• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Vuelie schreef:
    (...)
    Yolandapanda!


    LOTTAAAAAAAA! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, ik ga kijken of ik avondeten kan voorbereiden. Oftewel: een pizza in de oven. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het gewoon zó kut dat ik mollig ben, maar het zit in de genen. Ik doe mijn best om af te vallen, maar er gaat gewoon geen één grammetje vanaf. Dan word ik weer treurig als iemand me "zeug" noemt zonder dat diegene weet dat ik m'n best doe en ik amper vet eten naar binnen stouw. Pffft. Kut lichaam. Kut genen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik vind het gewoon zó kut dat ik mollig ben, maar het zit in de genen. Ik doe mijn best om af te vallen, maar er gaat gewoon geen één grammetje vanaf. Dan word ik weer treurig als iemand me "zeug" noemt zonder dat diegene weet dat ik m'n best doe en ik amper vet eten naar binnen stouw. Pffft. Kut lichaam. Kut genen.

    Zijn er mensen die jou "zeug" noemen?
    ... Laag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gibbs schreef:
    Oke, ik ga kijken of ik avondeten kan voorbereiden. Oftewel: een pizza in de oven. x)

    Tortilla's.

    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is hetzelfde als met godsdienst denk ik. :'D


    Overtuigingen...
    Zolang ze tijdens mijn eten niet over gruwelijke slachtingen beginnen, stoor ik me er niet aan. Behalve dan die ene vriendin die altijd flauw en ziek was, uit het niets een maagprobleem kreeg enz.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gibbs schreef:
    (...)

    Yaay! I missed you too! *hug*

    En ik kopieer even mijn reactie uit mijn laatst aangemaakte topic (dat over een gedicht ging):

    Ik speel nu al bijna 7 jaar accordeon (dus sinds mijn 10e, zegmaar) en heb altijd van de beste docent uit NL lesgehad. (Vinden wij thuis tenminste. Ik ben nog geen betere tegengekomen. )En we konden het altijd zeer goed vinden. Nu wil ik naar het conservatorium, en wil het conservatorium dat ik les krijg van hun docent. Nu had ik hem al ontmoet en het klikte niet zo heel erg goed. Hij vind mij geweldig en ik vind hem maar niets. En vanavond afgelopen woensdag heb ik voor het eerst les gehad van hem. In één woord: Ver- schrik- ke- lijk!
    Hij wil dat ik per se doe wat hij zegt, en hij kan zijn eigen mening niet eens beargumenteren. Hij is ook totaaaaal anders dan de docent die ik eerst had. Toch is hij wel goed genoeg hoor, anders zou hij niet op het conservatorium lesgeven. Maar nu moet ik dus kiezen: Naar het conservatorium gaan en deze docent voor 5 jaar behouden, en dan wél de sociale contacten op het conservatorium zelf hebben (ik zit al sinds mei thuis, door omstandigheden met leerplichtambtenaar, denk je dit wel even in). Of terug gaan naar de docent die ik had (die ook nog eens mij op een hoger niveau zal kunnen helpen, en waarmee het ook nog eens klikt) maar dan niet naar school gaan want hij geeft geen les meer op het conservatorium. Dus dan is het thuisstudie (wat ik al doe) en dan wanneer ik er klaar voor ben, alleen even naar het conservatorium gaan om mijn diploma op te halen.
    Dus ik weet niet wat ik wil. *sigh*


    Ik dacht dat als ik hem vanavond zou horen spelen (hij pochte nogal dat ik dan een professionele accordeonist aan het werk zou zien/horen) dat ik dan wel wist welke keuze ik maken wilde. Maar hij speelt helemaal niet zo goed en ik zal over een paar jaar hem vast wel overstijgen qua niveau, merkte ik wel. Alleen als ik het dus wél 5 jaar met hem vol kan houden dan zit ik tussen soortgenoten zegmaar. En zo niet dan ga ik terug naar mijn oude docent en krijg ik weer een hoger niveau dan wat ik bij deze docent kan halen. Keuzes, keuzes, keuzes. Het is zeer moeilijk. :c


    Dat is inderdaad echt heel moeilijk. D: Je moet kiezen waarvan jíj denkt dat je in de toekomst het meeste aan gaat hebben. Niet van wat anderen vinden of denken.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    (...)
    Tortilla's.

