• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres - Leidenschaft

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:59 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Christyan

    ik houd mijn hoofd schuin en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Ja ik ben nieuw', sis ik. Ik wist zeker dat de jongen peuken had en het feit dat hij zichzelf zo arrogant voordeed maakte me pisnijdig. Langzaam boog ik me over de jongen heen. Een klein lachje speelde om mijn lippen. 'Maar dat geeft jou geen enkel recht om je als een achterbakse eikel te gedragen, vind je niet?' De jongen had zichzelf tegen de muur aangeplaatst en dat kwam me voortreffelijk uit. Ik leunde met mijn hand boven zijn hoofd tegen de muur en kijk hem dreigend aan. 'Luister, ik vroeg je gewoon wat. En je wilt niet delen, dat is prima, maar jongetje... Vergeet niet wie je hier voor je hebt.', grauw ik. Ik voel dat Chris de drang heeft om terug te komen en duw hem weg. 'Je hebt geluk dat Chris niet wil dat ik voor problemen zorg en dat ik het idee heb dat ik jou wel mag... Je bent recht voor zijn raap en daar houd ik van.' Ik ging weer op twee voeten staan en keek hem aan. Ik ben Daniël... Ehm Chris... Het zit nogal ingewikkeld, maar ik ben er zeker van dat je er uiteindelijk wel achter komt.' Ik zette een stap naar achter en bedacht me toen dat Chris niet wilde dat ik rookte. 'Laat die peuk maar zitten.', mompelde ik dan ook.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Lale Grains

    Ik wordt wakker en kijk naar de muur recht boven mij. Er zit een gele vlek op en met een vies gezicht draai ik mij om. Ik zie dat er al 3 meiden wakker zijn, maar ik heb nog geen zin om op te staan. Als ik het goed heb zit ik precies 3 weken hier maar ik ken nog geen enkele naam. De klok boven de deur geeft aan dat het bijna 7 uur is. Vandaag mochten we gebruik maken van elektronica maar daar heb ik de behoefte niet aan. Het opent alleen maar gedachtes die ik zo snel mogelijk wil vergeten. Zuchtend sla ik de dekens open. Het heeft geen zin om hier te blijven liggen, want de gedachtes maken mij gek. Ik loop naar de badkamer, maar de deur zit op slot. Ik trek er nog een paar aan maar dan draai ik mij verbaast om naar de groep. Iedereen zit of ligt nog te slapen "euh.. jongens de deur gaat niet open"


    Everything is possible,you just had to believe

    Oké, die avond liep wat anders dan gepland, haha, maar ik ben er nu! Allemaal een geweldig nieuwjaar toegewenst!

    Jolene Heather Cain
    Mijn droom is geweldig. Aaron komt me uit Dark Side halen en we vluchten samen weg. Ouders heb ik niet nodig, wij redden het samen wel. Sterker nog wij... Doen niets, want ik word wakker door gepraat op de zaal. Ik hoop het geluid nog uit te kunnen sluiten door mijn deken helemaal over me heen te trekken en mijn hoofd onder mijn kussen te verstoppen. Helaas, nu ben ik al wakker en gaat slapen niet meer lukken.
    'Stomme, blije mensen,' mompel ik in mezelf. Er zit één positieve kant aan: vandaag krijg ik ontbijt. Het gebeurt regelmatig dat ik me verslaap en daardoor ontbijt mis, zoals gisteren en eergisteren. Ik sta op en wrijf door mijn ogen. Eerst plassen. Tijdens mijn wandeling naar de badkamer, kom ik de boosdoeners tegen. Ayalynn, Nova en een meisje dat ik niet ken.
    'Ey, ontzettend bedankt hé. Altijd fijn als mensen rekening houden met hun medemensen die wellicht nog slapen,' prevel ik geërgerd als ik langs hen loop. Ja, ik heb een ochtendhumeur, dat gebeurt wel vaker als mensen het lef hebben mij te wekken. Dan komt ook Lale voorbij lopen. Waar gaat zij heen? Beter niet naar de badkamer, want ik moet echt nodig! Godver, ze schiet dus echt net voor.
    'Euh jongens, de deur gaat niet open.' 'Wát?' vraag ik meteen en loop naar haar toe. 'Je trekt gewoon niet goed genoeg.' Ik duw haar iets aan de kant en probeer het zelf. Tevergeefs. 'O nee, o nee, dit ding gaat echt niet open. Fuck ik moet zó nodig! Klote deur!'

