• © FiIi


    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een Quidditchcompititie!


    Rollen:
    First years.
    - [G] Lily Potter || RubinRed

    Second years.
    - [G] Lucy Weasley || Snowheart

    Third years.
    - Albus Potter || Took
    - [G] Rose Weasley || Candira
    - Scorpius Malfoy || FullMetal
    - Mackenzie Filisa Reaser Imagines

    Fourth years.
    - [H] Roxanne Cedrella Weasley || Latier
    - [R] Miranda Weasley || Candira
    - [G] Lorcan Scamander || Bheliom
    - [R] Lysander Scamander || Bheliom

    Fifth years
    - [H] Louis Alexander Weasley || Nostradamus
    - [R] Emma Wood || Gilbertson
    - [H] Oswin Clifton || Bheliom
    - Paolo Salieri III || Valaerium
    - [G] Frey Elwin O'Malley Hector

    Sixth years.
    - [G] Dominique Weasley || Teresa
    - [G] Arieke Howe || Latier
    - [R] Kasper Ramsey || Nostradamus
    - [R]Dehlia Celine Barrera || Bash

    Seventh years.
    - [R] Victoire Weasley || After
    - [H] Teddy Lupin || Nostradamus
    - [H] Jack Race Hale || Teresa
    - [H] Daniel Paul Walkers || 220912
    - [G] Abbigail Dana Walkers || 220912

    Prefects:      (Vijfde- en zesdejaars!)
    - [G] Arieke Howe
    - [G]
    - [R] Dehlia Celine Barrera
    - [R]
    - [H] Oswin Clifton
    - [H]
    -
    - Paolo Salieri III

    Head boy and girl:      (Zevendejaars!
    - Head girl: Victoire Weasley
    - Head boy: Teddy Lupin

    De Quidditchteams zullen nog komen!


    Regels:
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 100 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Slytherin.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Rollentopic.
    Praattopic

    Het begin:
    We gaan eens ergens ander beginnen dan in de trein: We beginnen op de eerste echte schooldag.
    1e jaars: Herbology
    2e jaars: Herbology (gezamelijke les met de eerstejaars)
    3e jaars: Potions
    4e jaars: Care of Magical Creatures
    5e jaars: Defence Against the Dark Arts
    6e jaars: Transfiguration
    7e jaars: Charms
    Dit zijn de eerste lessen. Hopelijk hebben jullie een fijne eerste dag!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 13:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - OH! Het is aan mij. Excuseer. o.O -


    kindness is never a burden.

    Kasper Ramsey • Sixth Year • Ravenclaw
    Warren grijnsde breed en wierp zijn boeken op de tafel. "Ha! Je kent me toch," grinnikte hij en Kasper grinnikte met hem mee. "Hoe was jullie vakantie?" Dehlia en Kasper vertelde op hun beurt over hun eigen vakantie waarna Warren vertelde dat de zijne was. "Waarom was het saai?" vroeg Dehlia, maar hief haar hoofd niet op van haar blad. Warren vroeg vercolgens aan de twee Ravenclawers voor hem wat ze aan het opschrijven waren. Kasper merkte vanuit zijn ooghoeken hoe Warren naar voren leunde in een poging om te zien wat er op zijn en Dehlia's blad stond. "Op welke pagina zitten we trouwens?" Kasper grinnikte en wilde net antwoordden maar Dehlia was hem al voor. "368. En we nemen de aantekeningen over, misschien verstandig om een keer te doen." Kasper fronste. Waar deed Dehlia nou zo opgefokt over. Hij besloot het niet te vragen, perste zijn lippen op elkaar en schreef de belangrijke zaken op wat de professor aan het bord schreef en vertelde.

    Edward Remus Lupin • Seventh Year • Hufflepuff
    Teddy liep fluitend met zijn handen in zijn zakken door de gangen van Hogwarts toen het hem inviel wat oom Harry wel niet van hem zou moeten denken na zijn stunt van daarnet. En Molly. Ze zouden zo teleurgesteld zijn. Teddy hield abrupt op met fluiten en zuchtte diep. Hij moest zich gaan verontschuldigen. Niet voor Flitwick, maar voor Harry en Molly. En voor zijn ouders. Ze zouden woedend geweest zijn. Teddy wilde net terug lopen toen hij twee armen om zijn schouder voelde en vervolgens de warme adem voelde en zachte stem hoorde van Victoire. "Halloo, meneer Lupin." Teddy vergat meteen zijn oom en Molly en draaide zich op. "Wel, wel, juffrouw Weasley. Heeft u zich niet kunnen gedragen?"


    kindness is never a burden.

    - Victoire Apolline Weasley.
    'Wel, wel, juffrouw Weasley. Heeft u zich niet kunnen gedragen?' Ik grijnsde breed. 'Nou, meneer Lupin, ik kon mij redelijk beheersen, tot een zekere blauwharige persoon een geniale stunt uithaalde.' Ik sprong op zijn rug en grinnikte. 'Nu zijn we gezellig met zijn tweetjes.' Mijn haren vielen over zijn schouder, en de zijne kriebelden een beetje in mijn ogen. Om een of andere reden deed deze positie mijn hart sneller kloppen, en ik fronste. Ik was warm van binnen. Ik keek naar Teddy's gezicht, en beet op mijn lip. Ik besefte me dat ik verliefd was. Verliefd op mijn beste vriend.

