• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:21 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Baby shampoo van Zwitsal help. Ik heb dat een tijdje gebruikt en mijn striemen zijn wel wat minder zichtbaar geworden. Ze gaan wel niet volledig weg, maar dat zal volgens mij nooit lukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er zelf ook last van, maar zolang ik weet gaat het zelden helemaal weg en is er niet echt een behandeling voor wat het laat verdwijnen. Wel zijn er behandelingen die het kunnen verminderen. Het is belangrijk om je huid soepel te houden daarmee verklein je kans op striemen. Misschien heb je iets aan deze site.

    http://www.salusi.nl/wat-zijn-striae-hoe-ontstaan-striae-en-wat-kun-je-ertegen-doen/

    Het enige dat ik kan bedenken, zijn van die wangerschapszalfjes tegen striemen.
    Ik hoop dat het betert!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had het vroeger ontzettend op m'n kont, maar dat is echt helemaal weg getrokken, so I suppose there's hope :Y).


    i put the fun in funeral

    Emrys schreef:
    Striae gaat zover ik weet nooit meer of echt heel moeilijk weg. Maar vrijwel iedereen heeft het hoor.


    Meestal worden ze wel minder rood en lijken het meer op littekens. Ik heb er ook heel erg last van. Bij werden ze op ten duur wel minder, maar daarna keerden ze weer terug.


    ©1998

    Ik heb er ook lange tijd ontzettend mee gezeten. Dat is ook niet zo vreemd, want mijn benen stonden er echt helemaal vol mee. Ik heb zeker drie jaar bio-oil gesmeerd en uit ervaring kan ik je vertellen dat het je striemen nooit volledig zal laten verdwijnen. Met de tijd wordt het gewoon lichter en als je regelmatig sport, wordt je huid wat strakker waardoor het minder opvalt. De enige tip die ik je kan geven is het tijd geven en gewoon van jezelf blijven houden. Ook al ben jij de enige van je vriendinnen met striemen en heb je het idee dat iedereen je na zal kijken als je een korte broek draagt; het is vaak lang niet zo erg als je jezelf wijs maakt. Je bent goed zoals je bent. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn vriend heeft ook van die striemen, omdat hij de laatste paar jaar is afgevallen. Maar verder.. Kan ik je er niet echt mee helpen, sorry.
    Veel succes iniedergeval!


    Inspiration can hit you any time