• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roxanne Weasley

    'Oh, eh, goed, ik heb veel geoefend met Zwerkbal met mijn nieuwe bezem en ik heb veel toverspreuken geleerd, maar dat doe ik natuurlijk ook op school' antwoorde Alice. Tenminste, dat dacht ik.
    Alice knipte met haar vingers voor mijn gezicht.
    'Aarde aan Roxanne!' zei ze en ze probeerde haar aandacht te krijgen.
    ‘oh, eh ja?’ mompelde ik en ik draaide me terug naar Alice.
    Ik ben nooit echt een goede luisteraar geweest. Altijd als iemand iets langs verteld, zink ik weg in mijn eigen gedachtes. Maar toch kan ik makkelijk met anderen mee leven.
    ‘een nieuwe bezem? Dat is tof!’ riep ik blij.
    ‘het laatste keer dat ik op een bezem vloog was toen ik en Fred aan het zwerkballen waren in de achtertuin. Stiekem. Want van mijn moeder mocht ik niet op bezems.’ Zei ik.
    ‘ik stapte dus op die bezem waarna ik mijn been brak doordat Fred die vervloekt had,’ zuchtte ik.
    ‘zoals altijd,’ fluisterde ik nog in mezelf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alice Jane Eatside || Griffioendor || Jaar 6

    "Oh, eh ja?'' mompelde Roxanne afwezig en ze draaide zich terug naar mij. ''Een nieuwe bezem? dat is tof!'' riep ze blij uit. Een glimlach vormde zich op mijn gezicht. ''Het laatste keer dat ik op een bezem vloog was toen ik en Fred aan het zwerkballen waren in de achtertuin. Stiekem. Want van mijn moeder mocht ik niet op bezems'' zei Roxanne. Ze vervolgde haar verhaal. ''Ik stapte dus op die bezem waarna ik mijn been brak doordat Fred die vervloekt had'' zuchtte ze. Ik hoorde haar nog fluisteren maar ik wist niet wat. 'Ik zal er alles voor over hebben om met Fred te gaan Zwerkballen' zei ik. En dat meende ik. Fred is echt zo'n schatje, en daarom kan ik er nu niet tegen dat hij in een andere coupe zit dan mij. Ik wou super graag gaan Zwerkballen met Fred, maar dat moest ik toch maar eens gaan vragen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Carrie Delany

    Ik greep mijn hutkoffer met mijn kat genaamd Snorlax er op, die een verontwaardigde miauw uitstootte. Het was 10 voor 11, ik moest opschieten.
    'Mam, ga je mee of niet?' vroeg ik ongeduldig aan mijn moeder.
    'Ja, kom, we gaan.' zei ze en ritste haar handtas dicht.
    Snel checkte ik of er geen nieuwsgierige dreuzels keken, haalde diep adem en rende door de bakstenen muur, een paar seconden later volgde mijn moeder. Ik nam afscheid van haar en liep de trein in. Ik sjouwde mijn hutkoffer naar een leeg coupé en plofte neer op een bank. Ik liet Snorlax uit haar kooi. Ik had haar zo genoemd omdat ik toen ik haar kreeg helemaal weg was van het dreuzelspelletje Pokémon. Ze sprong op mijn schoot om vervolgens uitgebreid te gaan spinnen. Ik aaide haar achter haar oor.

    [ Een beetje laat :$ maar goed.. Wil er iemand vrienden met Carrie zijn? *smeek smeek smeek*]


    I dress to kill, but tastefully

    [Misschien kan ze bij Alice en Roxanne?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Graag! Bedankt, CrazyGirlxx]


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Carrie Delany

    Ik greep mijn hutkoffer met mijn kat genaamd Snorlax er op, die een verontwaardigde miauw uitstootte. Het was 10 voor 11, ik moest opschieten.
    'Mam, ga je mee of niet?' vroeg ik ongeduldig aan mijn moeder.
    'Ja, kom, we gaan.' zei ze en ritste haar handtas dicht.
    Snel checkte ik of er geen nieuwsgierige dreuzels keken, haalde diep adem en rende door de bakstenen muur, een paar seconden later volgde mijn moeder. Ik nam afscheid van haar en liep de trein in. Ik sjouwde mijn hutkoffer naar een leeg coupé en plofte neer op een bank. Ik liet Snorlax uit haar kooi. Ik had haar zo genoemd omdat ik toen ik haar kreeg helemaal weg was van het dreuzelspelletje Pokémon. Ze sprong op mijn schoot om vervolgens uitgebreid te gaan spinnen. Ik aaide haar achter haar oor.

