• Vandaag was de eerste liveshow!
    Ik vond het echt geslaagd, tot ik de uitslag te horen kreeg.
    Toen ze Sandrine eruit stuurden, god volgens mij kéken ze niet naar het dansen, maar naar geld, want ja Laura gaat sowiezo drama opleveren & dat wullen mensen ook zien.
    En Jeffrey eruit, écht kaka man.
    Mijn favoriet is Meysam, wie is jullie favoriet?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    count the blessings

    Ik HAAT laura. Sorry voor de mensen die dr super vinden, maar ze kan niets anders dan huilen en drama veroorzaken.
    Echt man, ik was ZO pissed toen ik hoorde dat dat wijf er nog in zat en dat Sandrine eruit moest & toen nog eens Jeffrey. Hij was één van mijn favoriete. Eerlijk, ik ben het echt met je eens over wat je daar zegt; ze keken echt niet naar het danse maar naar het geld.
    Oh en Meysam & die twee kleinste mensjes vind ik fantastisch -effe naam kwijt-

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 23:38 ]

    Evaporate schreef:
    Ik HAAT laura. Sorry voor de mensen die dr super vinden, maar ze kan niets anders dan huilen en drama veroorzaken.
    Echt man, ik was ZO pissed toen ik hoorde dat dat wijf er nog in zat en dat Sandrine eruit moest & toen nog eens Jeffrey. Hij was één van mijn favoriete. Eerlijk, ik ben het echt met je eens over wat je daar zegt; ze keken echt niet naar het danse maar naar het geld.
    Oh en Meysam & die twee kleinste mensjes vind ik fantastisch -effe naam kwijt-


    Ja, ik ben het echt helemaal met je eens! Ik moet Laura ook écht niet, een vriendin van me kent d'r en zelfs zij moet d'r niet. Echt kutwijf zij!


    count the blessings

    Ik vond dat Sandrine het meer verdiende dan Laura. Sandrine vond ik gewoon veel mooier om te zien dansen. En ik vond haar echt soepeler.
    En ja, van Jeffrey vind ik het gewoon echt jammer. Maarja, eigenlijk waren alle mannelijke dansers wel goed.
    Mijn mannelijke favoriet is denk ik ook Meysam, en mijn vrouwelijke Rebecca. Ik mag haar gewoon :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    //

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 11:35 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb helaas niet kunnen kijken. Dat wordt dus zaterdag de herhaling kijken. Maar Als het tussen Sandrine en Laura ging, dan ja, doe Laura maar. Ze is inderdaad een grote dramaqueen. En Jeffrey vond ik sowieso al niet erg goed tijdens het bootcamp enzo, dus dat vind ik nu niet zo erg. Behalve moest hij nu super goed gedanst hebben natuurlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En daarom zit jij niet in de jury. Laura kan nog groeien in haar dans, Sandrine niet, ze legt er gewoon geen gevoel in en is veel te verlegen. Jeffrey is inderdaad heel goed, maar alleen maar in 1 ding, dat wat hij kan, dan waren de rest van de jongens gewoon beter.
    ~Assassin


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En daarom zit jij niet in de jury. Laura kan nog groeien in haar dans, Sandrine niet, ze legt er gewoon geen gevoel in en is veel te verlegen. Jeffrey is inderdaad heel goed, maar alleen maar in 1 ding, dat wat hij kan, dan waren de rest van de jongens gewoon beter.
    ~Assassin


    dude, het was mijn mening, sorry hoor :')


    count the blessings

    JUVAAAAAAAAAAT! Maar Meysam & Gianni vind ik ook super goed!:D


    Bad decisions make good stories.

    Niemand kan tegen het niveau van vorig jaar (denk ik) want dat lag écht hoog.
    Ik vind ze eigenlijk allemaal super maar als ik toch een favoriet moet kiezen, Rebecca, ik mag haar, ze kan goed dansen, en dude, dat haar van haar O_O


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik was voor Iris gaat ze eruit pff..


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    Ik was voor Iris gaat ze eruit pff..


    Iris?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oh my god, Anna en Juvat waren net zo goed !

    OMG! Zagen jullie net Anna en Juvat? Ik zat gewoon zelf te huilen:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik zag ook net Anne en Juvat, en ik vond het ook prachtig. Ik hou echt niet zo van die dramaquaans zoals Laura, maar ik laat ze toch in hun waarde.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kan hier niet serieus op reageren aangezien ik nogal afgeleid ben door: "En Jeffrey eruit, écht kaka man."
    Ja.. echt kaka????????????????