• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Geweldige verjaardag gehad. *O*

    Mijn nieuwe boekenkast is zo groot dat het ineens lijkt alsof ik heel weinig heb haha.


    Your make-up is terrible

    Ik had ook echt niks anders van jullie verwacht... :'D Uiteindelijk is het toch nog uitgekomen.


    Your make-up is terrible

    Dat moment wanneer een onbereikbaar stukje brood zich EINDELIJK afscheidt van mijn gebit en ik niet constant meer met m'n tong langs m'n kiezen hoef te gaan. Halfuur zitten te prutsen met een tandenstoker, pfft. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoveel freaking buikpijn. D:


    help

    Nog een half uurtje. Ik kijk hier nog naar uit ook. ^^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 18:44 ]


    :)

    Lekkerr dan :') mensen die last minute cancelen heb ik echt een hekel aan.. NYE kinda ruined enzo.
    happy 2014 league of legends wordt het om 12 uur dan denk ik zo :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Waarom negeer je mij al vanaf 23 december? Ik vraag je dingen en je negeert me gewoon keihard. Wat is er nu weer? -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Had ik nou maar nooit gezegd dat ik daaraan mee ging doen of je dat gestuurd, nu verpesten jullie het ook weer voor mij. :/ Buh, ik wil wel stoppen maar ik had me er net zo erg op verheugd. Stom gelieg ook altijd.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 18:52 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben dus echt de enige die totaal geen zin heeft in oud en nieuw heeft. Ik ben gewoon een ongezellig mens of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sommige familietradities hoeven nooit op te houden ;D Nomnom oliebollen als avondeten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zo blij met m'n nieuwe username. *O*



    Drawing evil clowns like a boss. I'm falling in love with SAI.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ben ik nou gestoord of zag ik nou daarnet echt Krull op tv D: Of nou ja een soort gelijke maar ze leek er echt op D:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vanuit mijn huis kun je het vuurwerk helemaal niet zien. En zelf steken we niet af. Not fun. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •