• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil dat, ik ben slecht in afvallen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik wil dat, ik ben slecht in afvallen.

    Da's niet leuk als je wilt aankomen, zoals ik. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Da's niet leuk als je wilt aankomen, zoals ik. D:


    Nee, dan niet. Ik wil wel met je ruilen!


    Your make-up is terrible

    Ik heb juist hoeveel ik ook eet, ik kom niks aan. Opzich wel fijn, maar toch, haha.

    Hanaemi schreef:
    Ik heb juist hoeveel ik ook eet, ik kom niks aan. Opzich wel fijn, maar toch, haha.

    Same. En mijn tante denkt dat ik anorexia heb - no joke.

    Omdat ik die hapjes van haar nog wel eens af sla (want ze maakt vaak van die 'aparte' dingen die ik niet zo lekker vind), denkt ze dat ik nooit wat eet. Terwijl het juist het tegenover gestelde is. Ik prop me echt vol. Met oud en nieuw versprak ze ze blijkbaar "per ongelijk" want toen ik zei dat ik niet zo'n zin had gooide ze "och, anorexia" eruit.

    Draculea schreef:
    (...)
    Same. En mijn tante denkt dat ik anorexia heb - no joke.

    Omdat ik die hapjes van haar nog wel eens af sla (want ze maakt vaak van die 'aparte' dingen die ik niet zo lekker vind), denkt ze dat ik nooit wat eet. Terwijl het juist het tegenover gestelde is. Ik prop me echt vol. Met oud en nieuw versprak ze ze blijkbaar "per ongelijk" want toen ik zei dat ik niet zo'n zin had gooide ze "och, anorexia" eruit.


    Whut, die tante van je is gestoord. Als je anorexia hebt zou je dat echt wel zien, als je me snapt. Je bent gewoon slank, net wat ik ben. :') En ik sla ook vaak genoeg hapjes af, omdat ik simpel weg niet hoef of het gewoon niet lust, haha.
    Toen ik het er met vriendinnen over had, en iedereen aangaf wat ze ongeveer wogen, zei ik mijn gewicht ook. Ze geloofde me gewoon niet, omdat ik vrij slank ben. :')

    Hanaemi schreef:
    (...)

    Whut, die tante van je is gestoord. Als je anorexia hebt zou je dat echt wel zien, als je me snapt. Je bent gewoon slank, net wat ik ben. :') En ik sla ook vaak genoeg hapjes af, omdat ik simpel weg niet hoef of het gewoon niet lust, haha.
    Toen ik het er met vriendinnen over had, en iedereen aangaf wat ze ongeveer wogen, zei ik mijn gewicht ook. Ze geloofde me gewoon niet, omdat ik vrij slank ben. :')

    Ja, precies. Zoiets zie je echt wel aan een persoon. Achja, mijn moeder zei al; ze is gewoon jaloers. - Daar houd ik het maar bij. Ik ga er verder ook geen probleem van maken als zij dat wil denken. Mocht het zo zijn dat ze nog zo'n opmerking maak, dan zeg ik er wel wat van maarja.
    En dat is ook weer zoiets raars, dat mensen je niet willen geloven op dat gebied. Alsof je er over zou liegen of zo. :'D

    Ik ken het anorexia-gezeur. Ik eet vegetarisch, maar volgens vriendinnen is dat direct eetgestoord. Ik neem dan bijvoorbeeld in plaats van pizza brood omdat ze perse een pizza met salami wilden hebben. Dat soort dingen. Ik krijg bij hen altijd het gevoel dat ik moet bewijzen dat ik gewoon eet, heel vervelend.


    I am an idiot, I move.

    Hanaemi schreef:
    Ik heb juist hoeveel ik ook eet, ik kom niks aan. Opzich wel fijn, maar toch, haha.


    Geen maar toch, moet leuk zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gestalt schreef:
    Ik ken het anorexia-gezeur. Ik eet vegetarisch, maar volgens vriendinnen is dat direct eetgestoord. Ik neem dan bijvoorbeeld in plaats van pizza brood omdat ze perse een pizza met salami wilden hebben. Dat soort dingen. Ik krijg bij hen altijd het gevoel dat ik moet bewijzen dat ik gewoon eet, heel vervelend.
    Ik eet soms ook vegetarisch gewoon omdat dat soms veel lekkerder en gezonder is. Best stom van je vrienden dan ook. Neem je dan supplementen die je vlees vervangen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou ook wel vegetariër willen zijn, ik was het vroeger ook, maar ik hou het gewoon niet vol. D:


    Your make-up is terrible

    Wat ik trouwens ook vervelend vind is als mensen zeggen, 'je hebt niks te klagen over je lichaam.' Als ik zeg dat ik niet blij ben met mijn lichaam, omdat ik dikker wil zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nami schreef:
    (...)Ik eet soms ook vegetarisch gewoon omdat dat soms veel lekkerder en gezonder is. Best stom van je vrienden dan ook. Neem je dan supplementen die je vlees vervangen?

    Niet specifieke pillen, maar ik probeer er wel op te letten andere producten met veel ijzer, B12 en dat soort dingen te eten.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Ik ken het anorexia-gezeur. Ik eet vegetarisch, maar volgens vriendinnen is dat direct eetgestoord. Ik neem dan bijvoorbeeld in plaats van pizza brood omdat ze perse een pizza met salami wilden hebben. Dat soort dingen. Ik krijg bij hen altijd het gevoel dat ik moet bewijzen dat ik gewoon eet, heel vervelend.

    Ik ben ook vegetariër, en wat kunnen mensen toch zeiken daarover. Er is ook zo'n kind in m'n klas dat me altijd duidelijk moet maken dat ze vlees aan het eten is tijdens het middageten, gewoon om me te treiteren. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orchard schreef:
    Wat ik trouwens ook vervelend vind is als mensen zeggen, 'je hebt niks te klagen over je lichaam.' Als ik zeg dat ik niet blij ben met mijn lichaam, omdat ik dikker wil zijn.


    Dat begrijp ik wel, maar als je zwaarder bent en je doet echt je best om een beetje af te vallen, is het soms moeilijk om iemand te horen klagen die in mijn ogen dan geluk heeft. Want uiteindelijk wil niemand zwaarder zijn, je wil een normaal gewicht, geen lichtjes te hoog.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...