• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres - Leidenschaft

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:59 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    LittleNinja schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Je mocht toch zelf de straf kiezen? ;)


    Ja maar dan alsnog, weet ik niet hoe het precies is enzo
    En ik heb geen inspiratie


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Raven
    Ik zal deze morgen wel het douchen skippen. Ik trok mijn kleren aan en besefte dat niemand meer was in de slaapzaal. Damnit! Ik haastte me naar de ontbijtzaal en het was al aardig druk. Ondanks dat ik een paar mensen mistte in de onbijtzaal, was vrijwel vol. Ik ging aan een lege tafel zitten bekeek me de hele bende aan.



    Sorry voor de afwezigheid en het korte stukje...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Raven
    Ik zal deze morgen wel het douchen skippen. Ik trok mijn kleren aan en besefte dat niemand meer was in de slaapzaal. Damnit! Ik haastte me naar de ontbijtzaal en het was al aardig druk. Ondanks dat ik een paar mensen mistte in de onbijtzaal, was vrijwel vol. Ik ging aan een lege tafel zitten bekeek me de hele bende aan.



    Sorry voor de afwezigheid en het korte stukje...


    Boeie, je hebt tenminste een stukje geschreven en ik ga erop reageren :p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Jane Bennet

    Na een paar keer te verdwalen en wel vijf keer de weg gevraagd te hebben kwam ik eindelijk aan in de ontbijtzaal. Ik stond een beetje onwennig in de deuropening en zocht de kamer af naar eventuele bekenden zoals Maison of Ayalinn ,maar nergens was er een spoor van ze te bekennen. Ik sloot even mijn ogen en proefde de geur van de croissants op mijn tong. Vrienden of niet, ik had honger. Opnieuw keek ik de kamer rond en zag dan een jongen met zwart haar die net zoals ik nog rechtsstond. Zou ik? Welja, ik had toch niets te verliezen. Ik stapte snel op de jongen af en tikte hem vluchtig op zijn schouder.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Raven

    Ik voelde een tik op mijn schouder en ik zag een meisje met bruin haar. In een paar secondes kon ik haar volledig in mij opnemen. Ze zag er dood normaal uit maar ik wist dat er iets met haar was... " Heb je honger? " vroeg ik met een lach.


    Super dat je op me reageert hebt :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jane Bennet

    Hij draaide zich om en nam mij in zich op, dat kon ik zien aan zijn onderzoekende ogen die mij van top tot teen gedesloegen. Hij leek iets te zoeken, maar dat kon ook mijn verbeelding zijn. Eerst was ik een beetje bang dat hij zich botweg zou omdraaien en weggaan maar tot mijn verbazing krulden zijn lippen in een lach en vroeg hij me 'Heb je honger?' Ik klaarde meteen op en knikte als een gek. Nadat ik door had dat ik misschien een beetje spastisch aan het doen was lachte ik wat verlegen en stak mijn hand uit. 'Ik ben Jane, net nieuw hier.'

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:00 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Raven

    Ik pakte haar hand vast en schudde het als een formeel iets? " Hallo Jane, Ik ben Raven." Een siddering ging door mijn lichaam heen. Oke, ik was mensenschuw maar dit was compleet iets anders... Ik negeerde het en richtte me weer op Jane. "Nou, zullen we maar? Ik kan je ook een tijdje 'begeleiden' of hoe ze dat ook noemen. This niet de gemakkelijkste plaats hier en ik heb ervaring." Ik lachte een beetje onnozel...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    [hoe moet ik nou reageren?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    naar de tafel gaan en ontbijt pakken en een gesprek beginnen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    naar de tafel gaan en ontbijt pakken en een gesprek beginnen?


    [Nee ze was afgevoerd door bewaking, maar ik weet niet wat voor straf ze krijgt en voor hoelang....]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    [Nee ze was afgevoerd door bewaking, maar ik weet niet wat voor straf ze krijgt en voor hoelang....]

    sorry, ik zag je aan voor de verkeerde speler, misschien een idee om haar in de isoleercel te zetten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jeuj, het komt hier weer een beetje op gang :)

    LittleNinja schreef:
    Jane Bennet

    Ik zag dat hij zich een beetje onwennig voelde dus probeerde ik hem wat meer op zijn gemak te stellen. 'Ja, dat zou echt wel helpen, maar ik denk dat ik een beetje ongeluk breng.' zei ik treurig. Toen ik zijn niet begrijpende blik zag probeerde ik het hem uit te leggen. 'De laatste twee personen waarmee ik kennis heb proberen maken werden allebei afgevoerd omdat ze een aanval kregen..' Ik sloeg mijn blik neer en vroeg me af of hij ook iemand was die aanvallen kreeg, maar ik durfde het hem niet te vragen, iets zei me dat het al veel was dat hij tegen me praatte. Mijn blik ging weer omhoog en ik ontmoette zijn felblauwe ogen. Even bevroor ik ter plekke, ik was nog niemand tegengekomen met zo'n blauwe ogen. Vlug herstelde ik me en vroeg uiteindelijk: 'Dus.. Waar moeten we zitten?'


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Maison Grase McLoid

    I
    k werd wakker van een zoemend geluid, een felle lamp scheen in mijn gezicht. Er stonden twee bewakers naast het ziekenhuisbed 'Misschien moeten we haar...' de rest was gemompel. Mijn ogen begonnen pijn te doen van de inspanning om door het felle licht heen te kijken. Je moet hier weg, nu! Ze gaan je vermoorden. Het woord galmde na in mijn hoofd.

