• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vooral als ze zoenscènes beschrijven. "Hij drukte zijn tong tegen mijn mond, wachtend op toestemming." Net alsof er een boot aankomt en de brug opgehaald moet worden, hahaha. :'D

    Omg ik ga kapot :'D
    Het valt me trouwens ook wel op dat ze allemaal dezelfde beschrijvingen daarvoor gebruiken. Niet dat ik die verhalen echt lees, ik skip er soms wel eens doorheen omdat ze vaak belachelijk veel abo's hebben en dan wil ik eens weten of het verhaal daadwerkelijk zo goed is.

    Nami schreef:
    Dit is trouwens ook ontzettend lekker en pikant.
    Sweet love

    Nu heb ik honger. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik ben Marlijn btw. ^^


    •*• Lululu •*•

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vooral als ze zoenscènes beschrijven. "Hij drukte zijn tong tegen mijn mond, wachtend op toestemming." Net alsof er een boot aankomt en de brug opgehaald moet worden, hahaha. :'D

    Oh god ja, dit dus. Alsof dat in het echt ook zo is, dan drukt die jongen/meisje dood leuk zijn/haar tong tegen jouw lip/mond en gaat dan zitten wachten, en nee dus. :'D Die verhalen zijn gewoon puur vermaak, echt geweldig soms hahaha.

    En zoals Laura al zegt; ze gebruiken overal dezelfde beschrijving voor. :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:01 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vooral als ze zoenscènes beschrijven. "Hij drukte zijn tong tegen mijn mond, wachtend op toestemming." Net alsof er een boot aankomt en de brug opgehaald moet worden, hahaha. :'D
    Haha precies. (joehoe)
    En altijd dat bonken en dat aanrijden met de broek nog aan, vind ik ook ontzettend weird. Onlangs las ik ook iets dat de jongen haar aan het bevredigen was en zij ondertussen bij hem kusjes gaf op een plaats die absoluut niet confi voor de twee kon zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deilia schreef:
    Ik denk dat jullie haar verkeerd begrepen hebben; Nynk houdt van doritos


    Nou, nog geen Nynk te bekennen... (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, nog geen Nynk te bekennen... (no_chears)

    Ik zou zeggen; ga naar haar GB toe Nikki. Meesleuren die handel! :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:03 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vooral als ze zoenscènes beschrijven. "Hij drukte zijn tong tegen mijn mond, wachtend op toestemming." Net alsof er een boot aankomt en de brug opgehaald moet worden, hahaha. :'D


    Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar dat visualiseer ik me altijd veel te letterlijk :')


    Tijd voor koffie.

    Ik ben Nana trouwens, maar dat wisten de meeste volgens mij al.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen; ga naar haar GB toe Nikki. Meesleuren die handel! :'D


    I will.


    Your make-up is terrible

    Ik heb die quiz ook al gemeld. Omdat, ten eerste, die titel veel te storend is en ten tweede is het gewoon een verhaal in quizvorm.


    26 - 02 - '16

    Burglar schreef:
    (...)

    Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar dat visualiseer ik me altijd veel te letterlijk :')

    Moet die jongen ook nog eens 50 cent betalen, omdat ze "de brug heeft opgehaald". :'D
    Ik visualiseer met je mee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mag ik er ook bij? Ik ben Freya.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik kan niet normaal op mijn bed zitten zonder met mijn hoofd het licht aan te doen. --'


    •*• Lululu •*•

    Jullie vergelijkingen zijn geweldig, die met die brug echt. :')
    Ondanks dat ik zelf een aantal 1D verhalen lees, geef ik jullie groot gelijk. Het grootste deel is allemaal cliche en redelijk slecht (niet persoonlijk, er zitten goede tussen). Ik vraag me eigenlijk af of het geen plagiaat is of niet, want zoals jullie al zeiden, ze beschrijven alles hetzelfde. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.