• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Lokvoedsel.:9~


    •*• Lululu •*•

    Weet je, jullie halen werkelijk het slechtste beste in mij naar boven. Ik ben hier tegen 1D stories in aan het gaan. :') Mijn ware ik komt naar boven. (No offence, ik vind de boys nog steeds geweldig. c: )


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Klopt, leerkracht en leerling situaties, ugh. En de helft denkt ook helemaal dat dat mogelijk is. Waar ik mij vooral aan stoor zijn de 'ongelukken' in het verhaal. Het is altijd of dat de jongen vreemd gaat, of dat het meisje een ongeluk krijgt en dan gaat het van 'en toen werd alles zwart. *volgende hoofdstuk* ik opende mijn ogen en alles wat ik zag was een witte kamer. Waar was ik?' yeah right.
    Dat is het juiste, I guess. Het is in ieder geval niet de bedoeling (vind ik) dat ze de persoonlijkheid en het uiterlijk helemaal gaan veranderen met die dingen over badboys enzo. :')
    Nee, ja inderdaad. En altijd vechten op hetzelfde meisjes en al haar vrienden vallen dan opeens weg uit het niks, net als haar familie. En dat meisje is altijd model bij voorkeur. Gniffel.
    Ik vind dat fanfiction wel oki kan zijn, maar dan moet je gewoon origineel zijn. Zo schrijft mijn zus eigenlijk OP verhalen, maar als ze dat doet rond Alex Gaskarth, kan ze dat afwerken, terwijl ze bij onbekende personen altijd vast loopt omdat ze dan aan zoveel meer moet denken. Die verhaal zijn echt mooi om te lezen zonder dat je de persoon kent. En in de meeste gevallen is het ook zonder de band. Zoiets is leuk om te lezen, maar altijd die natte kutjes, dat vreemd gaan en dat ongeval gedoe gaat er over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil ook pizza. : DDDDDD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Ik wil ook pizza. : DDDDDD


    Moet je vragen of Nynke wilt delen.


    Your make-up is terrible

    Lol, ik ben dus bezig met mijn posters van mijn kast af te halen. Ik heb een witte kast, en door de zon is dus de plek waar de posters hingen geel achtig geworden. Nu zit ik dus met gele vakjes op mijn kast. :')

    Morgen heb ik weer theorie examen. Ik wil nieeeet. )':
    Ik voel me echt als een faalkind want dit is de derde keer dat ik het doe. Eerste keer had ik 3 fouten teveel, tweede keer 1 fout teveel.
    Mijn ouders zeggen dat die test ook grotendeels onzin is omdat je ook gewoon geluk moet hebben met bepaalde inschattingsvragen en dergelijke, en ze vinden het niet erg dat ik het opnieuw moet doen. Maar mijn broer had wel mazzel en is in één keer geslaagd zonder te leren.
    Ik voel me echt gewoon dom. (no_chears)

    Nami schreef:
    Ik wil ook pizza. : DDDDDD

    Het water loopt me letterlijk in de mond als ik aan pizza denk. Te bedenken dat ik pas in Londen mijn eerste pizza ooit heb gegeten, is dan werkelijk een schande. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:
    Morgen heb ik weer theorie examen. Ik wil nieeeet. )':
    Ik voel me echt als een faalkind want dit is de derde keer dat ik het doe. Eerste keer had ik 3 fouten teveel, tweede keer 1 fout teveel.
    Mijn ouders zeggen dat die test ook grotendeels onzin is omdat je ook gewoon geluk moet hebben met bepaalde inschattingsvragen en dergelijke, en ze vinden het niet erg dat ik het opnieuw moet doen. Maar mijn broer had wel mazzel en is in één keer geslaagd zonder te leren.
    Ik voel me echt gewoon dom. (no_chears)

    No worries, het komt echt wel goed. Je moet er niet al te veel bij nadenken en gewoon je eerste ingeving invoeren. Daarbij ben ik drie keer gezakt op het praktijkexamen, dát is pas treurig. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het water loopt me letterlijk in de mond als ik aan pizza denk. Te bedenken dat ik pas in Londen mijn eerste pizza ooit heb gegeten, is dan werkelijk een schande. :'D


    How. ;o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    How. ;o

    Ik had me blijkbaar in m'n hoofd gehaald dat ik het niet lustte, op de een of andere manier. :') Zó dom, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik had me blijkbaar in m'n hoofd gehaald dat ik het niet lustte, op de een of andere manier. :') Zó dom, haha.


    Ja, dat is echt erg haha.
    Ik hou echt niet van diepvriespizza hoor, ik hou enkel van de verse. :9~


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    Ik wil ook pizza. : DDDDDD

    Ik deel niet graag zielvoedsel. Too precious.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is het erg dat ik pizza helemaal niet lekker vind? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt erg haha.
    Ik hou echt niet van diepvriespizza hoor, ik hou enkel van de verse. :9~

    Die van de V&D zijn goddelijk. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"