• Nog op zoek naar Zayn


    Disneyland Parijs, de plek waar dromen tot leven komen.
    Als klein kind droom je ervan dat je er nooit weg hoeft en stiekem dat jezelf een van de bekende figuren bent. Maar Disney zou Disney natuurlijk niet zijn als deze dromen niet uitkomen. Voor vijf mensen is deze droom al heel lang uitgekomen, want zijn zijn een van de vele karakters in het pretpark en voor vijf mensen staat deze droom op het punt van uitkomen. De tegenspelers van de mensen in het park zijn namelijk opgestapt en een advertentie is gelijk de deur uitgegaan, want de show moet doorgaan. Gelukkig waren er snel nieuwe mensen gevonden, maar zijn deze wel zo blij met hun rol? Worden ze een prachtige prinses of een slechterik? Zullen ze doorgaan met de shows en de dromen van iedereen in vervulling laten gaan? Kunnen ze het vinden met hun tegenspeler of is het haat en nijd? Is Disney echt de plek waar dromen uitkomen of word het een nachtmerrie?


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welk Disney figuur:
    Nieuwkomer?:
    Extra:



    Rollen:
    Houd de jongens en meisjes gelijk!

    - Peter Pan- Louis Tomlinson - Tenacious
    - Tinkerbell - Harry Styles - Magicales
    - Simba - Niall Horan - KiliOfDurin
    - Woody - Liam Payne - Kendizzzzle
    - Nala - Brooke Luna Kings SapphireBlue
    - Captain Hook - Aileana “Aily” Gray - Rider
    - Yasmine - Asmae Naouamara Swann - SnowHeart
    - Ariël - Alana Lena Smith - 1DMEGAFAN
    R - Honeymoons
    - Zayn Malik -?



    Hoe of wat:
    Louis -> Werkt er al een jaar
    Harry -> Terugkerend als tinkerbell
    Niall -> Werkt er al een paar weken
    Asmae -> Werkt er al een half jaar
    Alana -> Werkt er al een half jaar
    Aileana -> Nieuwkomer
    Liam-> Nieuwkomer
    Brooke -> Nieuwkomer




    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Geen andere personages besturen.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen KiliOfDurin en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    De werknemers veranderen weer in hun sprookjespersonage en zodra dit is gebeurd, zullen zij door het park in de richting van de ingang moeten. Daar druppelen namelijk de nieuwe werknemers binnen en aan de oude werknemers de taak om uit te leggen hoe alles in elkaar steekt. Van zowel de kleding, waar dat ook te vinden is, als de tijden van de parades en de tijden dat ze in het park te vinden zijn.En hoe kan dat nu beter dan door gelijk in het diepe gegooid te worden?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne II Woody.

    Het meisje schrok op. Ze had mij hier blijkbaar niet verwacht. 'Eh…' begon ze. 'Ja, klopt.' zei ze daarna, en stak haar hand uit die ik schudde. 'Ik ben Asmae Swann.' stelde ze zichzelf voor. 'Ik ben nieuw hier, en ik was de weg een beetje kwijt. Dus vandaar of ik vroeg of dit de kleedkamers zijn.' Zei ik. 'Ik speel Yasmine.' zei het het meisje die dus Asmae heet. Ik knikte. 'Ik speel Woody' zei ik. Ik ben blij met mijn rol als Woody. Hij is zowieso al mijn lievelings Disney personage, en hij komt ook uit mijn lievelings film, Toy story. Die film kan ik wel drie keer achter elkaar kijken zonder dat het gaat vervelen. Ik ben al sinds ik klein was een Disney fan, en nu ben ik eindelijk in Disney land. Ik was er hiervoor nog nooit geweest. Het valt me nog mee dat ik gelijk d goede deur in liep. Nu moet ik alleen mijn kluisje nog zien te vinden.


    How far is far

    Asmae Naouamara Swann

    Liam schudde mijn hand. 'Ik ben Asmae Swann.' stelde ik mezelf voor. 'Ik ben nieuw hier, en ik was de weg een beetje kwijt. Dus vandaar of ik vroeg of dit de kleedkamers zijn.' vertelde Liam. 'Ik speel Yasmine.' vervolgde ik. Liam zei dat hij Woody speelde, uit Toy Story. Best een leuke film, als je het mij vraagt. De jongen lijkt me ook een goede acteur voor Woody. 'Ik werk hier nu een half jaar.' ging ik verder op het feit dat Liam een nieuwkomer was. 'Ik heb de rol overgenomen van mijn zus. Zover ik weer is iedereen hier wel aardig.' Even droomde ik weg, over het moment dat ik voor het eerst opging, het moment dat ik voor het eerst Yasmine speelde voor publiek. Ik speelde haar niet eens, ik wás Yasmine. En het mooiste was nog al die blije gezichten na afloop. Het is misschien wat afgezaagd, maar het geeft echte en kick wanneer je mensen blijmaakt met jouw show.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 10:20 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne II Woody.

