• Hallo allemaal,
    ik heb zin om een nieuw verhaal te schrijven en ergens in mijn achterhoofd heb ik wel een idee maar het is gewoon onmogelijk om alleen uit te werken.
    Daarom zou ik graag met iemand samen willen werken, ik heb al meer samen geschreven dus ik weet dat dit me meer stimuleerd om verder te schrijven.

    Ik schrijf over zo alles een beetje, het liefst over 1D en anders onbekende personen.

    Als je interessen hebt laat dan maar iets weten :)

    xx

    Wat is je idee?? Kun je me pben want ik zoek ook iemand om mee te schrijven!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    I hart 1D ik met met 2 verhalen over ze bezig nog eentje kan er nog wel bij!
    lijkt me super leuk!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    HES schreef:
    Wat is je idee?? Kun je me pben want ik zoek ook iemand om mee te schrijven!!


    het is wel totaal nog niet uitgewerkt haha,
    Ik had een idee over een meisje waarvan haar moeder opeens verdwijnt. Ze is in paniek want zij is de enige die voor haar broertje en zusjes kan zorgen. Toch doet ze haar best en gaat door met haar leven, totdat ze op een dag een brief krijgt met daarin de ringvinger van haar moeder.

    Ik weet dat het nog heel vaag is, en ik weet nog niet of ik het een fanfic maak. maar het is iets en het spookt al weken door mijn hoofd

    Mentha schreef:
    I hart 1D ik met met 2 verhalen over ze bezig nog eentje kan er nog wel bij!
    lijkt me super leuk!


    heb je misschien iets waarin ik je schrijfstijl kan zien?

    Dsend schreef:
    (...)

    heb je misschien iets waarin ik je schrijfstijl kan zien?


    Ik zet wel even een link neer van een SA

    Link

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 15:05 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @Dsend oke, het klinkt opzich wel leuk maar ik zou liever echt over 1D schrijven. Omdat ik dat zelf eigenlijk al van plan was maar het me wel leuk lijkt om met iemand te schrijven!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HES schreef:
    @Dsend oke, het klinkt opzich wel leuk maar ik zou liever echt over 1D schrijven. Omdat ik dat zelf eigenlijk al van plan was maar het me wel leuk lijkt om met iemand te schrijven!


    Ik schrijf graag over 1D maakt niet uit over wie, maar ik kan zo één twee drie geen verhaallijn bedenken, misschien als jij een idee hebt?

    Dsend schreef:
    (...)

    Ik schrijf graag over 1D maakt niet uit over wie, maar ik kan zo één twee drie geen verhaallijn bedenken, misschien als jij een idee hebt?

    Ja ik had opzich wel een idee! k pb je wel even!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mentha schreef:
    (...)

    Ik zet wel even een link neer van een SA

    Link


    Je schrijft wel leuk, heel nonchalant :p