• .The black ring of dispair.

    Lynn is een jong boeren meisje in de tijd van de middeleeuwen.
    Haar ouders zijn ook horige bij een heer en hebben een schamel maar goed bestaan. Hun dochter is tevreden met haar leven tot dat er op een dag een ware heer voor hun deur staat. Een jonge graaf genaamd Mateo.
    Vol van verbazing is ze wanneer hij haar een huwelijks aanzoek doet.
    Zonder te kunnen weigeren word ze half over kop me genomen naar zijn kasteel. Nog net weet ze van iedereen afscheid te nemen. Ook van Macain.....
    Zou Mateo ook maar iets vergeleken zijn met Macain? en wat schuilt er onder de glimlach met de donkere groene ogen.

    Nou dit was dan even een promotie van mijn nieuwe verhaal waar ik al vanaf mijn 13 mee bezig ben. Ik hoop dat je het wil lezen en dat je eventueel kritiek wil geven.
    Ik ben iemand die beter wil worden in schrijven en wil dus graag tips.
    “When other girls wanted to be a princess, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.”
    (A vampire writer would also be nice)


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Mh ... volgens mij is z'n topic niet zo in trek .. of niemand wil gewoon reageren . Das ook ship.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Eerste tip: dispair = despair, als je er wanhoop mee bedoelt.
    Voor de rest lijkt het me een leuk verhaal (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.