• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    {feaser gaan scarlett en dominique er ook naar toe xd}

    Roxanne Weasley.

    Toen Rubi mijn broer eindelijk losliet, keek Fred me boos aan. 'Volgende keer mag jij worden aangevallen. ‘Zei hij kinderachtig, en hij deed hij zijn armen over elkaar. 'En Jackelientje jij bent gemeen.'
    ‘doe niet zo kinderachtig doen Freddie,’ lachte ik nog steeds.
    ‘ik werd vorig jaar al aangevallen door deze wolf,’ zei ik en keek Fred aan die me nog steeds woest aan staarde.
    ‘het zit in de familie! De wolf van Alice wilt altijd de Weasleys verslinden.’
    Ik draaide me naar Alice om en keek haar plagerig aan.
    ‘ehum.. mij en Fred,’ zei ik nog zachtjes.

    (oke, nu is de volgorde goed geloof ik. hopelijk kunnen we nu verder :') )

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:50 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alice Jane Eatside || Griffoendor || Jaar 6

    Het was Fred gelukt om Rubi van zich af te halen. Hij keek boos naar Roxanne. ''Volgende keer mag jij worden aangevallen'' zei hij en hij vouwde zijn armen over elkaar. Hij zag ook nog iets over Jack, maar dat boeide me niks. ''Doe niet zo kinderachtig Freddie'' zei Roxanne, nog nalachend van het tafereel. ''Ik werd vorig jaar al aangevallen door deze wolf'' zei Roxanne. ''Het zit in de familie! De wolf van Alice wilt altijd de Weasleys verslinden'' zei Fred. Roxanne draaide zich om en keek me plagerig aan. Ik lachte en keek terug. 'Jullie moeten oppassen als Rubi groter wordt, dan wordt hij nog groter' knipoogde ik naar Fred. Fred was verslaafd aan zijn dreuzel snoep, Haribo. Hij zat nu weer een zak leeg te eten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (eerst gingen alle post zo snel, nu weer langzaam :'D )

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 22:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Roxanne Weasley

    'Jullie moeten oppassen als Rubi groter wordt, dan wordt hij nog groter' vertelde Alice en ik zag ook net dat ze een knipoog aan Fred gaf. Een vreemde gevoel borrelde er in mijn onderbuik.
    ‘Fred, wanneer stop je nou met het eten van dreuzel snoep?’ siste ik en ik keek toe hoe Fred de hele zakje dreuzel snoep leeg at.
    Onze moeder wilt nooit dat we dreuzel snoep gaan eten. De reden weet ik niet, maar dat wil ik ook niet weten.
    ‘geef me ook eentje..’ fluisterde ik en stak mijn hand in de zakje met snoep zonder een antwoord terug te hebben gekregen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Rose Weasley • Jaar 2
    Opeens klonk er een hoop gestommel en geschreeuw in de coupé naast ons. Ik stond op en luisterde even. "Alle dieren haten ons! Het zit in de familie!" hoorde ik een meisjesstem gillen. "Ja, duidelijk Roxanne. Ik ga even kijken." Ik stapte mijn coupé uit en keek door het raam. Het was een chaos. Een klein wolfje keek grommend naar mijn neef en nicht, terwijl Fred een zak dreuzelsnoep opentrok. Ook Ayla was uit onze coupé gekomen, op de voet gevolgd door Whicky. Om Whick niet kwijt te raken pakte ik haar op. Zo. Wat nou alle dieren haten de Weasleys?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    wankotje schreef:
    {feaser gaan scarlett en dominique er ook naar toe xd}


    [ Nee, anders kunnen we het niet meer volgen.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Wacht ff, moet Carrie nog een keer binnenkomen? Of word het dan te vol en te onoverzichtelijk?)


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    (Wacht ff, moet Carrie nog een keer binnenkomen? Of word het dan te vol en te onoverzichtelijk?)


    [Jack heeft geknikt dat het goed was dat ze bij hun kwam zitten (:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fred Weasley

    'Doe niet zo kinderachtig Freddie.'Zei Roxanne nog nalachend. 'Hmpf!'Kwam er uit mijn mond en ik stak nog een snoepje in mijn mond. 'Ik werd vorig jaar al aangevallen door deze wolf'Reageerde ze ook nog. 'Nou en.'Was mijn comentaar. 'Het zit in de familie! De wolf van Alice wilt altijd de Weasleys verslinden.'Voor mij leek het alsof Roxanne me wilde opbeuren. Nou dat lukte, niet. 'Jullie moeten oppassen als Rubi groter wordt, dan wordt hij nog groter.'Zei Alice en ze knipoogde naar me. Een scheve grijns sierde mijn lippen. ‘Fred, wanneer stop je nou met het eten van dreuzel snoep?’Siste Roxanne. 'NOOIT!'Gilde ik. 'Dit snoep is heilig! Niemand kan ons scheiden.'Zei ik dramatisch. Mam wilde niet dat we dreuzel snoep aten. Waarom? Geen idee. 'Geef me ook eentje...'Fluisterde Roxanne en ze stak haar hand in de zak. Meteen sloeg ik haar op haar hand. De zak trok ik tegen mij aan. 'Kun je het ook netjes vragen Roxie?'Zei ik plagend.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Feaser schreef:
    (...)

