• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Moet die jongen ook nog eens 50 cent betalen, omdat ze "de brug heeft opgehaald". :'D
    Ik visualiseer met je mee.


    Dit is zó romantisch! Geen wonder dat zulke stories zo veel abo's hebben c':

    Oké, ik moet echt ophouden met computeren en verder gaan met leerwerk. Dammit.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb alles al af gelukkig. ^^


    •*• Lululu •*•

    Sorcery schreef:
    Jullie vergelijkingen zijn geweldig, die met die brug echt. :')
    Ondanks dat ik zelf een aantal 1D verhalen lees, geef ik jullie groot gelijk. Het grootste deel is allemaal cliche en redelijk slecht (niet persoonlijk, er zitten goede tussen). Ik vraag me eigenlijk af of het geen plagiaat is of niet, want zoals jullie al zeiden, ze beschrijven alles hetzelfde. ^^


    Ze lezen ook allemaal hetzelfde, ze hebben zelf waarschijnlijk geen ervaring, hoe kunnen ze andere dingen beschrijven?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Sorcery schreef:
    Jullie vergelijkingen zijn geweldig, die met die brug echt. :')
    Ondanks dat ik zelf een aantal 1D verhalen lees, geef ik jullie groot gelijk. Het grootste deel is allemaal cliche en redelijk slecht (niet persoonlijk, er zitten goede tussen). Ik vraag me eigenlijk af of het geen plagiaat is of niet, want zoals jullie al zeiden, ze beschrijven alles hetzelfde. ^^

    Ik ben het met je eens haha.


    •*• Lululu •*•

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Ze lezen ook allemaal hetzelfde, ze hebben zelf waarschijnlijk geen ervaring, hoe kunnen ze andere dingen beschrijven?


    Ik begin me nu echt af te vragen hoe ze aan zoveel abo's komen.. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    Jullie vergelijkingen zijn geweldig, die met die brug echt. :')
    Ondanks dat ik zelf een aantal 1D verhalen lees, geef ik jullie groot gelijk. Het grootste deel is allemaal cliche en redelijk slecht (niet persoonlijk, er zitten goede tussen). Ik vraag me eigenlijk af of het geen plagiaat is of niet, want zoals jullie al zeiden, ze beschrijven alles hetzelfde. ^^
    Fanfiction has no boundaries, vandaar dat het allemaal een pot nat is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Burglar schreef:
    (...)

    Dit is zó romantisch! Geen wonder dat zulke stories zo veel abo's hebben c':

    Oké, ik moet echt ophouden met computeren en verder gaan met leerwerk. Dammit.

    Morgen tentamen over 1945-heden. Burp. Gaat voornamelijk over hoe Duitsland alles weg wil moffelen - hehe - en Rusland die een midlifecrisis heeft en dik aan het rebelleren is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ik begin me nu echt af te vragen hoe ze aan zoveel abo's komen.. :')
    Zou jij niet graag eens boenke boenke doen met iemand van die leden dan? Ik niet, maar ik kan me wel inbeelden dat fans het om die reden lezen. (joehoe)
    Wat ik al helemaal niet snap is die bromance. That's just weird shit. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hè bah...Waarom doet die site nu zo belachelijk?
    Ik weet zeker dat ik een account heb aangemaakt onder mijn gmailaccount gisteren, stop dan met beweren dat het niet zo is.
    Iedereen hier heeft het gezien. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ik begin me nu echt af te vragen hoe ze aan zoveel abo's komen.. :')

    1D'ers houden ervan om zichzelf in dat hoofdpersonage te verplaatsen en veel te visualiseren. :Y)
    Ja, ik ben aan het SOG'en. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lucrezia schreef:
    Hè bah...Waarom doet die site nu zo belachelijk?
    Ik weet zeker dat ik een account heb aangemaakt onder mijn gmailaccount gisteren, stop dan met beweren dat het niet zo is.
    Iedereen hier heeft het gezien. (cat)


    Welke site?


    Your make-up is terrible

    Hello, ik kom jullie joinen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan er echt niet tegen dat mijn ene hoofdstuk 10 keer is gelezen en die ervoor 9 keer. x_x

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:22 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Welke site?

    Gimmegimme.nl

    Een online verlanglijstje dat ik aan moest maken van m'n zus omdat ze dat gemakkelijker vond.
    Maar nu werkt het dus niet terwijl ik gisteren echt al een flinke lijst had opgesteld. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Gimmegimme.nl

    Een online verlanglijstje dat ik aan moest maken van m'n zus omdat ze dat gemakkelijker vond.
    Maar nu werkt het dus niet terwijl ik gisteren echt al een flinke lijst had opgesteld. (cat)


    Oh, dat is wel flink balen, oeps.


    Your make-up is terrible