• En dan heb ik het over mijn rapport.
    Ik sta nu al voor 4 vakken een onvoldoende. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer eens een goed rapport te krijgen.
    Maar ik krijg het idee dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn niveau.
    Ik ben nu zo ontzettend bang voor het rapportgesprek met mijn mentor.
    Aah ik voel me echt kut. En dan heb ik ook nog eens 3 toetsen deze week waar ik ook al een heel slecht gevoel bij ga krijgen.
    Fml.

    Ik voel met je mee, ik heb al mijn punten terug gekregen en ik heb er geen één gehaald D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nouja, ik weet niet of het aan gebrek aan inzet ligt, al betwijfel ik dat. Anders inderdaad met je mentor praten en desnoods andere opties bespreken? =] Zo is het voor jou ook niet leuk, als je wel heel erg je best doet, maar gewoon de resultaten niet krijgt die die inzet reflecteren..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je Quizlet, het internet, en wat dan ook even achter je laat, de boeken in duikt, en even serieus aan je school bezig gaat (ja, twee uur per dag leren), DAN pas kun je zien of het aan je niveau ligt, want waarschijnlijk ligt het nu aan de laksheid van de hedendaagse student zoals jij. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Minder Q en meer school, en anders moet je overwegen om een niveau omlaag te gaan of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mutant schreef:
    Ik voel met je mee, ik heb al mijn punten terug gekregen en ik heb er geen één gehaald D:

    That sucks. Succes!

    Applejack schreef:
    Nouja, ik weet niet of het aan gebrek aan inzet ligt, al betwijfel ik dat. Anders inderdaad met je mentor praten en desnoods andere opties bespreken? =] Zo is het voor jou ook niet leuk, als je wel heel erg je best doet, maar gewoon de resultaten niet krijgt die die inzet reflecteren..

    Soms zou ik best wel wat meer inzet mogen tonen maar over het algemeen is dat gewoon goed.
    Ik hoop dat mijn mentor het begrijpt en dat we een oplossing kunnen vinden.

    Dat is zo balen.
    Ik had alles gehaald behalve het ding waar ik 5 studiepunten voor kan krijgen dus nu zit ik half in de stress voor de herkansing daarvan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is zo rot!
    Ik sta ook voor heel veel vakken een onvoldoende, sommige een 5,5. Alleen Engels sta ik hoog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat heb ik nou dus met Frans, ik had vandaag een 6,8 gehaald en ik denk dat dat mijn hoogste cijfer is voor Frans.


    26 - 02 - '16

    Da's kut...
    Ik faal in bijna alles, behalve kunstvakken. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het is pas het begin van het jaar misschien lukt het je nog ?
    ik heb redelijke punten niet slecht maar kan beter


    None

    Hee Laura , als je wilt kan ik je huiswerkhulp geven? Gratis. Ik sta nu een 9 gemiddeld :X

    Als je iets wilt weten; mijn MSN staat aan ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Hee Laura , als je wilt kan ik je huiswerkhulp geven? Gratis. Ik sta nu een 9 gemiddeld :X

    Als je iets wilt weten; mijn MSN staat aan ;)

    Echt waar? D:
    Dat zou namelijk geweldig zijn! :3

    Je haalt het wel op. Vorig jaar begon ik met 3 vijven en 2 vieren. Uiteindelijk had ik nog maar 1 vijf. Dus jou lukt het ook ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    Je haalt het wel op. Vorig jaar begon ik met 3 vijven en 2 vieren. Uiteindelijk had ik nog maar 1 vijf. Dus jou lukt het ook ;)

    Bedankt voor je positieve reactie. (:
    Ik hoop echt zo erg dat ik geen problemen ga krijgen met de 10 minuten gesprek. D:
    Daar zie ik echt heel erg tegenop. ><