• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    Wat ik trouwens ook vervelend vind is als mensen zeggen, 'je hebt niks te klagen over je lichaam.' Als ik zeg dat ik niet blij ben met mijn lichaam, omdat ik dikker wil zijn.
    Oh ik haat dat ook. Ik vind mijzelf niet te dik, maar ik wil gewoon mijn buik strakker omdat dat wat uitsteekt en ik stoor mij daar aan en dan krijg ook commentaar van mensen. Of ze zijn iets gezetter dan ik en vinden dat ik overdrijf of ze hebben een strakkere buik en zeggen dat dat niet nodig is. Vind ik niet dat ze het recht hebben om te zeggen wat ik moet doen. Ahja ik zou gewoon wat meer moeten bewegen, maar dat zijn telkens valse beloftes die ik maak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik wel, maar als je zwaarder bent en je doet echt je best om een beetje af te vallen, is het soms moeilijk om iemand te horen klagen die in mijn ogen dan geluk heeft. Want uiteindelijk wil niemand zwaarder zijn, je wil een normaal gewicht, geen lichtjes te hoog.

    Maar ik zit net op de grens met mijn gewicht, dus ja. Ik vind juist dat je het dan moet proberen om te begrijpen, want het gaat bij beide dan om ontevredenheid over je gewicht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gestalt schreef:
    (...)
    Niet specifieke pillen, maar ik probeer er wel op te letten andere producten met veel ijzer, B12 en dat soort dingen te eten.
    Oh oki. Ik ken namelijk mensen die vegetariërs zijn en dan continu ziek zijn. Daar weet je gewoon soms van dat die zouden opknappen als ze wat vlees eten. Ik eet wel heel graag vlees, maar ik heb genoeg met 100g. Ik eet veel liever groenten bij mijn maaltijd. Buiten sla, dat vind ik maar een voos iets en dat mag ik alleen als ik het kan mengen met veel andere groenten. Op school eet ik soms ook eens vegetarisch omdat die maaltijden er soms zoveel smakelijker uitzien. Maar ik zou een spekreepje niet kunnen laten liggen tijdens een ontbijt. Dat vind ik gewoon te lekker, dus ik zou dat nooit kunnen zijn. Ook is mijn vriend een echte vleesfanaat, dus dat zou al niet klikken. Die heeft dan het tegenovergestelde, die wilt geen groenten eten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vuelie schreef:
    (...)
    Ik ben ook vegetariër, en wat kunnen mensen toch zeiken daarover. Er is ook zo'n kind in m'n klas dat me altijd duidelijk moet maken dat ze vlees aan het eten is tijdens het middageten, gewoon om me te treiteren. (cat)

    Of ze vragen me of het wel oké is om vlees te eten waar ik bij ben... Alsof ik bang ben voor vlees ofzoiets.


    I am an idiot, I move.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Geen maar toch, moet leuk zijn...

    Als ik mijn BMI bereken met de BMI-Meter op hartstichting.nl zit ik op het randje van ondergewicht :') Niet dat dat natuurlijk geheel klopt, maar ik ga me geen zorgen ergens over maken zolang ik niet té dun ben.

    En dat gezeik over of je nou vegetariër bent of niet; die keuze maken mensen zelf. En die mensen letten er echt wel op dat ze gewoon genoeg eten en aan de nodige vitamines komen. :') Ik heb er het respect voor dat jullie het kunnen, want ik doe het je niet na.

    Holy shit, dit is snel gegaan! O.O'
    BUT I'M BACK! Who missed me?

    En gelukkig vonden mijn ouders het ook vreselijk, dus zijn we een uur eerder naar huis gegaan. :Y)
    Toch zit ik nog steeds met dat stomme dilemma, want dat heeft dat optreden niet voor me opgelost. Pfft, misschien vanavond maar een topic aanmaken. Dan hoor ik meerdere meningen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I missed you! En welk dilemma?


    Your make-up is terrible

    Gestalt schreef:
    (...)
    Of ze vragen me of het wel oké is om vlees te eten waar ik bij ben... Alsof ik bang ben voor vlees ofzoiets.


    Sommige maken daar dus wel echt een probleem van, iets wat ik echt niet snap.


    Your make-up is terrible

    Gestalt schreef:
    (...)
    Of ze vragen me of het wel oké is om vlees te eten waar ik bij ben... Alsof ik bang ben voor vlees ofzoiets.