    Chase moet nog even wachten, haha. Die slaapt nog!


    everything, in time

    Ryder Montgomery

    Het was mijn allereerste dag in het pleeghuis. Ik was net verwelkomt door de directeur en hoewel hij hard zijn best deed om vriendelijk over te komen, ervoer ik het niet zo. Er hing een duistere sfeer rondom de man. Hij had mijn spullen meegenomen en zei dat ik wat rond moest kijken, zodat ik alvast kon wennen. Het was nog vroeg in de ochtend, een uurtje of half acht. Ik wandelde voorzichtig door een gang heen en nam alles goed in me op.
          'Wat is dit voor iets?' mompelde ik verafschuwend. 'Als ik hier ooit nog uit kom, doe ik mijn moeder wat'
          Ik dacht aan mijn moeder die nu dol gelukkig met haar vriend Mitchell op de bank zat- blij dat ze van me af waren. Mitchell kon echt een mes tussen zijn ribben verwachten als ik ooit uit het pleeghuis kwam.
          'Wat wordt dit toch een geweldige tijd', bromde ik terwijl ik naar iemand keek die langs gelopen kwam.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jullie ook allemaal een super 2014!!! Ik ga zo opweg naar België ... Lekker familiebezoekgezeur dus ik reageer pas weer vanavond :(.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Chase Aiden Walker
    Ik word wakker van gestommel. Ik slaap tegen de muur die tegen de slaapkamer van de meisjes grenst, de plek waar het gestommel vandaan komt. Echt, nutteloze wezens zijn het. Nu ik toch wakker ben besluit ik maar meteen op te staan. Vluchtig trek ik een shirt over mijn hoofd, een joggingsbroek aan en haal een hand door mijn haren. Goed genoeg voor nu, eerst maar ontbijten. Op mijn dooie gemakje loop ik richting de eetzaal, als ik iemand wat hoor mompelen. Wat hij zegt versta ik niet, maar hij kijkt naar me en dus blijf ik staan.
    'Heb je het tegen mij?' vraag ik met één opgetrokken wenkbrauw. 'Want in dat geval staat me jouw toon niet - Wacht, wie ben jij überhaupt?' Ik onderbreek mezelf als ik me realiseer dat hij niet één van de andere jongens hier is. Een nieuwe. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht. Een nieuw slachtoffer dus, of wellicht een nieuw slaafje. Als ik dit meteen goed speel kan hij me nog handig van pas komen.


    everything, in time

    Ryder Montgomery
    De jongen draaide zich naar me toe en vroeg: 'Heb je het tegen me?' Hij bekeek me met een vuile blik, alsof hij me nu al niet mocht. Dat moest hij vooral doen, hij stond me anders ook bepaald niet aan.
          'Wie ben jij überhaupt?' vroeg hij vervolgens met een kleine grijns op zijn gezicht.
          'Ik ben nieuw', bracht ik moeizaam uit en rolde mijn ogen. 'Ryder is de naam'
          Ik bekeek de jongen. Hij was waarschijnlijk wat ouder dan ik, tenminste zo zag hij eruit. Zijn blik was vuil, dodelijk en chagrijnig. Hij moest hoognodig een beurt krijgen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Aiden Walker
    Dit wordt nog een uitdaging. Die jongen heeft een vibe waardoor ik hem nu al haat, maar hij kan me van pas komen.
    'Hm, vooruit dan,' mompel ik eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen hem. Daarna steek ik mijn hand uit. Hij kan maar beter een stevige hand geven, want als het een slappe is... Mijn hemel wat heb ik een hekel aan slappe handjes.
    'Chase, de oudste die hier gevangen zit. Hebben ze bij jou al alles afgepakt, of heb je toevallig nog een peukie over voor je eerste buddy hier? Geniet nog maar vana wat je hebt, want je bent het snel kwijt. Dus wat je nog kunt verstoppen moet je verstoppen. Tenzij het dus al te laat is,' eindig ik schouderophalend.