    - Het zou me echt grappig lijken als hij zich verspreekt en per ongeluk juffrouw Lupin zegt :') -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Zou echt iets voor Teddy zijn (; -


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    - Zou echt iets voor Teddy zijn (; -

    - Exactly *hinthint* (wbw) -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [SnowHeart ---> Whisperings]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Teresa schreef:
    [...]

    Scorpius Hyperion Malfoy || 13 || Zwadderich.
    De les was eerlijk gezegd nogal... wel ja... saai. Noah zat de helft van de tijd tegen hem te tetteren, maar Scorpius schonk hem niet echt aandacht. Niet dat hij de leerkracht enige aandacht schonk. Hij zat praktisch te slapen, met zijn elleboog op tafel en de hand onder zijn kin. Zijn mond hing halfopen en hij viel bijna van zijn stoel wanneer de leerkracht iedereen aanmaande om te luisteren.
    "Deze opdracht doen jullie met een partner, en omdat ik zo geweldig ben, doe ik... hoe noemen ze dat in dreuzeltermen.... 'hipster' en laat ik jullie met iemand van een andere afdeling samenwerken."
    "Wat is dat nu voor iets idioots?" siste Noah tussen zijn tanden naar Scorpius. "Alsof ik samen wil werken met dat... gespuis. Laat staan Griffoendors." Scorpius gaapte even.
    "Wel jij lijkt goed uitgeslapen vandaag," mompelde Noah.
    "Heb slecht geslapen," fluisterde de blonde jongen terug.
    "Jongeheer Malfoy, is er nu echt niets dat ik kan doen om uw attentie te krijgen?" hoorde Scorpius de professor zeggen. Hij klemde zijn kaken op elkaar en deed moeite om niet met zijn ogen te rollen. "Dus, meneer Malfoy, u werkt samen met juffrouw Weasley." Hij wees naar het roodharige meisje een eindje verderop. Rose. Noah schoot naast hem in de lach.
    "Heb jij even geluk, gast. Je mag met die nerd van een Weasley samenwerken."
    "Ja, helemaal geweldig," zuchtte Scorpius chagrijnig. Hij raapte zijn spullen bijeen en plofte neer naast Rose toen iedereen zich naast zijn aangewezen partner ging gaan zetten.
    "We gaan vandaag wolfsbain Kijk jij toevallig niet naar Teen Wolf? ;D brouwen, de winnaar mag de rest van de les weg gaan."
    "Wel dat is makkelijk genoeg," merkte Scorpius schamper op, maar wel zo stil dat de professor het niet hoorde. Aan zijn lichaamstaal was duidelijk te zien dat hij niet al te dicht bij Rose wilde zitten. Hij schoof zelfs nog een stukje van haar af. Het meisje zuchtte diep en rolde met haar ogen.
    "Wat, denk je dat ik sta te springen om met een Griffoendor samen te werken?" merkte Scorpius op. Hij bekeek haar even van top tot teen en sloeg dan zijn boek open alsof zij er niet toe deed.


    Teresa schreef:
    [...]

    Dominique Gabrielle Weasley || Griffoendor || 16
    Arieke glimlachte op het commentaar dat Dominique op het Dreuzelgeldsysteem had.
    "Het is opgedeeld in honderd, je noemt het een pond of een pence. Eén galjoen is ongeveer vijf pond. Een pence is een honderdste van een pond, maar als je het simpel wilt houden werk je gewoon met een kaart."
    "Een kaart? Hoe kan een kaart je helpen met geld te betalen?" vroeg Dominique verward. Yep, ze was niet zo begaan met elektriciteit en al dat gedoe. "En ik geloof dat het nog anders was in Parijs. Daar was het iets met Eur.. of zo?" vroeg ze toen. Ze voelde zich een beetje gegeneerd, dat ze er zo weinig van wist. Maar hé, ze wist wel veel af van magie en zo en voor haar familie was dat belangrijker. Al zou haar grootvader Arthur wel heel voldaan zijn als zijn dochter iets van dreuzelpraktijken zou kennen. Ach ja, zij kon het niet helpen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:38 ]


    help

    Rose 'Rosie' Weasley

    Just great, I have to work with him Ze was helemaal niet blij dat ze met Malfoy moest werken, ze mocht hem gewoon niet. Hij leek gewoon teveel op zijn vader Draco. Ze had wel in de gaten dat Scorpius niet te dicht bij haar wou zitten en eigenlijk deerde dat haar totaal niet. Even zuchtte ze diep en schudde ze gewoon haat hoofd. Ze sloeg haar boek open en las even de ingredienten die ze moesten maken om wolfsbain nee sorry kijk die serie niet te brouwen. Via haar ooghoeken keek ze even naar Scorpius. 'Ook al wil je niet samen met me werken, dit is wel een team affort' zei ze even tegen hem.
    Great, ze wou wel met elke Slytherin samem werken zolamg het niet met Scorpius was en jammer genoeg moest ze juist met hem samen werken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.