• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres - Leidenschaft

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:59 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Jane Bennet

    'je wilt hier het liefst ook niet zijn.' zei het meisje dat zich Ayalinn had genoemd.' Ik snap het, het is inderdaad niet prettig om in het begin hier wakker te worden. Niet dat het nu wel leuk is, het is altijd een hel hier. behalve dat Lucifer hier niet is, had gezelliger geweest dan met deze leiding...' Mijn ogen verwijdden zich een beetje. 'Is het hier dan zo erg?' vroeg ik wat onzeker. 'Jullie zouden wellicht op willen staan... Het is bijna etenstijd, als je niet op tijd bent dan is er geen ontbijt voor je.' zei een meisje dat ik niet had opgemerkt. Ze had enorm felle blauwe ogen en steil zwart haar. Ik knikte en maakte al aanstalten om van het bed af te komen toen plotseling Ayalinn's pupillen verwijdden en ze met een grote BONK op de grond viel. Ik wist niet wat te doen dus klom ik zo rap mogelijk van het bed af en dat was het moment waarop het roodharig meisje begon te gillen met haar handen tegen haar hoofd. Ik stond er als verlamd bij, zelfs wanneer het gillen verstomd was en ze nog zachtjes natrilde. 'Sorry.' mompelde ze zachtjes. Ik knipperde even met mijn ogen en perste een flauw lachje rond mijn lippen. 'Geeft niets.' zei ik zachtjes. 'Ayalynn... Ben je er weer bij?' vroeg het meisje dat Nova heette.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nova

    Ik was blij dat Ayalynn zich weer iets beter voelde.
    'Ik zie je zo beneden wel.', zei ik terwijl ik de gang op liep. Onderweg zag ik Chase, Jules en nog iemand die ik niet kende. Chase stond zichzelf te verontschuldigen tegenover Jules leek het wel.
    'Zouden jullie niet naar beneden gaan? Ik weet niet hoeveel waarde jullie hechten aan een ontbijt?', zei ik met een lach terwijl ik met een hand langs mijn vlecht ging. Er waren mensen die de extra slaap op prijs stelden en dan maar niet ontbeten, maar ik naam aan dat ze niet zonder reden wakker waren.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Jane Bennet

    "Ik heb niet zo vaak een aanval. Ongeveer 1 keer per week." zei Ayalinn me toen ze terug uit de badkamer kwam. "vroeger was het erger. Toen had ik er soms wel drie per dag." Ik knikte even begrijpend en legde een hand op haar schouder. 'Het is oké, we zitten hier allemaal wel voor het één of het andere.' Ik pauzeerde even en keek haar daar weer aan. 'Maar ik moet wel toegeven dat je me wel even hebt laten schrikken daarnet.' sloot ik af met een lachje. Ik stond op van het bed en keek bedenkelijk naar de pak uniformkleren die zich op mijn valies bevonden. Om eerlijk te zijn, ze zagen er verschrikkelijk ongemakkelijk uit. Maar kom, het had erger gekund. Ik draaide me terug naar Ayalinn om en vroeg: 'Moeten we deze altijd dragen?' In mijn rechterhand hield ik de iets te grote blauwe pull en in mijn linkerhand hield ik de lange rok en de blauwe blouse vast.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:56 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Maison Grase McLoid

    L
    angzaam opende ik mijn ogen. Ik was moe, heel moe. Het was vanacht erg laat geworden, de naald was niet steriel meer en de kalmeringspillen werkte niet goed meer. Ik had wel langer willen blijven liggen maar dat betekende geen ontbijt. Toen ik wat meer bij bewustzijn was hoorde ik de stemmen bekende stemmen van de meiden. Ik rekte me uit en stond op. 'Goeiemorgen' zei ik opgwekter dan ik me eigenlijk voelde 'Lekker geslapen?'. Er stond nog een meisje in de kamer. 'O, hi' ik stak mijn hand uit naar het onbekende meisje 'Ik ben Maison'.

    ~Sorry voor het kleine stukje maar ik schrijf het op m'n mobiel :3 ~


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Meraki schreef:
    Chase Aiden Walker
    Terwijl ik zo dreigend mogelijk probeer over te komen, kijkt Ryder alleen maar ergens anders heen. Hallo, ik sta hier hoor! Ik volg zijn blik. Kut, Jules! Meteen doe ik een stap achteruit en glimlach haar toe, waarnaar ik me voor een kort moment nog terug naar Ryder draaide.
    'Jules, niet voor jou. You're lucky this time, verdwijn,' sis ik zacht, waarna ik me weer omdraai naar Jules. Ze lacht, maar het is overduidelijk niet gemeend.
    'Hij begon, Juul,' verdedig ik mezelf. 'Hij daagde me uit, dan mag ik mezelf toch zeker wel verdedigen?' Ik ben haar niet eens verantwoording schuldig, het is belachelijk dat ik dit aan haar sta uit te leggen.


    Jules Hastings

    Chase vertelt dat de jongen begon en hem uit daagde. Waarschijnlijk viel dat allemaal wel mee. Ik kende Chase onderhand en aangezien de jongen nieuw was, moest hij net hem hebben. De nieuwe jongen beet overduidelijk van zich af en dat kon ik wel respecteren. Chase was de liefste niet.
          'Oké', zei ik zuchtend. 'Fijn voor je'
          Ik keek Chase aan. 'Ik ga naar de ontbijtzaal'
          Ik hoopte dat ik die ochtend wel wat kon eten, mijn eetlust was de laatste helemaal weg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Someone meeten???


