• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:20 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Well dont let the little things bother you. Het komt over alsof 'jullie' als stel niet echt een probleem zijn maar eerder de dingen die je irriteren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Phenomenom schreef:
    Veel gaan zeggen; Praten. Maar praten helpt eigenlijk niet echt :/


    Als praten niet helpt, helpt niets meer. Behalve mogelijk ducttape.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Als praten niet helpt, helpt niets meer. Behalve mogelijk ducttape.


    En als ducttape de truc niet doet misschien chloroform.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Serieus.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Als praten niet meer helpt dan praten jullie niet goed met elkaar. Ik kan niks anders aanraden dan praten, want dat is het enige wat echt zal helpen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 20:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je over kleine dingen heenzetten. Je moet daar geen energie aan verspillen die je ook aan hem kan besteden. Hetzelfde geld trouwens ook voor hem.


    Your make-up is terrible

    Daar heb ik ook heel erg veel last van gehad, maar ik heb meer ruzie gehad via chats aangezien ik een lange afstand relatie heb. Ik weet niet hoe erg het is bij jullie? Of als jullie elkaar vaak zien? Gewoon als jullie je aan elkaar of aan iets irriteren negeren als het toch nooit gaat stoppen. Of zelf maar beginnen met je te spijten. Dat deed ik altijd, maar laatste tijd niet meer, want soms is het gewoon niet mijn schuld of gewoon van ons beide. En dan wil hij het toch altijd de ander de schuld geven. Of je gewoon afvragen waarom je eigenlijk ruzie hebt en dat het eigenlijk nergens op slaat, en je ook net zo goed een lief gesprek kan houden waar je gelukkig van word. Het is wel moeilijk though, daar heb ik ervaring mee :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:04 ]

    DarkSavior schreef:
    Als praten niet meer helpt dan praten jullie niet goed met elkaar. Ik kan niks anders aanraden dan praten, want dat is het enige wat echt zal helpen.

    Communicatie is indeed het beste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Communicatie is indeed het beste.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Als praten niet meer helpt dan praten jullie niet goed met elkaar. Ik kan niks anders aanraden dan praten, want dat is het enige wat echt zal helpen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:43 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Echt luisteren helpt ook... Probeer die kleine dingetjes te vermijden, ze zijn 'stom', jullie moeten er niet zo hard over ruzieën. Zeg gewoon af en toe: 'zo erg is het ook weer niet.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    zoals gezegd de kleine dingetjes vermijden
    en misschien beter leren comuniceren


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    vooral de dingen aangeven waarvan jullie het niet prettig vinden en vooral ook normaal praten maar dit geldt ook andersom voor de dingen die jullie juist fijn vinden ( zoiets als complimenten geven)
    maar hierin moet je grenzen leren kennen want je kunt heel snel over attached raken of heel snel de vrijheid geven.

    En indeed praten...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Minder een probleem maken van de problemen en je minder ergeren. Dat is heel moeilijk, maar als je maar lang genoeg doorgaat, dan ga je je op een gegeven moment minder ergeren aan kleine dingetjes. Blijf praten over dingen, goed en slecht, en als je over problemen spreekt, praat dan met 'Ik vind' e.d. Voorbeeld hoe het niet moet: 'Jij hebt expres geen suiker gepakt voor mij bij de thee om mij te sarren!'. Voorbeeld hoe het wel moet: 'Ik heb het idee dat je expres de suiker bent 'vergeten', jij lolbroek.' met een knipoog en ezelsoortjes bij 'vergeten'. Dat komt luchtiger over.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife