• Hoi,

    Ik zoek een cover voor mijn story, Beauty and the Death, en het zou heel fijn zijn als jij er eentje voor me zou willen maken! Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, zolang de naam van de story er maar op staat. Uiteraard vermeld ik je naam onder de cover in de story.

    Hieronder staat in een spoiler waar het verhaal over gaat en de inleiding, zodat je misschien wat inspiratie krijgt:

    Daisy, die zichzelf Denise noemt, vindt zichzelf te dik. Haar vriendinnen vermaken zich al wekenlang met hun vriendjes in de zon, terwijl zij haar dagen op bed en voor de televisie doorbrengt. Niemand lijkt geïnteresseerd in haar, tot haar tante, die kanker heeft overleefd en met wie ze nauwelijks contact heeft, opeens belt. Ze woont bij zee en nodigt Denise uit om de rest van de vakantie naar haar toe te komen. Maar waarom eigenlijk?

    Inleiding
    Ik vond mezelf pas mooi toen ik mijn tante zag. Ze had kanker. Mijn ouders hadden me eigenlijk niet willen meenemen naar het ziekenhuis, maar ze hadden geen keuze. Diverse chemokuren waren niet aangeslagen. Als deze kuur niet werkte, zou mijn tante sterven.
    ‘Het is wel eng, Daisy,’ had mijn moeder me gewaarschuwd.
    ‘Hoe eng?’
    ‘Ze is… veranderd.’
    ‘Hoe ziet ze er dan uit?’
    ‘Als een levend lijk,’ fluisterde mijn moeder zonder me aan te kijken.
    Mijn tante was kaal. Haar pruik kriebelde te veel, zei ze.
    Haar huid was strak om haar schedel gespannen, alsof hij het gemis aan haar op die manier wilde opvangen. Haar ogen waren groot en rond, zonder de lange, donkere wimpers die ik altijd had willen hebben. Vlekken ontsierden haar gezicht en sliertje kwijl hing aan haar mondhoek. Er stond een potje met vaseline naast haar bed, maar die leek haar uitgedroogde lippen niet te kunnen helpen. Haar armen en benen bestonden uit bot met een vale huid eromheen.
    Ja, vergeleken met haar was ik mooi.

    Het verhaal bevat drama, thriller, romantiek en onbekende personen. De stijl van de cover maakt me niet uit, die mag zowel simpel als sprookjesachtig als 's zomers als mysterieus als weet ik wat zijn.

    Hopelijk kan je hier iets mee! Ik ben je alvast heel dankbaar omdat je dit hebt gelezen. ^^


    Nothing tastes better than a good story

    Ik kan morgen/overmorgen/begin volgende week wat proberen maar wat voor een foto's wil je?
    Welke haarkleur heeft het meisje? Wat moet er op de cover staan . Enz.


    take me back to the basics and the simple life

    Oh, ik dacht dat het misschien fijner was als je zelf plaatjes kon kiezen. ^^ Als je echt links wilt, kan ik die ook wel geven?

    Haarkleur is donkerblond. Wat erop staat maakt verder niet veel uit, als de titel er maar op staat. Ik zat zelf te denken aan iets met zee/strand en misschien "handgeschreven" letters erin verwerkt als achtergrond. Je mag het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt, als je gewoon een meisje op het strand wilt maken, ben ik daar ook heel blij mee.


    Nothing tastes better than a good story

    Okee, is goed. Ik kan waarschijnlijk overmorgen of later beginnen


    take me back to the basics and the simple life

    Fantastisch! Ik gebruik nu een tijdelijke die iemand anders in elkaar heeft geknutseld, maar die vind ik eigenlijk niets, dus ik ben je eeuwig dankbaar. :)


    Nothing tastes better than a good story

    Oké :) maar het wordt waarschijnlijk zaterdag of zondag. M'n week is volgeplakt met leuke dingen :)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zie hem wel verschijnen. ^^


    Nothing tastes better than a good story

    Ik probeer misschien nog iets, maar niet vanavond.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga ook iets proberen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."



    Ik was er tevreden over, totdat ik merkte dat ik de onderkant niet lichter kreeg. Morgen zal ik een andere achtergrond nemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil wel iets maken maar ik zit niet op mijn computer nu.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Serenitae schreef:



    Ik was er tevreden over, totdat ik merkte dat ik de onderkant niet lichter kreeg. Morgen zal ik een andere achtergrond nemen.

    Ik vind hem nu al heel mooi, maar ik ben benieuwd naar de andere achtergrond! :)


    Nothing tastes better than a good story

    Ik ga er nu aan beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voìla!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wauw, die is ook awesome! :D


    Nothing tastes better than a good story

    Jij bent nogal vrij over je cover, zeg, ik zal ook eens wat proberen! Ik heb een nieuwe site gevonden voor photo editing, dus die kan ik mooi eens uittesten. Tegen vanavond kan ik 'm al af krijgen. Huiswerkvrije weekend ^^


    Some people are art and do art at the same time