    everything, in time

    Ryder Montgomery
    Hij stelde zichzelf voor als Chase - meneer-de-oudste-die-hier-gevangen-zit. Ja, I couldn't care less. Hij vroeg me of ik nog sigaretten had. Ik was al jaren geleden gestopt met roken, dus dat was toch even jammer.
          'Nee, man' zei ik. 'Rook niet meer'
          Ik bestudeerde Chase en het viel me op dat hij niet het uniform droeg waarvan de directeur me had verteld dat iedereen het droeg.
          'Zeg eens, hoe zit het hier met die uniformeren?' vroeg ik. 'Zijn het echt apenpakjes of wat? En hoe zijn de vrouwen hier eigenlijk?'
          Ik grijnste. Ik was dé casanova van deze eeuw, als er wat leuks tussen liep kon ik mijn slag nog weleens slaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Aiden Walker
    'Je rookt niet meer?' herhaal ik lachend. 'Oké dan, prima.' Verdomme, daar gaat mijn kans op een sigaret. Als hij naar de apenpakjes en vrouwen vraagt begin ik zacht te grinniken.
    'De uniformen slaan werkelijk waar nergens op. De broek slobbert om je benen heen, verder gewoon een lichtblauwe blouse, dat valt wel mee, alleen moet je die verplicht in je broek doen en er een stropdas bijdragen. In de winter krijg je een trui en dan ben je al helemaal nerd-klaar. De vrouwen dragen daarentegen wel een rokje,' voeg ik er grijnzend aan toe. 'Alleen dragen ze ook een zwarte panty, dus daardoor verdwijnen de benen helaas. Echt veel lekkere zitten er niet tussen, maar ze zijn wel leuk om gewoon een keer te doen of zo. Bij gebrek aan beter,' grijns ik tenslotte.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:03 ]


    everything, in time

    Ryder Montgomery

    Ik rolde mijn ogen bij het horen over de uniformen.
          'In je broek? Erin?' vroeg ik zeurend en slaakte dan een overdreven zucht van ergernis. 'Nou ja, heel veel erger dan thuis kan het niet worden'
          Even viel het stil en voor kort hing er een ongemakkelijke stilte.
          'Dus, Chase' begin ik om die stilte te verbreken. 'Als ik zo vrij mag zijn: waarom zit jij hier dan? Als oudste van het huis moet je vast een badass iets hebben geflikt'
          Het sarcasme droop er vanaf. Chase was mijn type niet. Ik was het gewenst dat iedereen naar me luisterde en deed wat ik wilde, maar het was allang duidelijk dat hij dat niet van plan was.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Aiden Walker
    Ik haal diep adem en sluit voor een kort moment mijn ogen. Hij heeft zijn kansen verpest, ik heb het nu al helemaal gehad met hem. Hoe durft hij in godsnaam sarcastisch tegen mij te doen?
    'Kleine aanklachten. Aanranding, poging tot moord, doodslag, maar ze kunnen niets bewijzen. Dus voor zover jij weet heb ik niets gedaan.' Lang leve rijke pappies, wel degelijk dat ik mijn handen vuil heb gemaakt.
    'Maar dit betekent niet dat er nooit iets kan gebeuren en als jij zo door gaat op deze toon, dan gebeurt dat misschien nog wel heel snel. Er heerst hier nog ene hiërarchie. Denk niet dat jij nu even de boel overhoop kunt gooien, want juist als nieuweling, heb je hier geen enkele status!' Mijn stem wordt naarmate ik meer praat, meer en meer geïrriteerd.


