• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods

Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

[ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]

Your make-up is terrible

Vuelie schreef:
    Is het erg dat ik pizza helemaal niet lekker vind? :')

JA! Schande :o

Barnabas schreef:
    (...)
    No worries, het komt echt wel goed. Je moet er niet al te veel bij nadenken en gewoon je eerste ingeving invoeren. Daarbij ben ik drie keer gezakt op het praktijkexamen, dát is pas treurig. :'D

Mja, dat zeggen die mensen daar ook telkens "niet te moeilijk denken".
    Ik was gezakt toen de vraag kwam; Mag een kind van 2 in de auto zonder zitje?
    Ik had geantwoord; ja, zolang hij achter in zit.
    Ik kon mezelf toen wel voor de kop slaan want nadat ik het had ingevoerd, wist ik al dat het uiteraard nee moest zijn. :'D
    En dat drie keer zakken op praktijk vind ik echt niet treurig hoor, ik ben bang dat het mij ook wel gaat overkomen. Ik weet nu al dat ik continu op de rem ga trappen - heb nogal een fobie voor oversteken of langs uitritten rijden.

Barnabas schreef:
    (...)
    No worries, het komt echt wel goed. Je moet er niet al te veel bij nadenken en gewoon je eerste ingeving invoeren. Daarbij ben ik drie keer gezakt op het praktijkexamen, dát is pas treurig. :'D
    Inderdaad. Komt wel goed. Er zitten soms ook echt domme vragen tussen. Bij ons toch. En in mijn praktijk heb ik ook twee keer opnieuw moeten doen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Weet je, jullie vinden het raar dat ze zeggen "One Direction bestaat niet." Maar dat is in principe het zelfde als dat je voor een film beroemde mensen cast terwijl onbekende mensen net zo goed die rol zouden kunnen spelen. Uiteindelijk gaat het er allebei om dat je de aandacht van mensen trekt zodat je film verkoopt of je verhaal gelezen word.

You were born original, don't die as a copy.

Barnabas schreef:
    (...)
    Die van de V&D zijn goddelijk. _O_

Die heb ik nog nooit gehad. Wij hadden zo'n heerlijke pizzeria die nu weg is. D: Dus nu ga ik ze wel daar halen, goeie.

Your make-up is terrible

Hanaemi schreef:
    (...)

Haar verlies.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Weet je wát lekker is? Pizza Nutella. :9~

[ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:54 ]

Assassin schreef:
    (...)
    Die heb ik nog nooit gehad. Wij hadden zo'n heerlijke pizzeria die nu weg is. D: Dus nu ga ik ze wel daar halen, goeie.

Doen doen doen! Je wilt nooit meer wat anders. Al zijn die messen wel verrekte irritant.

"Well, well. Look who we've got here!"

Hanaemi schreef:
    O_O
    Ik eet die barbecue van de Pizza hut wel graag, maar dan wel een classic, want ik ben echt niet verzot op die pan korst. Veel mensen begrijpen dat blijkbaar ook niet.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Hanaemi schreef:

Dat had ik twee jaar geleden voor het eerst in Italie!o.o NOMNOMNOMNOMNOM.<3

You were born original, don't die as a copy.

Hanaemi schreef:
    (...)

Nou, daar trek ik me lekker niets van aan. (puh)
    Nee, ik ben een zoetekauw. Mijn moeder moet echt de chocolade voor mij verstoppen, want anders is-ie in één dag al helemaal op.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Hanaemi schreef:

Wauw. Dat is echt een pukkelbom voor mij. :'D Volgens mij krijg ik dan spontaan tien pukkels, haha.

"Well, well. Look who we've got here!"

Die Piccolinis zien er lekker uit :9~:9~

Barnabas schreef:
    (...)
    Wauw. Dat is echt een pukkelbom voor mij. :'D Volgens mij krijg ik dan spontaan tien pukkels, haha.

Lang leve het feit dat ik er geen pukkels van krijg, haha. Pizza Fragola is ook lekker, van de Happy Italy. :3

Krull schreef:
    Die Piccolinis zien er lekker uit :9~:9~

Helaas, Nynke wilt niet delen. :c

Oh, ik zou ook gelijk 10 pukkels krijgen ervan. D: En het klinkt zo lekker!

Your make-up is terrible