• hééé!!

    Ik heb veel problemen met mijn knie. hier ga ik verder niet al te uitgebreid op in want das niet zo boeiend :p maar het komt erop neer dat ik al een jaar ongeveer bijna niet meer kon sporten, en ik ben 3 maanden geleden geopereerd en het herstelt maar heeeel langzaam, dus voorlopig kan en mag ik eigenlijk bijna niets meer doen qua beweging, zelfs niet fietsen of veel lopen.
    Het probleem is alleen dat wanneer je amper beweegt en gewoon blijft eten hoe je normaal eet, de kilo's eraan vliegen.. ik ben niet echt dik ofzo, maar ik krijg zo ondertussen wel een rond buikje terwijl ik altijd slank was. Anderen zien het ook: ik hoorde mijn oma laatst tegen mijn moeder zeggen: Linde is wel dikker geworden he, als je haar zo ziet staan zie je echt een buik. Als ik niet oppas, groei ik dus over een tijdje waarschijnlijk compleet dicht. Ik doe nu onwijs veel pogingen om ongezonde dingen te laten staan, maar het werkt niet zo goed (alleen al het feit dat ik dit verhaal nu typ terwijl ik ondertussen een magnum aan het eten ben...). Het is niet zo dat ik superveel ongezonde dingen eet ofzo, dus ik zie wel in dat ik gewoon echt heel gezond moet gaan eten als ik niet rond wil worden.
    Hebben jullie goede tips om gezonder te gaan eten? Tips voor gezonde tussendoortjes zijn ook welkom :)

    xx Linde


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    http://lmgtfy.com/?q=gezonder+eten+tips
    het is écht niet moeilijk hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Een mandarijn als toetje of tussendoortje (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ?¿
    Gewoon geen snoep of junk food :')
    Eet fruit tussendoor, musli repen, crackers, Yoghurt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mag je ook niet zwemmen?


    There is nothing more badass than being yourself

    Zowel opletten met wat je eet als met wat je drinkt. Prik is ook ongezond en in plaats van fris kun je veel beter water pakken. Opletten met wat je op je boterham doet en al je ongezonde snacks veranderen naar gezonde snacks ^^


    From these ashes, I will rise

    HarrysBum schreef:
    Mag je ook niet zwemmen?


    nee..ik mag zelfs alleen maar korte aftanden lopen, als ik ergens heen moet moet ik mn krukken meenemen


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    ikbenLin schreef:
    (...)

    nee..ik mag zelfs alleen maar korte aftanden lopen, als ik ergens heen moet moet ik mn krukken meenemen


    Maar je kunt dus wel sit ups en andere buikspieroefeningen doen, begin daar mee.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Veel fruit, maar je kunt ook noten en granenkoeken eten.
    Of gewoon een bruine boterham tussendoor, ook niets mis mee!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grizzly schreef:
    http://lmgtfy.com/?q=gezonder+eten+tips
    het is écht niet moeilijk hoor.
    hahahahaahahahahahahahahahahahaah


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je hoeft niet al het snoep te laten staan!
    Het goede voornemen van mij en mijn moeder was om MINDER te snoepen. Je hoeft je niet alles te ontzeggen, want dan is het ook niet leuk meer. Als je honger hebt, eet dan een boterham ipv snoep, eet meer fruit en kleinere porties ongezond eten. Het helpt ook enorm als je dit samen met iemand doet, want dan heb je elkaar als steun. (:


    Hamartia

    in plaats van frisdrank of prik water drinken

    Ik heb sinds ik stage loop en lang naar school moet ik snoep hooguit suikervrije kauwgom en choco in de weekend.
    In de avond een glas water en een appeltje of een peer
    op brood boter en iets van kaars of worst en 1 kopje koffie of thee en daarna drink ik water.

    als je toch iets wilt kauwen pak da suikervrije kauwgonm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Muninn schreef:
    (...)hahahahaahahahahahahahahahahahaah

    Waarom moest je lachen? :'D.

    OT:
    Ancore schreef:
    Zowel opletten met wat je eet als met wat je drinkt. Prik is ook ongezond en in plaats van fris kun je veel beter water pakken. Opletten met wat je op je boterham doet en al je ongezonde snacks veranderen naar gezonde snacks ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grizzly schreef:
    http://lmgtfy.com/?q=gezonder+eten+tips
    het is écht niet moeilijk hoor.


    Hmm. Nee, deze is toch véél leuker. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Gewoon maaltijden vervangen door fruit. Niet allemaal natuurlijk, maar je ontbijt bijvoorbeeld. Eet overdag normaal, maar blijf er 's avonds van af, dan vliegen de kilo's eraan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IrishNialler schreef:
    in plaats van frisdrank of prik water drinken

    Ik heb sinds ik stage loop en lang naar school moet ik snoep hooguit suikervrije kauwgom en choco in de weekend.
    In de avond een glas water en een appeltje of een peer
    op brood boter en iets van kaars of worst en 1 kopje koffie of thee en daarna drink ik water.

    als je toch iets wilt kauwen pak da suikervrije kauwgonm


    Alsof boter gezond is. (cat) Dat kan je beter gelijk je huis uitgooien.


    Your make-up is terrible