    [ Een beetje laat :$ maar goed.. Wil er iemand vrienden met Carrie zijn? *smeek smeek smeek*]

    Rose heeft Ayla, maar kom er maar bij hoor!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [ Oeh haha twee aanboden tegelijk. Oh jee, nu moet ik kiezen.. Hellepie]


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    [Graag! Bedankt, CrazyGirlxx]


    [Graag gedaan :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fred Weasley

    Mijn gedachten gingen naar Alice. Haar prachtige lange haren. De ijsblauwe ogen van haar. Ik hield echt van haar, en dat zou ook niet zo snel veranderen. In eens werd de deur open getrokken en zat mijn beste vriend tegenover me. 'Hallo Freddie, de handelaar. Hoe gaat het ermee? Hoe was je vakantie?'Grinnikte hij. Ik bekeek hem. Hij was niets veranderd. 'Hello Jackelientje.'Zei ik met dezelfde scheve grijns als die ik bij de eerste jaars had. 'Het gaat goed, en de vakantie was leuk.'Antwoordde ik. 'En hou was jouwne?'Vroeg ik hem. Als hij had geantwoord zou ik hem wel vertellen wat voor grap ik in de vakantie bij Roxanne nog had gedaan. Soms had ik medelijden met haar. Zoals die keer dat haar uiltje door mij was overleden,lang leven een spreuk. Of die keer dat ze niet mee mocht doen met zwerkbal, maar dat wel deed en door mij haar been brak omdat ik haar bezem had betoverd. 'Laten we mijn ozo lieve zusje gaan stalken.'Zei ik, en voor hoe ver het kon werd mijn grijns groter. Ik stond op en greep Jacks zijn pols. Ook pakte ik mijn hutkoffer. Ik trok ze beiden mee en zocht naar Roxanne en Alice. Na een minuut of 2 vond ik ze. Ik stapte hun coupé binnen. 'Hallo zusje en Alice.'Zei ik, en mijn hutkoffer legde ik hier in het bagage rek. Jack duwde ik naast Roxanne en zelf ging ik naast Alice zitten. Nog steeds vond ik het vreselijk dat onze relatie geheim was. Maar: Wat moet dat moet! 'Hoe is het ermee?'Zei ik.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Roxanne Weasley

    'Ik zal er alles voor over hebben om met Fred te gaan Zwerkballen' zei Alice.
    Er alles voor.. watte? Was Alice niet die gene die me elke keer vertelde dat ze hem haatte?
    ‘wat?’ grinnikte ik.
    ‘je zei toch altijd dat hij erg irritant en…’ ik stopte halverwege mijn zin toen ik een enorme pijnsteek aan mijn been voelde. Zachtjes begon ik pijnlijk te jammeren toen ik zag dat Rubi aan mijn enkel zat te knagen en te kwijlen.
    ‘RUBI !’ riep ik en ik schopte hem zachtjes weg.
    Hij landde verder van mijn been af en begon woest te gaan grommen. Na dat gezien te hebben staarde ik Alice aan.
    ‘dus ja,’ sloot ik de onderwerp schijnheilig af.

    [Welkom bij de club Carrie, we wachten op je in onze coupe =D ]

    edit : iets te laat gepost? oke, dit is gebeurd voordat Fred binnen kwam =) dus nu pas komt dit :


