• 2 jongens uit mijn klas, J en P. Gingen vechten tijdens Frans. Heel mijn klas pest J al ongeveer 3 jaar dat hij homo is, maar hij is nieteens homo. En vandaag ging P dus tever. Hij kreeg een zon knal recht in z'n gezicht. en toen gingen ze dus vechten. En mijn lerares, oh dat vond ik zóooooo zielig. Ze probeerde eerst boos te doen, en toen werden P & J uit elkaar gehaald. P moest op de gang en J bleef zitten in de klas. En onze lerares begon toen iets te vertellen daarover, en moest huilen. Ik vond het echt zielig.

    Mijn klas is écht niet goed, in de 1e hadden we 2 leraren laten huilen, in de 2e 1 leraar, en dit jaar 2.

    Vechten mensen van jullie klas wel eens, en hebben jullie wel eens een leraar/lerares laten huilen? ;o

    EDIT;
    J was voor 1 dag geschorst, en p voor 3.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 14:22 ]


    Smiling but close to tears.

    In mijn klas vechten we nooit en in het tweede jaar hebben we ooit onze muzieklerares laten huilen. Maar dat is een veel te lang verhaal...


    Never run out of reasons to smile...

    Nog nooit.
    Of nouja.. Er waren wel twee jongens in de 2e die gingen vechten. Ik vond het best wel creepy ;x Het was namelijk in de aula en er waren geen docenten bij, want het was tussenuur.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha onze lerares engels is pas geleden nog geslagen door een leerling ^^
    maar ze kan egt geen les geven :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wij hebben onze aardrijkskunde leraar vorig jaar naar zo'n ontress kliniek thingee gestuurt. En vorig jaar moest onze Biologie lerares huilen omdat een jongen gestoken was door een wesp, en wij hem uitlachten omdat hij aan het freaken was, maar wij wisten niet dat haar broer allergisch was en eraan dood was gegaan. Dat was best heartbreaking dat ze moest huilen... /:


    You move me ......... Kurt

    Bij ons breken regelmatig vechtpartijtjes uit in de kantine. Maar in de klas niet echt. Wel eens gehad btw. En we hebben onze tekenlerares eens laten huilen, maar die spoort niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn lerares Frans van vorig jaar liep huilend de klas uit. En wij lachten haar gewoon vierkant in haar gezicht uit.
    Alleen later vonden we het toch wel zielig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:35 ]

    Nee onze klas is echt dood soms O,o
    Op de basisschool wel, echt dom.


    Alis volat propriis

    Bij mij in de klas, vechten ze niet veel.

    Maar, bij ons zijn best wel wat leraren (net niet) overspannen, dus die heb je zo aan het huilen.

    Wij hebben een stagere laten huilen =]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja hoor, 1 maal gebeurd.
    Maar enkele minuten erna waren ze weer dikke vriendjes

    ja soms.
    Eh.. ja we hebben weleens een leraar/lerares laten huilen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vechten gebeurt op mijn school bijna nooit. Een keer per jaar ofzo. Leraren worden wel weggepest, omdat we gewoon het tegenovergestelde doen van wat zij willen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt erg. Wat een rare klas heb jij zeg! :O Weet je, misschien moet je eens met je rector of mentor hierover gaan praten. Want dit kan toch echt niet. Die P zou geschorst moeten worden! (duivel) Als J homo is kan hij daar zelf ook niks aan doen. Veel mensen denken van wel. Maar ik geeloof dat je als homo geboren wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is echt erg. Wat een rare klas heb jij zeg! :O Weet je, misschien moet je eens met je rector of mentor hierover gaan praten. Want dit kan toch echt niet. Die P zou geschorst moeten worden! (duivel) Als J homo is kan hij daar zelf ook niks aan doen. Veel mensen denken van wel. Maar ik geeloof dat je als homo geboren wordt.


    J is juist géén homo, maar ze vinden hem zo gedragen, vind ik eigenlijk ookwel maar ik pest hem niet.
    En volgensmij worden ze allebei geschorst? ;o


    Smiling but close to tears.