    'Ik werk hier nu een half jaar.' ging Asmae verder op het feit dat ik nieuw ben hier. 'Ik heb de rol overgenomen van mijn zus. Zover ik weer is iedereen hier wel aardig.' zei ze. 'Volgens bij ben jij perfect voor de rol van Yasmine.' Zei ik. Ze lijkt echt heel erg op haar personage met die kleding aan. Ik ben benieuwde hoe ik er uit zie in de kleding van Woody. 'Weet jij trouwens waar mijn kluisje is?' vroeg ik. 'Wauw, ik weet niet eens waar mijn kluisje is.' lachte ik. En waarschijnlijk zou iemand mij nog wel vaker de weg naar mijn kluisje moeten wijzen, want ik ben echt ontzettend vergeetachtig. Ik wist niet eens welk nummer mijn kluisje heeft. Dat begint goed. Gelukkig zijn de mensen hier aardig, dan voel ik me al een stuk meer thuis hier.


    How far is far

    Asmae Naouamara Swann

    'Volgens mij ben jij perfect voor de rol van Yasmine.' complimenteerde Liam me. Meteen begon ik te blozen, ik hield heus wel van complimentjes, maar ik werd er zo nerveus van. Simpelweg omdat ik dan dacht dat mensen veel van mij verwachtten. Dat is echt iets waar ik aan moet werken, ik maak van een mug een olifant. Toen mijn zus een kaars omstootte was ik helemaal in paniek, omdat ik dacht dat hij vlam zou vatten en daarbij het hele huis in de fik zou zetten. Maar de kaars was niet eens aangestoken. 'Dank je,' zei ik zacht, omdat ik nogal verlegen was. 'Jij ziet er vast ook leuk uit met een cowboyhoed.' vervolgde ik, doelend op Woody's hoed.
    'Weet jij trouwens waar mijn kluisje is.' vroeg Liam. 'Wauw, ik weet niet eens waar mijn kluisje is.' Ik giechelde even, geen idee waarom. 'Eh…' begon ik. Ik dacht eens goed na over waar Liam's kluisje zich zou kunne bevinden. 'Toen ik hier nieuw was zat er een sticky note opgeplakt met mijn naam erop. Mijn volledige naam. Helemaal verkeerd gespeld! Ik heet Asmae Naouamara Swann, maar er stond; Asmee Nahoehamara Swan.' Ik besefte me dat het nu om Liam's kluisje ging, niet om mijn naam. 'Eh…' ging ik verder. 'Het wachtwoord is met letters. Vier letters die iets met je personage te maken hebben.' Bijna was ik van plan om mijn wachtwoord te vertellen, maar ik hield me in.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne II Woody.

    Ze bloosde omdat ik zei dat ze perfect voor de rol van Yasmine is. 'Dank je,' zei ze zacht. 'Jij ziet er vast ook leuk uit met een cowboyhoed.' zei ze daarna. 'Geen dank, en dank je.' lachte ik. Ze giechelde toen ik zei dat ik niet eens weet waar mijn kluisje is. 'Eh…' begon ze. 'Toen ik hier nieuw was zat er een sticky note opgeplakt met mijn naam erop. Mijn volledige naam. Helemaal verkeerd gespeld! Ik heet Asmae Naouamara Swann, maar er stond; Asmee Nahoehamara Swan.' zei ze, en ik lachte zacht. Mijn naam spellen ze ook wel eens fout, maar niet zo erg als die van haar. 'Eh…' ging ze verder. 'Het wachtwoord is met letters. Vier letters die iets met je personage te maken hebben.' zei ze. 'Oke, dus ik moet naar het kluisje met mijn naam er op zoeken.' Zei ik, en begon met zoeken tussen de rijen met kluisjes.


    How far is far

    Asmae Naouamara Swann

    'Oké, dus ik moet naar het kluisje met mijn naam er op zoeken.' constateerde Liam, waarna hij een rij met kluisjes afging. 'Jep.' knikte ik. 'Ik ga verder met mijn make-up.' Ik boog me naar mijn make-up-plekje in het kluisje, wat ik zelf had ingericht en gedecoreerd had. Ik smeerde lichtblauwe poeder over mijn hele ooglid, precies zoals de eigenaar van het park mij had opgedragen. Hij sprak Frans en gelukkig een klein beetje Engels, zodat het nog mogelijk was hem te verstaan.
    Ik was in een erg vrolijke bui vandaag. Terwijl ik een lijntje met blauwe eyeliner over het onderste van mijn ooglid trok, begon ik te zingen, Baby I van Ariana Grande. Ik was een grote fan van het meisje, ik flipte ook haast toen ik haar zag bij de EMA'S. Wanneer ik haar muziek hoorde, kon ik makkelijk alle nummers meezingen, net als nu. Het klonk echt voor geen meter, maar ik vond zingen gewoon leuk om te doen. Sommigen zeggen dat ze niet kunnen zingen, omdat ze bescheiden zijn. Maar bij mij klonk het echt niet. Serieus.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ik moet gaan doeii]


    How far is far

    [Is er iemand voor Alana?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    [Is er iemand voor Alana?]


