Sorcery schreef:
(...)
Klopt, leerkracht en leerling situaties, ugh. En de helft denkt ook helemaal dat dat mogelijk is. Waar ik mij vooral aan stoor zijn de 'ongelukken' in het verhaal. Het is altijd of dat de jongen vreemd gaat, of dat het meisje een ongeluk krijgt en dan gaat het van 'en toen werd alles zwart. *volgende hoofdstuk* ik opende mijn ogen en alles wat ik zag was een witte kamer. Waar was ik?' yeah right.
Dat is het juiste, I guess. Het is in ieder geval niet de bedoeling (vind ik) dat ze de persoonlijkheid en het uiterlijk helemaal gaan veranderen met die dingen over badboys enzo. :')
Nee, ja inderdaad. En altijd vechten op hetzelfde meisjes en al haar vrienden vallen dan opeens weg uit het niks, net als haar familie. En dat meisje is altijd model bij voorkeur. Gniffel.
Ik vind dat fanfiction wel oki kan zijn, maar dan moet je gewoon origineel zijn. Zo schrijft mijn zus eigenlijk OP verhalen, maar als ze dat doet rond Alex Gaskarth, kan ze dat afwerken, terwijl ze bij onbekende personen altijd vast loopt omdat ze dan aan zoveel meer moet denken. Die verhaal zijn echt mooi om te lezen zonder dat je de persoon kent. En in de meeste gevallen is het ook zonder de band. Zoiets is leuk om te lezen, maar altijd die natte kutjes, dat vreemd gaan en dat ongeval gedoe gaat er over.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?