    everything, in time

    Thomas Daniel Smiths
    ''Ja, ik ben nieuw,'' siste hij en ik fronsde met een kort, spottend lachje. De jongen boog zich over mij heen en een klein lachje speelde op zijn lippen. ''Maar dat geeft jou geen enkel recht om je als een achterbakse eikel te gedragen, vind je niet?'' Zei hij en hij plaatste een hand boven mijn hoofd. Ik kwam op de één of andere manier altijd in dit soort situaties terecht. ''Ik gedraag mij als een achterbakse eikel - wanneer ik wil. Dat jij dat nou niet aankunt,'' zei ik iets zachter dan ik daarnet deed maar ik moest vooral niet terug gaan deinzen.
    ''Luister, ik vroeg je gewoon wat. En je wilt niet delen, dat is prima, maar jongetje.. Vergeet niet wie je hier voor je hebt,'' grauwt hij en ik knikte kort en grijns dan speels. Ik was misschien wel de jongste in dit huis maar ik nam zeker geen blad voor mijn mond. ''Je hebt geluk dat Chris niet wil dat ik voor problemen zorg en dat ik het idee heb dat ik jou wel mag.. Je bent recht voor zijn raap en daar houd ik van,'' zei hij en ik schudde mijn hoofd.
    Als hij maar niet dacht dat ik nu vriendjes - vriendjes wou worden. ''Ik ben Daniel, Chris.. Het zit nogal ingewikkeld, maar ik ben er zeker van dat je er uiteindelijk wel achter komt,'' zei hij terwijl hij een stap naar achter zette. ''Laat die peuk maar zitten,'' mompelde hij vervolgens en ik lachte weer met een spottende toon. ''Jij bent helemaal gestoord,'' zei ik en leunde iets subtieler tegen de muur nu de hand van Chris weg was. ''Twee persoonlijkheden? Jij hoort hier maar al te goed,'' zei ik en had nog een brede grijns op mijn gezicht. ''Ik ben Thomas,'' zei ik kortaf en bekeek de jongen. ''Ik hoop dat je er ooit achter komt - wie je echt bent,'' zei ik en zat met een grijnsje gesierd aan mijn piercing. Het was een soort tik wat ik altijd deed als ik gewoon extreem geërgerd was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ryder Montgomery
    Aanranding, poging tot moord en doodslag. Wat een sukkel.
          'Zijn we niet allemaal onschuldig hier?' grijnste ik toen hij zei dat er niets te bewijzen viel. Hij kon het niet hebben als iemand tegen hem in ging, dat was wel duidelijk. Hij wilde dat iedereen voor hem op de grond ging liggen en zijn voeten kusten. Dat kon hij van mij niet verwachten. Ik mocht dan misschien geen gevaarlijk ventje zijn, ik was behoorlijk achterbaks. Dat was iets waar ik de ene keer wel trots op was en de andere keer niet.
          'Hiërarchie, zei je hè?' vroeg ik en deed alsof ik na dacht. 'We'll see'
          Hij mocht zichzelf misschien de koning vinden, ik was nog altijd de jongen die het gewend was om de dictator van de school te zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raven

    Ik had geen zin op op te staan. Ik hoorde in de slaapzaal een hoop zacht gemompel en mensen die zich waren aan het kleden. Ik had nooit zin om op te staan. vooral na deze nacht. eerst 6 uur niet geslapen en dan in een nachtmerrie weer herleven hoe Sanne werd misbruikt door die kutvent. Ik had een mes tussen zijn ribbenkast moeten steken maar ik lag zelf halfdood op de grond omdat hij zijn handen niet kon thuishouden... De smeekbedes van Sanne galmde nog na in mijn hoofd en dromen. Een traan liep langs mijn wang. Ik had verdomme wat moeten doen!


    Ik hoop dat dit een beetje goed was

    En nog een gelukkig nieuwjaar iedereen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."