Alice' begroette hij ons.
    ik voelde me erg oncomfortabel toen Fred, Jack naast me neer duwde en hijzelf naast Alice zat. Op dat moment sprong Rubi naar Fred toen en viel hem aan. ik barste in lachen en gieren uit.
    ‘eigen schuld dikke bult Fred!’ lachte ik.
    ‘het zit in de familie, alle dieren haten ons!’ riep ik enthousiast.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jack Wayland

    'Hello Jackelientje.'Zei Fred. 'Vaag.'Reageer ik. Fred bekeek me. 'Het gaat goed, en de vakantie was leuk.'Antwoordde hij. 'En hou was jouwne?'Ik knikte. 'Super! Ondanks dat mijn ouders weer aan het werk waren.'Fred was de enige die dit wist. Verder wist niemand dat. Ja en mijn zusje. Geen idee, ik schaamde me er een beetje voor? De anderen hebben ouders die tijd voor hun hebben. En ik niet. 'Laten we mijn ozo lieve zusje gaan stalken.'Zei hij en zijn grijns werd groot. Hij stond op en greep mijn pols. Snel pakte hij zijn hutkoffer. Ik en de koffer werden beide door Fred mee gesleurd. Een paar derde jaars gekeken ons heel raar aan. Hij stapte een coupé binnen en ik en de koffer volgden. Ik werd naast Roxanne geduwd. 'Hallo zusje en Alice.'Zei hij, en zijn hutkoffer deed hij in het bagagerek. 'Hoe is het ermee?'Vroeg hij. 'Hallo meisjes.'Zei ik nog. Een meisje deed de coupé open. 'Mag ik er bij komen zitten? Ik was zo loner in dat andere coupé.'Vroeg ze. Ik knikte. Alcie wilde antwoordden op Fred, maar ineens viel haar hondgevalletje Fred aan. Meteen schoot ik in de lach. 'Damn Fred dat beest achtig ding vind je aardig!'Hikte ik tussen het lachen. Ook Roxanne moest lachen. ‘Eigen schuld dikke bult Fred!’Gierde ze uit. 'Het zit in de familie, alle dieren haten ons!'Riep ze enthousiast. 'Dat beest ding vind je leuk Freddie!'Lachte ik.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik ben zo in de war nu :S]

    Alice Jane Eatside || Griffoendor || Jaar 6

    Ik probeerde Rubi te kalmeren maar het wolfje zat helemaal in gevecht met Fred. ''Eigen schuld, dikke bult Fred!'' lachte Roxanne. Toen riep ze uit: ''Het zit in de familie, alle dieren haten ons!'' Ik probeerde het wolfje van Fred af te halen maar die was nog steeds in gevecht met Fred. Misschien zit het wel, in de familie, misschien hebben alle dieren een hekel aan de Weasley's. 'Rubi, stop!' riep ik nu een beetje boos. 'Rubi!' riep ik nog een keer. Ik wist echt niet wat ik moest doen, maar toen kreeg ik een idee en ik boog me voorover naar Roxanne. 'Misschien kan ik een spreuk proberen?' vroeg ik aan haar.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (ik heb het een beetje overzichtelijker kunnen maken :

    Roxanne Weasley

    'Ik zal er alles voor over hebben om met Fred te gaan Zwerkballen' zei Alice.
    Er alles voor.. watte? Was Alice niet die gene die me elke keer vertelde dat ze hem haatte?
    ‘wat?’ grinnikte ik.
    ‘je zei toch altijd dat hij erg irritant en…’ ik stopte halverwege mijn zin toen ik een enorme pijnsteek aan mijn been voelde. Zachtjes begon ik pijnlijk te jammeren toen ik zag dat Rubi aan mijn enkel zat te knagen en te kwijlen.
    ‘RUBI !’ riep ik en ik schopte hem zachtjes weg.
    Hij landde verder van mijn been af en begon woest te gaan grommen. Na dat gezien te hebben staarde ik Alice aan.
    ‘dus ja,’ sloot ik de onderwerp schijnheilig af.



    Alice Jane Eatside || Griffioendor || Jaar 6

    ''Wat?'' grinnikte Roxanne. Ik voelde dat ik rood werd. ''Je zei toch altijd dat hij erg irritant is en..'' ze stopte halverwege haar zin, toen ze pijnlijk begon te jammeren. Rubi zat aan Roxanne haar enkel te bijten en te kwijlen. Ik moest een lach onderdrukken en Roxanne schopte Rubi een eindje weg. Ik wierp een kwade blik op haar, omdat ze Rubi niet zo mag toetakelen. Rubi begon te grommen en toen staarde Roxanne me aan. ''Dus ja'' zei ze verveeld. Ik haalde mijn schouders op en ik pakte Rubi van de grond, en ik zette hem op mijn schoot. Plotseling schoof de coupedeur open en Fred en Jack stonden in de deur opening. ''Hallo zusje en Alice'' begroette hij ons. Fred plofte naast mij neer en Jack naast Roxanne. ''Hoe is het ermee?'' vroeg hij. Ik wou net antwoorden toen Rubi begon te grommen, van mijn schoot afsprong en Fred aanviel.