    Fred Weasley

    Mijn gedachten gingen naar Alice. Haar prachtige lange haren. De ijsblauwe ogen van haar. Ik hield echt van haar, en dat zou ook niet zo snel veranderen. In eens werd de deur open getrokken en zat mijn beste vriend tegenover me. 'Hallo Freddie, de handelaar. Hoe gaat het ermee? Hoe was je vakantie?'Grinnikte hij. Ik bekeek hem. Hij was niets veranderd. 'Hello Jackelientje.'Zei ik met dezelfde scheve grijns als die ik bij de eerste jaars had. 'Het gaat goed, en de vakantie was leuk.'Antwoordde ik. 'En hou was jouwne?'Vroeg ik hem. Als hij had geantwoord zou ik hem wel vertellen wat voor grap ik in de vakantie bij Roxanne nog had gedaan. Soms had ik medelijden met haar. Zoals die keer dat haar uiltje door mij was overleden,lang leven een spreuk. Of die keer dat ze niet mee mocht doen met zwerkbal, maar dat wel deed en door mij haar been brak omdat ik haar bezem had betoverd. 'Laten we mijn ozo lieve zusje gaan stalken.'Zei ik, en voor hoe ver het kon werd mijn grijns groter. Ik stond op en greep Jacks zijn pols. Ook pakte ik mijn hutkoffer. Ik trok ze beiden mee en zocht naar Roxanne en Alice. Na een minuut of 2 vond ik ze. Ik stapte hun coupé binnen. 'Hallo zusje en Alice.'Zei ik, en mijn hutkoffer legde ik hier in het bagage rek. Jack duwde ik naast Roxanne en zelf ging ik naast Alice zitten. Nog steeds vond ik het vreselijk dat onze relatie geheim was. Maar: Wat moet dat moet! 'Hoe is het ermee?'Zei ik.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:08 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Carrie Delany

    Goed, alleen in een coupé zitten was geen goede keus. Ik tilde mijn hutkoffer weer uit het bagagerek en stopte Snorlax weer in haar kooi. Ik liep de coupé uit en zag even later een coupé met twee meisjes er in. Er zat ook een wolfje bij. Oh jee. Een wolf, een hond dus, zal het wel niet zo goed kunnen vinden met Snorlax. Een van de meisjes schopte de wolf van haar been af. Gefascineerd bleef ik een paar seconden staan, tot ik me bedacht dat staren onbeleefd was. Ik haalde diep adem en schoof de deur van het coupé open.
    'Mag ik er bij komen zitten? Ik was zo loner in dat andere coupé.' zei ik dan maar.

    [Wel een beetje kort maar ja]


    I dress to kill, but tastefully

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Elwood schreef:
    Carrie Delany

    Goed, alleen in een coupé zitten was geen goede keus. Ik tilde mijn hutkoffer weer uit het bagagerek en stopte Snorlax weer in haar kooi. Ik liep de coupé uit en zag even later een coupé met twee meisjes er in. Er zat ook een wolfje bij. Oh jee. Een wolf, een hond dus, zal het wel niet zo goed kunnen vinden met Snorlax. Een van de meisjes schopte de wolf van haar been af. Gefascineerd bleef ik een paar seconden staan, tot ik me bedacht dat staren onbeleefd was. Ik haalde diep adem en schoof de deur van het coupé open.
    'Mag ik er bij komen zitten? Ik was zo loner in dat andere coupé.' zei ik dan maar.


    [Wel een beetje kort maar ja]


    [ Er zijn ook 2 jongens XD]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (oke dit gaat helemaal verkeert, iedereen post of te vroeg of te laat :s )


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Lang leven een spreuk, geweldig, vet droog xD]

    Alice Jane Eatside || Griffioendor || Jaar 6

    ''Wat?'' grinnikte Roxanne. Ik voelde dat ik rood werd. ''Je zei toch altijd dat hij erg irritant is en..'' ze stopte halverwege haar zin, toen ze pijnlijk begon te jammeren. Rubi zat aan Roxanne haar enkel te bijten en te kwijlen. Ik moest een lach onderdrukken en Roxanne schopte Rubi een eindje weg. Ik wierp een kwade blik op haar, omdat ze Rubi niet zo mag toetakelen. Rubi begon te grommen en toen staarde Roxanne me aan. ''Dus ja'' zei ze verveeld. Ik haalde mijn schouders op en ik pakte Rubi van de grond, en ik zette hem op mijn schoot. Plotseling schoof de coupedeur open en Fred en Jack stonden in de deur opening. ''Hallo zusje en Alice'' begroette hij ons. Fred plofte naast mij neer en Jack naast Roxanne. ''Hoe is het ermee?'' vroeg hij. Ik wou net antwoorden toen Rubi begon te grommen, van mijn schoot afsprong en Fred aanviel.

    [Dam, dam, daaamm!!! xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''