• ik hoorde ergens dat frankrijk meer concerten krijgt en dat de fans daar GRATIS tokio hotel spulletjes krijgen
    als dit zo is vindt ik dit zwaar oneerlijk
    maar is dit wel waar???


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    geen idee
    gratis spullen geloof ik niet veel van
    maar meer concerten zou best kunnen frankrijk is groter dan nederland

    Ja, ze deden laatst in de tour toch 13 concerten in frankrijk, en slechts 1 in bijvoorbeeld duits-en nederland. Best vreemd ja.:S In dat opzicht vind ik ze wel heel commercieel.



    (bericht aangepast door een moderator)

    oke:d


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ook maar 1 in duitsland
    slaat ook nergens op duitsland is ook veel groter als nederland.
    ik vind dat ze in iederland gewoon 3/4 concerten moeten doen en dat de beetje grotere steden

    Frankrijk had een hele vuurwerk show erbij:S

    Ze zullen wel veel verdienen in Frankrijk..


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    In Frankrijk hebben ze ook wel zo'n 10x meer fans dan in Nederland he? Ze zijn daar echt enorm populair, en dat willen ze zo houden. Vrij normaal lijkt me.
    Over die gratis spulletjes weet ik niets, ik heb er verder ook niets over gehoord dus dat zal wel niet waar zijn.

    Ik zou het niet weten;; maar wrm zouden die franse zoveel meer moeten krijgen dan ons? :S

    Zoveel meer concerten bedoel je?
    Nou zoals ik al zei, ze hebben daar echt veel meer fans.
    Frankrijk is ook nog een enorm groot, en daarnaast is het gewoon een enorm record dat ze daar spelen voro zoveel mensen. Dat heeft nog geen enkele Duitse band ooit voor elkaar gekregen.
    En iets wat misschien niet zo hard meetelt is dat ze daar veel minder haters hebben. ^^
    Hun singels, en Albums staan meteen op 1. Dat kun je van Nederland niet zeggen.

    Oe, dan ga ik meteen mijn oom terroriseren, dat hij Franse Posters voor mij moet halen, krijgt hij later terug. Emn ga ik bij mij ouders zeuren dat we naar Frankrijk moeten (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ga van de zomer ook naar frankrijk
    dus egt wel dat ik iedere keer mee gaa als papa boodschappen gaat doen xD

    Daz Toch Logisch da er daar meer Fans zijn,omdat het groter is...
    ik heb ook zoiets gehoort van Gratis Spullen & meer songs...
    Daz wel oneerlijk vind ik ook,ze moete toch evenveel doen voor al hun Fans
    xx


    everybody needs a song.

    Zoveel meer concerten bedoel je?
    Nou zoals ik al zei, ze hebben daar echt veel meer fans.
    Frankrijk is ook nog een enorm groot, en daarnaast is het gewoon een enorm record dat ze daar spelen voro zoveel mensen. Dat heeft nog geen enkele Duitse band ooit voor elkaar gekregen.
    En iets wat misschien niet zo hard meetelt is dat ze daar veel minder haters hebben. ^^
    Hun singels, en Albums staan meteen op 1. Dat kun je van Nederland niet zeggen.


    inderdato.
    mee eens.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    :O
    zijn ze nu ook in frankrijk ??
    hoop het :P want ik ga zaterdag naar parijs !! voor 1 week en dan naar normandië nou dt boeit niet maargoed :P
    gratis spullen ? denk nie dt ze dt doen


    when words fail, music speaks.

    over die gratis spullen weet ik niks.
    het lijkt me niet, zal oneerlijk zijn voor de andere fans vanuit andere landen die er gewoon voor moeten dokken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja ze zijn nu in Frankrijk, maar niet meer in Parijs. Daar hupsen teveel fans in de rondte en hebben ze ook niet echt rust. Ze hebben binnekort weer een Spanje concert dus werken ze langzaam daar naartoe. ;)Uit m'n hoofd gezegt.
    M'n zusje was ook in Parijs op de dag van hun concert daar, maarja ^^ met school. Ze zag wel veel look-a-likes.