    :Y)


    Hebben we niet, we hebben pizza margarita en pizza hawaii. Hawaii staat in de oven en is over een kwartiertje klaar. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Barnabas schreef:
    Ik vind het gewoon zó kut dat ik mollig ben, maar het zit in de genen. Ik doe mijn best om af te vallen, maar er gaat gewoon geen één grammetje vanaf. Dan word ik weer treurig als iemand me "zeug" noemt zonder dat diegene weet dat ik m'n best doe en ik amper vet eten naar binnen stouw. Pffft. Kut lichaam. Kut genen.


    Ik vind echt niet dat jij er mollig uitziet eigenlijk... Gewoon gezond.

    Ik heb een beetje hetzelfde, maar mijn hele metabolisme is om zeep geholpen volgens mij. Omdat ik over het algemeen helemaal niet veel binnenkrijg is mijn lichaam eraan gewend en kom ik aan als ik in het weekend gewoon wat extra's eet en val ik nog maar amper af.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Ik vind het gewoon zó kut dat ik mollig ben, maar het zit in de genen. Ik doe mijn best om af te vallen, maar er gaat gewoon geen één grammetje vanaf. Dan word ik weer treurig als iemand me "zeug" noemt zonder dat diegene weet dat ik m'n best doe en ik amper vet eten naar binnen stouw. Pffft. Kut lichaam. Kut genen.
    Zeug? Serieus. Wat zielig. Nu het feit dat je al op je voeding let is op zich te al goed? Dan blijf je massa ook constant en is dat op zich ook al een behoorlijke inspanning, want man, ik kan soms echt uit het niks 3 kg bijkomen als ik mij eens een paar weken laat gaan. Nu ben ik wel benieuwd hoe je er uit ziet. En trouwens ik vind dat sommige mensen zelf met hun molligheid (als dit het juiste woord is) staan. Hoe vreemd het soms ook klinkt. Sommige mensen staan gewoon wat met wat meer rondingen en weet je dat jongens daar meer oog voor hebben dan voor magere meiden? Ze zien het als vruchtbaarheid.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jummie


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vuelie schreef:
    (...)
    Zijn er mensen die jou "zeug" noemen?
    ... Laag.

    Ja. Ik heb dikke benen en blijkbaar is het heel grappig om varkensgeluidjes te maken en keihard zeug tegen me te roepen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad echt heel moeilijk. D: Je moet kiezen waarvan jíj denkt dat je in de toekomst het meeste aan gaat hebben. Niet van wat anderen vinden of denken.


    Klopt. Maar ik wil reizen met een camper en met mijn muziek geld verdienen. Ik heb niet per se het conservatorium nodig, maar ik wil voor mezelf gewoon het niveau hebben. Maar ik mis het contact met mensen toch wel. Dus het is een keuze tussen een hoog niveau halen (kan ook op het conservatorium, daar niet van. Maar ik kan een hoger niveau behalen met mijn vroegere docent waar ik ook nog eens géén hekel aan heb) of vrienden maken met mensen die ook nog eens interesse in hetzelfde vak hebben maar dan wel een docent hebben waar het niet zo goed mee klikt. :p

    Ik vind het een onwijs moeilijke beslissing en ik ben er gewoon níét over uit. Ik weet het gewoon niet, daarom dat ik denk dat het misschien handig is als ik van mensen hoor wat zij ervan vinden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nami schreef:
    Jummie


    O, God... daar zit niet voor niks huid voor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    O, God... daar zit niet voor niks huid voor.
    Precies. Kan je wel meteen zeggen dat er wat sla tussen je tanden zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?