• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    (...)

    Zou jij niet graag eens boenke boenke doen met iemand van die leden dan? Ik niet, maar ik kan me wel inbeelden dat fans het om die reden lezen. (joehoe)
    Wat ik al helemaal niet snap is die bromance. That's just weird shit. :W


    Hm.. tja, daar heb je een punt. Maar ook stories die amper 'boenke boenke' ik vind dit zo leuk om over te nemen hebben - en cliche zijn - hebben veel abo's. Een tijd geleden (nu volgens mij ook nog, idk) had je de trend met dat ze elkaar liefde aanleren en shit.
    Zelf ben ik niet zo van het bromance gedoe, maar misschien dat ze het schattig vinden. Stiekem vind ik Larry geweldig. Ik lees maar 1 bromance van hun, en daarin zijn ze niet beroemd en is de ene blind. (Die is trouwens hartstikke goed.) Idk, mensen zijn raar.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Assassin schreef:
    Ik kan er echt niet tegen dat mijn ene hoofdstuk 10 keer is gelezen en die erna 9 keer. x_x


    Klopt. x( Ze kijken allemaal en daarna lopen ze weg, damn.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Hm.. tja, daar heb je een punt. Maar ook stories die amper 'boenke boenke' ik vind dit zo leuk om over te nemen hebben - en cliche zijn - hebben veel abo's. Een tijd geleden (nu volgens mij ook nog, idk) had je de trend met dat ze elkaar liefde aanleren en shit.
    Zelf ben ik niet zo van het bromance gedoe, maar misschien dat ze het schattig vinden. Stiekem vind ik Larry geweldig. Ik lees maar 1 bromance van hun, en daarin zijn ze niet beroemd en is de ene blind. (Die is trouwens hartstikke goed.) Idk, mensen zijn raar.

    One Direction bestaat niet-stories vind ik echt dom. I mean, waarom schrijf je dan over hen als ze niet bestaan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sorcery schreef:
    (...)

    Hm.. tja, daar heb je een punt. Maar ook stories die amper 'boenke boenke' ik vind dit zo leuk om over te nemen hebben - en cliche zijn - hebben veel abo's. Een tijd geleden (nu volgens mij ook nog, idk) had je de trend met dat ze elkaar liefde aanleren en shit.
    Zelf ben ik niet zo van het bromance gedoe, maar misschien dat ze het schattig vinden. Stiekem vind ik Larry geweldig. Ik lees maar 1 bromance van hun, en daarin zijn ze niet beroemd en is de ene blind. (Die is trouwens hartstikke goed.) Idk, mensen zijn raar.
    Doet me er eens aan denken dat ik ooit eens een stukje twincest eens gelezen heb en daar was Bill Kaulitz de leerkracht van Tom. In welk opzicht kan zoiets niet. Weird shit. Ahja als mensen het graag lezen doen ze maar. Ze doen er tenslotte niemand kwaad mee. Jammer dat de inhoud soms een beetje verloren gaat. Of dat dreigen met die kudo's en abo's altijd. Toont toch ook aan dat de schrijfster/schrijver het niet doet voor het verhaal zelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel flink balen, oeps.

    Redelijk ja...
    Al dat werk voor niets. :')
    Wel, ik heb het gemeld en nu moet ik dus wachten op een antwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Hm.. tja, daar heb je een punt. Maar ook stories die amper 'boenke boenke' ik vind dit zo leuk om over te nemen hebben - en cliche zijn - hebben veel abo's. Een tijd geleden (nu volgens mij ook nog, idk) had je de trend met dat ze elkaar liefde aanleren en shit.
    Zelf ben ik niet zo van het bromance gedoe, maar misschien dat ze het schattig vinden. Stiekem vind ik Larry geweldig. Ik lees maar 1 bromance van hun, en daarin zijn ze niet beroemd en is de ene blind. (Die is trouwens hartstikke goed.) Idk, mensen zijn raar.


    Dat klinkt als iets dat als OP misschien wel een publiceerbaar boek zou kunnen zijn, ik snap niet waarom ze dat niet lijken te beseffen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Vuelie schreef:
    (...)
    One Direction bestaat niet-stories vind ik echt dom. I mean, waarom schrijf je dan over hen als ze niet bestaan?

    Waarschijnlijk omdat ze dan denken dat ze meer lezers krijgen.


    •*• Lululu •*•

    Mag ik er ook bij? Melissa. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vuelie schreef:
    (...)
    One Direction bestaat niet-stories vind ik echt dom. I mean, waarom schrijf je dan over hen als ze niet bestaan?


    Ja, je hebt gelijk. Mensen enjoyen het denk ik als ze die namen lezen, of de schrijver wil daarmee lezers aantrekken. x) Ik snap niet waarom ze dan niet gewoon OP schrijven.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Stiekem vind ik het heel leuk dat iedereen op mij reageert.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Vuelie schreef:
    (...)
    One Direction bestaat niet-stories vind ik echt dom. I mean, waarom schrijf je dan over hen als ze niet bestaan?


    Ik ben er ook niet voor, maar er is één story die van dat principe is en het is de beste story die ik hier ooit gelezen heb. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ja, je hebt gelijk. Mensen enjoyen het denk ik als ze die namen lezen, of de schrijver wil daarmee lezers aantrekken. x) Ik snap niet waarom ze dan niet gewoon OP schrijven.
    Maar dan doen die 'knappe' kopjes niet mee en dan wordt het niet gelezen. Ik ben sowieso niet al heel die tralala die bij stories staat. Zoals geschreven door en dan hun eigen username. You don't say. Dat hoeft voor mij eigenlijk helemaal niet. Ik heb ook wel eens over een artiest geschreven los van zijn band, maar dat bleef nog altijd die persoon. Ik steunde gewoon op zijn persoonlijkheid en zijn uiterlijk en daar bouwde ik toen iets rond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorcery schreef:
    Stiekem vind ik het heel leuk dat iedereen op mij reageert.

    Hahaha. c;


    •*• Lululu •*•

    Nami schreef:
    (...)

    Doet me er eens aan denken dat ik ooit eens een stukje twincest eens gelezen heb en daar was Bill Kaulitz de leerkracht van Tom. In welk opzicht kan zoiets niet. Weird shit. Ahja als mensen het graag lezen doen ze maar. Ze doen er tenslotte niemand kwaad mee. Jammer dat de inhoud soms een beetje verloren gaat. Of dat dreigen met die kudo's en abo's altijd. Toont toch ook aan dat de schrijfster/schrijver het niet doet voor het verhaal zelf.


    Klopt, leerkracht en leerling situaties, ugh. En de helft denkt ook helemaal dat dat mogelijk is. Waar ik mij vooral aan stoor zijn de 'ongelukken' in het verhaal. Het is altijd of dat de jongen vreemd gaat, of dat het meisje een ongeluk krijgt en dan gaat het van 'en toen werd alles zwart. *volgende hoofdstuk* ik opende mijn ogen en alles wat ik zag was een witte kamer. Waar was ik?' yeah right.
    Dat is het juiste, I guess. Het is in ieder geval niet de bedoeling (vind ik) dat ze de persoonlijkheid en het uiterlijk helemaal gaan veranderen met die dingen over badboys enzo. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    En nu allemaal opgerot, want ik wil graag in stilte eten.

    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'