    [Van mij mag ze wel naar Liam en Asmae?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    (...)

    [Van mij mag ze wel naar Liam en Asmae?]



    [Komt voor mekaar :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [1DMEGAFAN >> CrazyGirlxx]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Liam Payne II Woody.

    'Jep.' knikte ze. 'Ik ga verder met mijn make-up.' zei ze. 'Oké' Zei ik, en zocht verder naar mijn kluisje. Ik liep de ene rij na de andere rij door, en uiteindelijk zag ik mijn naam op een kluisje staan. Ik raadde een paar keer mijn code, en de tweede keer was hij al goed gegokt. Ik opende het kluisje, en kleedde me gauw om. Wat was ik nou vergeten? O ja, ik moet mijn cowboyhoed nog opzetten. Ik zette uiteindelijk als laatste mijn cowboyhoed op. Ik deed mijn kluisje dicht en zette hem op slot, en liep weer naar Asmae. 'Ik ben klaar.' zei ik vrolijk. Inmiddels was ze gaan zingen. Baby I van Ariana Grande geloof ik. Die kende ik wel, ik luisterde altijd naar muziek. Ik begon vrolijk mee te zingen, ik had toch niets anders te doen. Ik had eigenlijk geen idee hoelaat het park precies zou openen, nou ja, dat zou ik vanzelf wel horen.


    How far is far

    Alana Lena Smith || Ariël
    Ik ging op een bankje in de kleedkamers zitten, en ik begon me te vervelen totdat het park openging. Ik hoorde wat gepraat uit de ruimte hiernaast komen omdat daar ook een kleedkamer was. Ik glimlachte en ik gleed voorzichtig van het bankje af. Ik herkende Asmae haar stem maar er was ook een jongens stem en die herkende ik niet. Ik gleed over de grond naar de andere ruimte toe. Ik zag Asmae in haar Yasmine kostuum maar ik zag ook een cowboy naast haar staan.
    ''Dat moest vast de nieuwe jongen zijn die Woody speelde'' dacht ik nieuwsgierig. ''Hey! stoor ik?'' zei ik toen ze in gesprek waren. Asmae begon Baby I te zingen en ik keek de nieuwe jongen aan. Ze hadden me nog niet opgemerkt, maar die zijn bezig met elkaar. Ik moest een lach onderdrukken en ik bleef nog even op de grond liggen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Asmae Naouamara Swann

    Liam voegde zijn stem bij de mijne, wat ik wel grappig vond klinken. De jongen kon geweldig goed zingen, ik bedierf zijn stem eigenlijk een beetje. Leuk dat Liam het liedje kende, meestal waren het alleen de populaire meiden die dit soort liedjes kenden, en/of zongen. Ik hoorde een soort van "grinnik", meer een mislukte lach. Ik keek op, zag een meisje op het bankje liggen. Ik kende haar niet, ze leek alleen wel veel op Ariël. Maar Alana was het niet, had het meisje ontslag genomen of zo? Ik bracht mijn hoofd dichterbij dat van het meisje, waarbij ik mijn ogen tot spleetjes kneep. Toen viel het me pas op dat het Alana was. Ik begon hard te lachen. 'Sorry! Jij bent het natuurlijk, meis.' begon ik. 'Ik herken je niet meer als je — je zeemeerminnen-pakje aanhebt.' Ze was echt een goede Ariël. Ze was de enige Ariël die ik kende.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan || Simba
    Ik glimlachte en bloosde een beetje bij zijn complimentjes. Hij was zo lief en schattig. Hoe kon hij waar zijn? Dit was dan wel Disney, maar hij was echt een sprookje. Jammer dat ik nooit in zijn verhaal zou voorkomen. Toch stelde ik ze voor dat ze meegingen Nala zoeken. Gelukkig stemden ze in en huppelde naar de deur. Al snel stond Harry naast me. Vrolijk begon ik te zingen. Toen ik merkte dat hij er ook klaar voor was pakte ik zijn hand en trok hem mee trok het park door. Zijn hand brandde tegen mijn hand. Toch hield ik hem stevig vast en huppelde door. Het voelde toch wel fijn, ondanks dat hij geen idee had dat ik me zo voelde. Hij zou er ook nooit achter komen. Ik wilde mijn baan namelijk niet kwijt en ik voelde me er nog best wel een beetje ongemakkelijk bij. Ik kneep zonder het te weten in zijn hand bij die gedachte. Ow, wat zou ik blij zijn met een prachtig vriendje als hij met zijn vrolijke krullen en stralende lach. Ik stopte bij de ingang en keek rond. Nergens was er ook maar een spoor van iemand, behalve wij. Over niet heel lang zou het park open gaan en dan moesten we op onze plekken zijn. Ik hoopte maar dat Nala opschoot. Ik draaide me naar Harry. "Je ziet er echt goed uit in je pakje, Haz." zei ik zacht met een lichte blos op mijn wangen. Het moest er toch uit, al hoopte ik dat hij er niets achter zag. Niet omdat ik dat niet wilde, maar ik vreesde voor mijn baan.


    Bowties were never Cooler