    Ja, inderdaad ... Ik eet 't gewoon niet, that's it. Sommige mensen kunnen echt zeiken, maar goed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orchard schreef:
    (...)
    Maar ik zit net op de grens met mijn gewicht, dus ja. Ik vind juist dat je het dan moet proberen om te begrijpen, want het gaat bij beide dan om ontevredenheid over je gewicht.


    Ik begrijp het ook wel, het is gewoon voor geen van beiden leuk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gibbs schreef:
    Holy shit, dit is snel gegaan! O.O'
    BUT I'M BACK! Who missed me?

    En gelukkig vonden mijn ouders het ook vreselijk, dus zijn we een uur eerder naar huis gegaan. :Y)
    Toch zit ik nog steeds met dat stomme dilemma, want dat heeft dat optreden niet voor me opgelost. Pfft, misschien vanavond maar een topic aanmaken. Dan hoor ik meerdere meningen.

    Yolandapanda!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    (...)

    Sommige maken daar dus wel echt een probleem van, iets wat ik echt niet snap.

    Ik ook niet. Waarom zou ik de rest van de wereld lastig vallen met mijn keuze?


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Waarom zou ik de rest van de wereld lastig vallen met mijn keuze?


    Het is hetzelfde als met godsdienst denk ik. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I missed you! En welk dilemma?


    Yaay! I missed you too! *hug*

    En ik kopieer even mijn reactie uit mijn laatst aangemaakte topic (dat over een gedicht ging):

    Ik speel nu al bijna 7 jaar accordeon (dus sinds mijn 10e, zegmaar) en heb altijd van de beste docent uit NL lesgehad. (Vinden wij thuis tenminste. Ik ben nog geen betere tegengekomen. )En we konden het altijd zeer goed vinden. Nu wil ik naar het conservatorium, en wil het conservatorium dat ik les krijg van hun docent. Nu had ik hem al ontmoet en het klikte niet zo heel erg goed. Hij vind mij geweldig en ik vind hem maar niets. En vanavond afgelopen woensdag heb ik voor het eerst les gehad van hem. In één woord: Ver- schrik- ke- lijk!
    Hij wil dat ik per se doe wat hij zegt, en hij kan zijn eigen mening niet eens beargumenteren. Hij is ook totaaaaal anders dan de docent die ik eerst had. Toch is hij wel goed genoeg hoor, anders zou hij niet op het conservatorium lesgeven. Maar nu moet ik dus kiezen: Naar het conservatorium gaan en deze docent voor 5 jaar behouden, en dan wél de sociale contacten op het conservatorium zelf hebben (ik zit al sinds mei thuis, door omstandigheden met leerplichtambtenaar, denk je dit wel even in). Of terug gaan naar de docent die ik had (die ook nog eens mij op een hoger niveau zal kunnen helpen, en waarmee het ook nog eens klikt) maar dan niet naar school gaan want hij geeft geen les meer op het conservatorium. Dus dan is het thuisstudie (wat ik al doe) en dan wanneer ik er klaar voor ben, alleen even naar het conservatorium gaan om mijn diploma op te halen.
    Dus ik weet niet wat ik wil. *sigh*


    Ik dacht dat als ik hem vanavond zou horen spelen (hij pochte nogal dat ik dan een professionele accordeonist aan het werk zou zien/horen) dat ik dan wel wist welke keuze ik maken wilde. Maar hij speelt helemaal niet zo goed en ik zal over een paar jaar hem vast wel overstijgen qua niveau, merkte ik wel. Alleen als ik het dus wél 5 jaar met hem vol kan houden dan zit ik tussen soortgenoten zegmaar. En zo niet dan ga ik terug naar mijn oude docent en krijg ik weer een hoger niveau dan wat ik bij deze docent kan halen. Keuzes, keuzes, keuzes. Het is zeer moeilijk. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is hetzelfde als met godsdienst denk ik. :'D
    Godsdienst is voornamelijk misinterpretatie en tegenwoordig is het bijna een ziekte als je in de westerse cultuur nog gelooft. Best jammer dat mensen je daarvoor vreemd kunnen aankijken. Het is tenslotte je eigen keuze. Geloof is gewoon houvast voor sommige en is persoonlijk. Je dient het niet op te dringen bij een ander en een ander hoort je er niet door lastig te vallen. Jammer dat weinig mensen dat inzien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?