• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''

Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

Hobbit stories:

Hobbit quizen:
    -

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Erebor schreef:
    (...)

Welcome ^^
    En omg, woon je in A'foort? Ik zit daar op school xD

Haha, niet in Amersfoort zelf hoor, in een klein dorpje in de buurt. Maar Amersfoort is de dichtstbijzijnde stad ^^ Leuk! Welke school? Misschien ken ik het wel (:

Whittaker -> Mando

LakeTown schreef:
    (...)

Haha, niet in Amersfoort zelf hoor, in een klein dorpje in de buurt. Maar Amersfoort is de dichtstbijzijnde stad ^^ Leuk! Welke school? Misschien ken ik het wel (:

Haha, alsnog vrij dichtbij :') Altijd leuk om te ontdekken dat mensen op Q toch best vlakbij mij wonen ^^
    Ik zit op het JvO ^^

Erebor schreef:
    (...)

Haha, alsnog vrij dichtbij :') Altijd leuk om te ontdekken dat mensen op Q toch best vlakbij mij wonen ^^
    Ik zit op het JvO ^^

Omg, daar woont mijn nichtje! Ik kom daar iedere week, man wat een grote school is dat! Maar wow, you're a smarty (nerd) Het JvO is echt een zware school... O.o

Whittaker -> Mando

Hmmm... Venomis?

Whittaker -> Mando

Beloof je dat je snel verder gaat met je story? Hij is zooo spannend...!

Whittaker -> Mando

LakeTown schreef:
    (...)

Omg, daar woont mijn nichtje! Ik kom daar iedere week, man wat een grote school is dat! Maar wow, you're a smarty (nerd) Het JvO is echt een zware school... O.o

Huh, woont je nichtje, of bedoel je dat ze gewoon vlakbij woont? Maar grote school? Niet echt, het gebouw begint zelfs te klein te worden...
    Maarja, veel werk is het wel ja...

Somniar schreef:
    Er is een Tolkien winkel?
    Oh my. Laat ik nou net naar Leiden gaan vrijdag. ^^

Hij is alleen op donderdag en zaterdag open! D:

Every villain is a hero in his own mind.

LakeTown schreef:
    Beloof je dat je snel verder gaat met je story? Hij is zooo spannend...!

Ik beloof dat ik vandaag nog een hoofdstukje zal activeren. ;D
    Maar eerst moet ik mezelf dwingen aan mijn andere verhalen te schrijven die ik dankzij Courage aan het verwaarlozen ben. :'D
    Ik wil de helft van mijn verhalen stoppen als ik mijn deadlines voor mijn boek krijg (Courage niet hoor [a]), dus ik moet een beetje snel naar het einde toe. :'D

Every villain is a hero in his own mind.

Venomis schreef:
    (...)

Hij is alleen op donderdag en zaterdag open! D:

Ahww.. D:
    Nou ja, wel leuk dat er zo'n winkel is! (:

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

lk zit ook al te wachten op een hoofdstukje van Courage.. ;d [alweer op de kinderboerderij]

You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

Nahahaha, leuk toch, Stapper! Wil ik ook wel werken ^^ Hier heb ik alleen een doorgedraaide kat, twee mislukte hangoorkonijnen en een broertje en een zusje die wel voor 10 dieren tellen... Onze hangoorkonijnen zijn echt het vreemdste van allemaal. Soms vraag ik me af of ze niet stiekem harige minihondjes zijn. Ik bedoel, welk konijn kwispelt er nou als hij eten krijgt! Ze hebben ook een vreemde tik dat ze aan je handen of je gezicht gaan likken en lopen ook achter je aan als ze loslopen in de tuin. Dat laatste is best iritant, je moet heel erg oppassen dat je niet per ongeluk op ze gaat staan! Maar goed, hoe kom je bij dat baantje, Stapper. Ik bedoel, als ik een baantje zoek denk ik sneller aan vakkenvuller dan aan kinderboerderij-dinges (of hoe dat ook heet ^^)

Whittaker -> Mando

Ben begonnen als vrijwilliger vijf jaar terug. En ondertussen weekendbeheerder Geworden. :)

Leuwk, ben jaloers!

Haha dit deed ik bij mijn broer toen hij sliep, hij schrok zich dood :')

Whittaker -> Mando

Er schijnt een poster te zijn van The Hobbit die, als je erom heen loopt, iedere keer een andere dwerg laat zien. Zoals dit

[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 13:56 ]

Whittaker -> Mando

Moeten die plaatjes bewegen? Bij mij doen ze dat niet.namelijk..