    Fred Weasley

    Mijn gedachten gingen naar Alice. Haar prachtige lange haren. De ijsblauwe ogen van haar. Ik hield echt van haar, en dat zou ook niet zo snel veranderen. In eens werd de deur open getrokken en zat mijn beste vriend tegenover me. 'Hallo Freddie, de handelaar. Hoe gaat het ermee? Hoe was je vakantie?'Grinnikte hij. Ik bekeek hem. Hij was niets veranderd. 'Hello Jackelientje.'Zei ik met dezelfde scheve grijns als die ik bij de eerste jaars had. 'Het gaat goed, en de vakantie was leuk.'Antwoordde ik. 'En hou was jouwne?'Vroeg ik hem. Als hij had geantwoord zou ik hem wel vertellen wat voor grap ik in de vakantie bij Roxanne nog had gedaan. Soms had ik medelijden met haar. Zoals die keer dat haar uiltje door mij was overleden,lang leven een spreuk. Of die keer dat ze niet mee mocht doen met zwerkbal, maar dat wel deed en door mij haar been brak omdat ik haar bezem had betoverd. 'Laten we mijn ozo lieve zusje gaan stalken.'Zei ik, en voor hoe ver het kon werd mijn grijns groter. Ik stond op en greep Jacks zijn pols. Ook pakte ik mijn hutkoffer. Ik trok ze beiden mee en zocht naar Roxanne en Alice. Na een minuut of 2 vond ik ze. Ik stapte hun coupé binnen. 'Hallo zusje en Alice.'Zei ik, en mijn hutkoffer legde ik hier in het bagage rek. Jack duwde ik naast Roxanne en zelf ging ik naast Alice zitten. Nog steeds vond ik het vreselijk dat onze relatie geheim was. Maar: Wat moet dat moet! 'Hoe is het ermee?'Zei ik.

    Roxanne Weasley.

    Alice haalde haar schouders op en pakte Rubi van de grond, en zette hem op haar schoot. Plotseling schoof de coupedeur open en Fred en Jack stonden in de deur opening. 'Hallo zusje en Alice' begroette hij ons.
    ik voelde me erg oncomfortabel toen Fred, Jack naast me neer duwde en hijzelf naast Alice zat. Op dat moment sprong Rubi naar Fred toen en viel hem aan. ik barste in lachen en gieren uit.
    ‘eigen schuld dikke bult Fred!’ lachte ik.
    ‘het zit in de familie, alle dieren haten ons!’ riep ik enthousiast


    Jack Wayland

    'Hello Jackelientje.'Zei Fred. 'Vaag.'Reageer ik. Fred bekeek me. 'Het gaat goed, en de vakantie was leuk.'Antwoordde hij. 'En hou was jouwne?'Ik knikte. 'Super! Ondanks dat mijn ouders weer aan het werk waren.'Fred was de enige die dit wist. Verder wist niemand dat. Ja en mijn zusje. Geen idee, ik schaamde me er een beetje voor? De anderen hebben ouders die tijd voor hun hebben. En ik niet. 'Laten we mijn ozo lieve zusje gaan stalken.'Zei hij en zijn grijns werd groot. Hij stond op en greep mijn pols. Snel pakte hij zijn hutkoffer. Ik en de koffer werden beide door Fred mee gesleurd. Een paar derde jaars gekeken ons heel raar aan. Hij stapte een coupé binnen en ik en de koffer volgden. Ik werd naast Roxanne geduwd. 'Hallo zusje en Alice.'Zei hij, en zijn hutkoffer deed hij in het bagagerek. 'Hoe is het ermee?'Vroeg hij. 'Hallo meisjes.'Zei ik nog. Een meisje deed de coupé open. 'Mag ik er bij komen zitten? Ik was zo loner in dat andere coupé.'Vroeg ze. Ik knikte. Alcie wilde antwoordden op Fred, maar ineens viel haar hondgevalletje Fred aan. Meteen schoot ik in de lach. 'Damn Fred dat beest achtig ding vind je aardig!'Hikte ik tussen het lachen. Ook Roxanne moest lachen. ‘Eigen schuld dikke bult Fred!’Gierde ze uit. 'Het zit in de familie, alle dieren haten ons!'Riep ze enthousiast. 'Dat beest ding vind je leuk Freddie!'Lachte ik.


    ik heb een hele word document waar ik alles overzichtelijker heb gemaakt van deze RPG :3 )


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (zullen we met zijn allen een post kiezen met welke we door gaan? dan vergeten we gewoon de andere)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Carrie Delany

    Ik stond op en stopte Snorlax weer in haar kooi. Ik verveelde me. Ik haalde mijn hutkoffer uit het bagagerek en liep de coupé uit. Een paar coupés verder zag twee meisjes en twee jongens zitten. Een bruinharige jonger werd aangevallen door een wolf. Ik giechelde. Een roodharig meisje riep iets. Het zag er erg gezellig uit. Ik haalde diep adem en ik schoof de deur van de coupé open.
    'Hallo, kan ik er bij komen zitten?' vroeg ik.


