• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:21 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hier heb ik geen ervaring mee, maar vooralsnog succes ermee!


    Tijd voor koffie.

    Striae gaat zover ik weet nooit meer of echt heel moeilijk weg. Maar vrijwel iedereen heeft het hoor.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat is wel raar, ik zou het niet weten. Zolang je niet groter wordt zouden ze niet erger moeten worden. Worden ze ook roder of niet? Dat duid op nieuwe.
    Ik vind striae niet meer erg. Het is er nou eenmaal, of je nou snel gegroeid bent of dik bent geweest. Het zijn je strepen die je verdient door te leven, niks negatiefs, bijna élke vrouw heeft ze.


    Your make-up is terrible

    Hm, ik zou het echt niet weten. Misschien eens een afspraak maken bij de huisarts? Een gesprekje kan geen kwaad, denk ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Dat is wel raar, ik zou het niet weten. Zolang je niet groter wordt zouden ze niet erger moeten worden. Worden ze ook roder of niet? Dat duid op nieuwe.
    Ik vind striae niet meer erg. Het is er nou eenmaal, of je nou snel gegroeid bent of dik bent geweest. Het zijn je strepen die je verdient door te leven, niks negatiefs, bijna élke vrouw heeft ze.

    Ja sommige zijn wit en andere zijn rood en vallen echt op. En ja, zo kun je het ook bekijken, maar ik heb ze toch liever niet :)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb ze ook, maar ze zijn wel steeds lichter geworden bij mij. Ik zou niet weten hoe het kan dat ze groter worden, misschien omdat je huid strakker is getrokken door het afvallen? Misschien groeien je heupen wel.


    Food.

    Ik heb ook striemen, maar dat is vreemd aangezien ik nooit ben bijgekomen, afgevallen of snel ben gegroeit.
    Je kan er best mee naar de huidarts gaan, die zal wel goede raad weten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ze zijn heel vervelend, maar echt bijna iedereen heeft ze. Ik vind ze ook vreselijk, maar er valt weinig aan te doen. Blijf die bio-oil nog maar even gebruiken, je huid is nog jong en als je ze goed hydrateert, zullen ze minder rood worden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je kan het ook krijgen als je te hard traint, wellicht is dat het in jouw geval.


    Til hug og blod.

    Emrys schreef:
    Striae gaat zover ik weet nooit meer of echt heel moeilijk weg. Maar vrijwel iedereen heeft het hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm. Ik heb 't zelf ook, en inmiddels ben ik alweer een hoop afgevallen. Maar je blijft het altijd zien (de witte dan). Wat wel vreemd is, is dat jij dus eigenlijk nieuwe erbij hebt, want de rood/paarse striemen zijn nieuw huid wat uitgerekt is.
    Ikzelf doe ook krachttraining (eerst cardio) en ik heb dat ook niet, dus het lijkt me stug dat het daardoor komt. Wat je het beste kunt doen is insmeren met slakkencreme, hoe vreemd 't ook klinkt. Daardoor waren de striemen bij mij een stuk minder opvallend geworden.


    To infinity and beyond •

    ik heb nu enkele jaren veel strepen op mn buik, ik kwam erg aan door het vasthouden van vocht en door stress eten. door die strepen heb ik mij heel lang ontzettend onzeker gevoeld. nu heb ik dat af en toe nog steeds, maar ik heb ze eindelijk geaccepteert. ze zitten er nu eenmaal en er bestaat geen wondermiddel dat ze doet verdwijnen. ze kunnen alleen lichter worden, maar dat worden ze toch wel ook zonder die dure troep.

    door het fitnissen ontwikkel je spieren en dat kan ervoor zorgen dat ze groter of meer worden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bio-oil laat het (wel langzaam, na paar maanden zie je licht verschil, maar je ziet het zelf wel) verminderen iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ook heel erg striae en ik heb het geaccepteerd. Ik ben ook wat steviger en heb ook bio oil geprobeerd, wat bij mij ook niet heeft geholpen. Ik ging gezonder eten, sporten, niets hielp. Nu zijn ze wel wat lichter en ik zie ze minder als in het begin, en ik heb niets gedaan. You are not alone. (:
    I am a tiger who earned her stripes.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 17:24 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb ook striae. Komt door mijn medicatie, dus ik kan er helaas niks aan doen :c


    26 - 02 - '16