    De blauwe plek op mijn bovenbeen was met foundation niet meer te verbergen, ik moest zo het water in en mijn bikini had geen lange pijpen om het te verbergen. Maar wat moest ik dan doen? Mijn vrienden hadden besloten te gaan zwemmen en dit keer moest ik wel mee want Amy had zo haar vermoedens. Ik stap onzeker het pashokje uit 'Maison, hier!' Amy staat overdreven te zwaaien 'Dat duurde lang'
    Genietend lig ik in het water, vroeger ging ik altijd zwemmen met mijn echte vader en als ik zo in het water lig ziet toch niemand het. Fout gedacht. 'Maison wat heb je op je been?' Sam kijkt me verbaast aan. 'Ik... ehm.. viel, ja viel gister... tegen de punt van de tafel'


    Het was klaar. Je moet het nu doen. Langzaam haal ik het pistool uit mijn zak, ik had het gevonden in één van zijn laatjes. Koekje van eigen deeg. Ik sluip naar zijn kamer, hun kamer. Als ik dichterbij kom hoor ik ook duidelijker waar ik bang voor was. Diepe kreunen en het gehuil. Het gehuil van mijn moeder. Ik begin te kokhalzen en val op de grond. Eenzame tranen glijden over mijn wangen. Nu moet je sterk zijn daar was het stemmetje weer, hij had me geholpen moed te verzamelen om dit te kunnen doen. Met vernieuwde kracht sta ik op en strompel naar de deur. Razend snel open ik hem en richt de pistool op de man die daar ligt, op mijn moeder. Ook haar lichaam is bezaaid met blauwe plekken. Hij komt van mijn moeder af en grijnst breed 'Ik wist dat het ooit zo ver zou komen. Maar je bent een slappeling Maison, dat durf je nooit. En wat zou papa ervan vinden? Zijn kleine lieve meisje die iemand vermoord?' Ik krimp in elkaar. Maar sta al gauw weer gereed om te schieten. Sterk blijven. 'Let maar eens op wat ik allemaal durf.' ik haal de trekker over en met het harde geluid hoor ik ook de gil van mijn moeder.

    -Het onderstreepte in de flashback is het stemmetje, normaal doe ik het cursief maar omdat de hele flashback dat al is doe ik het zo.(krul)-


    I like my choices. I hope she likes hers.

    LittleNinja schreef:
    Jeuj, het komt hier weer een beetje op gang :)

    LittleNinja schreef:
    Jane Bennet

    Ik zag dat hij zich een beetje onwennig voelde dus probeerde ik hem wat meer op zijn gemak te stellen. 'Ja, dat zou echt wel helpen, maar ik denk dat ik een beetje ongeluk breng.' zei ik treurig. Toen ik zijn niet begrijpende blik zag probeerde ik het hem uit te leggen 'De laatste twee personen waarmee ik kennis heb proberen maken werden allebei afgevoerd omdat ze een aanval kregen..' .Ik sloeg mijn blik neer en vroeg me af of hij ook iemand was die aanvallen kreeg, maar ik durfde het hem niet te vragen, iets zei me dat het al veel was dat hij tegen me praatte. Mijn blik ging weer omhoog en ik ontmoette zijn felblauwe ogen. Even bevroor ik ter plekke, ik was nog niemand tegengekomen met zo'n blauwe ogen. Vlug herstelde ik me en vroeg uiteindelijk: 'Dus.. Waar moeten we zitten?'


    Raven

    'Ja, dat zou echt wel helpen, maar ik denk dat ik een beetje ongeluk breng.' Ik snapte niet wat ze bedoelde en waarschijnlijk keek ik een beetje vragend wat mijn blik werd beantwoord. 'De laatste twee personen waarmee ik kennis heb proberen maken werden allebei afgevoerd omdat ze een aanval kregen..' Vanalles spookte door mijn hoofd maar ik kon me niet voorstellen dat iemand bij aanvallen kon veroorzaken. Ze haalde me uit mijn gedachte met de vraag waar we moeten gaan zitten. " Laten we maar daar gaan zitten." en ik wees naar de achterste hoek van de tafel. Zittend aan de tafel, schudde ik haar een glas melk in aangezien ze al was aan het eten. Ze zal wel uitgehongerd zijn en ik lachte. Het zag het schattig uit.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jane Bennet

    " Laten we maar daar gaan zitten." zei Raven terwijl hij de hoek van de tafel aanwees. Ik knikte en liep vlug naar het aangewezen deel, ging zitten, en stortte me op alles dat er eetbaar uitzag. Man, ik had zo'n honger! Terloops merkte ik dat Raven mijn glas met melk vulde en ik gaf hem een glimlach waarna ik de melk in één teug helemaal opdronk. Nadat ik zo ongeveer uitgeraasd was keek ik op en zag hem lachen. 'wat?' vroeg ik met mijn mond vol boterham. Maar toen begreep ik het, ik sloeg mijn handen naar mijn mond en zei verschrikt: 'Oh mijn god, waarschijnlijk denk je nu echt dat ik een holbewoonster ben ofzo. Oh sorry.' beschaamd sloeg ik mijn ogen neer en voelde ik hoe het rood naar mijn wangen steeg. Typisch ik.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall