• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    (...)
    Of gewoon foto's van Londen. :Y)

    Meh, die monsterlijke foto's van mijn blote benen zijn echt verschrikkelijk. :'D Ik bespaar haar dat zicht, lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Meh, die monsterlijke foto's van mijn blote benen zijn echt verschrikkelijk. :'D Ik bespaar haar dat zicht, lol.

    Ik heb alleen foto's van jou met 'n legging aan, geloof ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gibbs schreef:
    (...)

    Is die tweede toevallig fotoshop, of heb ik zo'n raar gebit? Want bij mij komen mijn ondertanden tot bijna de bovenkant van mijn onderlip. En in dat gat zijn de boventanden al te zien..
    Of worden je lippen omhoog geschoven door dat gat?

    Het ziet dr maar vaag uit.. :'D
    Ik ben geen expert in Aziatische tanden, maar het ziet er inderdaad wat vreemd uit. Misschien kan je onder een bepaalde hoek je tanden anders zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik heb alleen foto's van jou met 'n legging aan, geloof ik.

    And with good reason! Die foto's in m'n short bij Hyde Park zijn akelig. :'D Daarom heb ik ook nooit spijkerbroeken aan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nami schreef:
    (...)Ik ben geen expert in Aziatische tanden, maar het ziet er inderdaad wat vreemd uit. Misschien kan je onder een bepaalde hoek je tanden anders zien.


    Nja, mijn onderlip blijkt ook in sommige gevallen tot op mijn boventanden te komen, of ik heb ik nu het rare gebit?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Barnabas schreef:
    (...)
    And with good reason! Die foto's in m'n short bij Hyde Park zijn akelig. :'D Daarom heb ik ook nooit spijkerbroeken aan. :'D

    Neeee, toch wel eentje in 't Natuurhistorisch museum. Daar zien je benen er heel gewoon uit, hoor! :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgen twee uur later naar school!*O*
    En vrijdag nog eens, wat een luxe. :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Orchard schreef:
    (...)
    Neeee, toch wel eentje in 't Natuurhistorisch museum. Daar zien je benen er heel gewoon uit, hoor! :3

    We zullen het helaas daar nooit over eens worden. :Y) In ieder geval was Londen zelf wel mooooi. Iemand anders ook eens in Londen geweest?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    We zullen het helaas daar nooit over eens worden. :Y) In ieder geval was Londen zelf wel mooooi. Iemand anders ook eens in Londen geweest?

    MOI.

    :Y)

    Drie keer.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er godverdomme zo'n haat aan dat zo'n meisje uit mijn klas per se overal moet posten dat ze een kettinkje van haar vriendje heeft gekregen en dat ze het beste vriendje van de wereld heeft. UGH. Na tien keer weet ik het wel hoor bitch.


    26 - 02 - '16

    Jaaaaaaaaah. Het was echt supergaaf en ik wil er zo graag nog een keertje heen.


    I am an idiot, I move.

    Schoolreisje vierde jaar. Helemaal geweldig!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    RapunzeI schreef:
    Ik heb er godverdomme zo'n haat aan dat zo'n meisje uit mijn klas per se overal moet posten dat ze een kettinkje van haar vriendje heeft gekregen en dat ze het beste vriendje van de wereld heeft. UGH. Na tien keer weet ik het wel hoor bitch.


    Ah, nieuwe liefde. Het gaat vanzelf wel weer veel minder leuk worden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Waaaaaarom duurt het nog zo lang tot ik op wintersport ga? Heb er zo'n zin in, word echt leuk. :'D

    Ik ben even eten en jullie zijn meteen zes pagina's verder.D=


    You were born original, don't die as a copy.