    [Jack heeft geknikt dat het goed was dat ze bij hun kwam zitten (:]

    [Oh dan heb ik dat gemist (; ]


    I dress to kill, but tastefully

    Alice Jane Eatside || Griffoendor || Jaar 6

    Toen ik dat zei over Rubi grijnsde Fred breed. Toen Roxanne over dreuzelsnoep begon, en of Fred ooit zou stoppen gilde hij: ''Nooit! Dit snoep is heilig! niemand kan ons scheiden!'' Ik rolde met mijn ogen. ''Geef me ook eentje.. ''fluisterde Roxanne hoorbaar. ''Kun je het ook netjes vragen Roxie?'' zei Fred plagend tegen zijn zusje. Ik grinnikte. 'Trouwens, Fred over dreuzel snoep gesproken' zei ik en ik pakte uit mijn jaszak een zakje zure matten, ook dreuzel snoep. 'Je bent niet de enige die dreuzel snoep zo lekker vindt' en ik gaf hem weer een verleidelijke knipoog. Ik maakte het zakje met een plof open, waar Rubi van schrok want hij sprong van mijn schoot af en begon weer aan Roxanne's been te bijten. Ik haalde mijn schouders op en legde een zure mat op mijn tong. 'Oohh, die zijn zo lekker!' riep ik uitbundig.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Carrie Delany

    Ik stond in de deuropening gefascineerd te kijken naar het gevecht wat hier ondertussen aan de gang was. De bruinharige jongen, Fred zo te horen, zat een zak met dreuzelsnoep leeg te vreten en een meisje haalde een zak met zure matten uit haar zak.
    'Ooooh, die zijn zo lekker!' riep ze uit. Ik besloot om gewoon naar binnen te gaan en niet te letten op de reacties. Ik zeulde mijn hutkoffer dwars door de coupé en ging op een lege stoel zitten. Volgens mij had die andere jongen (niet Fred dus) geknikt dat ik naar binnen mocht gaan. Of daar ging ik van uit. Ik propte mijn koffer in het bagagerek en pakte de kooi van Snorlax, die een dikke staart had gekregen van de opschudding en de aanwezigheid van de wolf.


    I dress to kill, but tastefully

    Jack Wayland

    Fred en Roxanne begonnen een discussie. En Fred had een zak Haribo open gemaakt. Die jongen was daar echt verslaafd aan. Ach ja ik was verslaafd aan het dreuzelsnoep Mars. Maar voor mij was dat normaal. Ik was halfbloed. Moeder een heks, vader een dreuzeltelg. Ik pakte een Mars uit mijn broekzak en opende die. Daarna nam ik een hap. Dit spul was gewoon heerlijk! Het vrouwtje met het snoepkarretje liep langs onze coupé. 'Iemand wat snoep?'Vroeg ze met haar schelle stem. Toen zag ze dat ik, Fred en Alice, die net zure matten had gepakt, al snoep hadden. 'Báh dreuzelsnoep.'Zei ze, en ze liep door. Alice riep dat ze de zure matten echt heerlijk vond. Een meisje stapte binnen. En Rose en haar vriendin zaten ook door het raam te kijken. 'Wauw Fred. Wij zijn populair. We trekken mensen aan.'Grinnikte ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alice Jane Eatside || Griffoendor || Jaar 6

    Plotseling kwam er een meisje bij ons in coupe zitten. ''Wauw Fred, wij zijn populair. We trekken mensen aan'' grinnikte Jack. Ik rolde met mijn ogen en lachte. Ik keek vriendelijk naar het meisje, maar toen kwam er de vrouw met het snoepkarretje eraan. Ze zag dat wij drieën dreuzelsnoep hadden en toe zei ze: ''Bah, dreuzelsnoep'' Ik haalde mijn schouders op en ik richtte me op het meisje. Ik keek naar haar kat in een kooitje en blijkbaar had Rubi haar kat ook opgemerkt want hij begon te grommen en niet zo'n klein beetje ook.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''