    I dress to kill, but tastefully

    Carrie Delany

    Ik stond op en stopte Snorlax weer in haar kooi. Ik verveelde me. Ik haalde mijn hutkoffer uit het bagagerek en liep de coupé uit. Een paar coupés verder zag twee meisjes en twee jongens zitten. Een bruinharige jonger werd aangevallen door een wolf. Ik giechelde. Een roodharig meisje riep iets. Het zag er erg gezellig uit. Ik haalde diep adem en ik schoof de deur van de coupé open.
    'Hallo, kan ik er bij komen zitten?' vroeg ik.


    Alice Jane Eatside || Griffoendor || Jaar 6

    Ik probeerde Rubi te kalmeren maar het wolfje zat helemaal in gevecht met Fred. ''Eigen schuld, dikke bult Fred!'' lachte Roxanne. Toen riep ze uit: ''Het zit in de familie, alle dieren haten ons!'' Ik probeerde het wolfje van Fred af te halen maar die was nog steeds in gevecht met Fred. Misschien zit het wel, in de familie, misschien hebben alle dieren een hekel aan de Weasley's. 'Rubi, stop!' riep ik nu een beetje boos. 'Rubi!' riep ik nog een keer. Ik wist echt niet wat ik moest doen, maar toen kreeg ik een idee en ik boog me voorover naar Roxanne. 'Misschien kan ik een spreuk proberen?' vroeg ik aan haar.

    of we gaan gewoon zo verder, wat vinden jullie?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [ Ik voeg alles gewoon toe (: ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Ik vindt het goed :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fred Weasley

    Alice wou op mijn antwoorden maar in eens viel Rubi me aan. Een schreeuw kwam uit mijn mond. Dat beest mag me niet. Jack en Roxanne moesten beide lachen. 'Eigen schuld dikke bult Fred!'Lachtte Roxanne. Geërgerd duwde ik het beest van me af, maar het viel me weer aan. 'Het zit in de familie, alle dieren haten ons!'Riep Roxanne enthousiast. 'Damn Fred dat beest achtig ding vind je aardig!'Hikte Jack. 'Stil Wayland!'Riep ik uit. 'Dat beest ding vind je leuk Freddie!'Deed Jack ervoor mij een schepje boven op. Alice probeerde het beest te stoppen. Uit eindelijk greep ik met mijn handen naar zijn bek en hield die zo dicht waardoor ik recht op ging zitten. Waarschijnlijk zat mijn gezicht nu onder schrammen. Ach ja, pap was een oor kwijt dus zo erg was dit nou ook niet. 'Dat.'Begon ik.'Beest mag ik niet!'Boos keek ik Roxanne aan. 'Volgende keer mag jij worden aangevallen.'Zei ik kinderachtig, en ik deed mijn armen over elkaar. 'En Jackelientje jij bent gemeen.'Ik stond op en pakte mijn koffer, om die opent te doen en daar uit een zak haribo te pakken. De koffer was al snel dicht en lag weer in het rek. Snel scheurde ik de zak open en pakte ik een van de snoepjes.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (Jongens, kan Rose joinen of wordt het dan te onoverzichtelijk? Anders loopt ze gewoon een keertje langs ofzo)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (Jongens, kan Rose joinen of wordt het dan te onoverzichtelijk? Anders loopt ze gewoon een keertje langs ofzo)


    doe dat maar beter als ze bij zweinstein aankomen anders word het echt onoverzichtelijk :P


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Melody Jane McCarter, Gryffindor, sixth year.

    Na een tijdje te hebben gezocht naar Katy loop ik dan snel de trein in om opzoek te gaan naar een lege coupe. Als ik er een gevonden heb ga ik zitten en leg ik mijn hutkoffer met een zwaai op het rek. Me afvragend waar Katy is zit ik in de coupe. Ik kijk naar buiten en zie daar ouders en kleinere kinderen staan. Ik zucht en vraag me af hoe het nu met mijn ouders gaat. Ze hebben het de laatste tijd druk op hun werk. Om de paar seconden kijk ik op mijn horloge. Katy moet opschieten.


    -Fennafriend? Post je zelf ook nog wat?-


    take me back to the basics and the simple life

    [Uitnodiging: Kom in de Coupe waar een gevecht wordt gehouden tussen een wolf en een jongen! verder is het heel gezellig! xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''