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    ja graag niemand reageerd op mij :/


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Chase Aiden Walker
    'Ik ga naar de ontbijtzaal,' zegt ze en ik knik.
    'Ik loop wel mee, ik verga van de honger,' probeer ik er zo stoer mogelijk uit te krijgen. Ze leek niet onder de indruk van mijn verhaal over de zelfverdediging. dat is duidelijk. Toch blijf ik met haar meelopen.
    'Ik meen het wel, hoor. Eigenlijk verdedigde ik jou ook, ik maakte hem gewoon even duidelijk dat hij niets hoefde te flikken. Je zou me ook dankbaar kunnen zijn,' bijt ik haar zacht toe.


    everything, in time

    Kunnen anders Chase en Jules of Ryder Thomas meeten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Als nou iedereen naar de eetzaal gaat? Dan heeft altijd iedereen iemand om mee te praten? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik bedoelde ook in de ontbijtzaal :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jane Bennet

    'Goeiemorgen!' hoorde ik een nieuwe stem zeggen. Het kwam van één uit de bedden meer aan de rechterkant. 'Lekker geslapen?' De stem was afkomstig van een meisje met bruinblond haar dat net haar bed uitstapte. Dan merkte ze mij op en kwam ze naar me toe. 'Oh hi' zei ze terwijl ze haar hand uitstak. 'Ik ben Maison.' Ik wou direct mijn hand ook uitsteken maar was natuurlijk vergeten dat ik daar kleren in vasthield waardoor ze allemaal op de grond vielen. 'Pff, ze zien er toch beter uit op de grond dan op mij.' zei ik grijnzend terwijl ik Maison's hand schudde. 'Jane by the way.'


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Maison Grase McLoid

    Z
    e stak haar hand uit en liet de kleding die ze daar eerst in had vallen. Ik glimlachte 'Pff, ze zien er toch beter uit op de grond dan op mij.' zei ze grijnzend terwijl ze mijn hand schudde. 'Jane by the way.' 'Laten we zo naar benden gaan' zei ik tewijl lachen ik mij uniform aantrok 'Ugh, het moet echt weer in de was''Anders hebben we straks geen eten'zei ik toen spottend. Ik had het vaak meegemaakt, zonder ontbijt de dag beginnen. Niet zozeer omdat ik uitsliep maar omdat het vaak mijn straf was. 'Straf. Je moet zien te ontsnappen' hoorde ik het stemmetje in mijn hoofd zeggen, dezelfde die mij had gedwongen mijn stiefvader te vermoorden, degene die mij altijd weer tot waanzin dreef 'Neee' ik begon te gillen 'GA WEG' 'Ontsnap' ik drukte mijn handen op mijn oren. Ik voelde dat ik opgetild werd en de kamer uitgedragen werd 'LAAT ME LOS' ik schopte wild om me heen. Ik gilde het uit. Door mijn tranen heen zag ik dat ik een bewaker had geraakt. Ik worstelde me uit de greep van de ander en rende de kamer weer in, tenminse dat probeerde ik want voordat ik de slaapzaal ik kon rennen werd ik vanachter vast gegrepen 'HELP, LAAT ME LOS!' Voordat ik het wist werd er een spuit met een sterke hoeveelheid kalmeringsmiddelen in mijn arm gestoken, en viel ik slap op de grond.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:48 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jane Bennet

    'Laten we zo naar beneden gaan' zei Maison terwijl ze lachend haar uniform aantrok. Ik bekeek goed hoe het in elkaar zat en kopieerde haar, ik wou immers niet mijn pull omgekeerd aanhebben want uit ervaring wist ik dat je daar dus absoluut GEEN goede indruk mee maakt. 'Anders hebben we straks geen eten.' vervolgde Maison. Dat was nu al de tweede die dat zei, het gaf me geen fijn gevoel maar ik probeerde het weg te duwen en het optimistische erin te zien. Misschien zou ik zo leren om wat meer op tijd te komen. Ik wandelde rustig richting de badkamer en kamde mijn haren. Net toen ik klaar was hoorde ik vanuit de slaapkamer Maison roepen. 'Neee' gilde ze. 'GA WEG!' Oh nee ; dacht ik. Niet opnieuw. Ik rende de kamer in om te zien wat er gaande was en zag Maison liggen met haar handen op haar oren, net als Ayalinn een paar minuten terug. Plotseling kwamen er een paar mannen in witte pakken de kamer binnen en tilden ze Maison op. 'LAAT ME LOS' gilde die laatste terwijl ze één van de bewakers een trap verkocht. Ze werd losgelaten en probeerde de kamer weer in te rennen maar werd vanachter beetgepakt door een man in het wit. 'HELP, LAAT ME LOS!' Ik wist niet wat te doen dus bleef ik staan waar ik stond terwijl ik zag hoe een man met een spuit bij Maison kwam staan. 'Neen, laat haar los!' gilde ik opeens terwijl ik naar de bewakers toerende. Maar het was te laat ,Maison werd in haar arm gestoken en viel slap op de grond. Oh God, waar ben ik toch belandt?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:36 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Iemand voor Giselle?


    Fuck the government.