• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    Ik ga zo naar mijn opa en oma en daarna naar mijn tante, waar ik blijf slapen. Ze heeft volgens mij geen wifi. Ik kom maandag of zondag weer terug. Doei!


    Veel plezier (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    We hebben er zelfs drie, want mijn man heeft ook een keer een samurai zwaard op Castlefest gekocht. :'p
    Oeh, en ik ga volgende week dinsdag nog een keer naar DoS (:


    Oeh, ook awesome ^^ Ik heb dus Hadhafang en een wakizashi :') En op vakantie ben ik echt een geweldige winkel tegengekomen! Allemaal zwaarden, dolken, ridderbeeldjes en alles :'D En ze hadden een levensgroot beeld/pop ding van Aragorn daar staan. Natuurlijk even mee op de foto geweest :')

    Haha, ik ga vrijdag ook weer en ik moet ook nog een keer met twee vriendinnen gaan ^^


    Stenenlikker

    Oh, LakeTown, alsjeblieft :')

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 11:43 ]


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Oeh, ook awesome ^^ Ik heb dus Hadhafang en een wakizashi :') En op vakantie ben ik echt een geweldige winkel tegengekomen! Allemaal zwaarden, dolken, ridderbeeldjes en alles :'D En ze hadden een levensgroot beeld/pop ding van Aragorn daar staan. Natuurlijk even mee op de foto geweest :')

    Haha, ik ga vrijdag ook weer en ik moet ook nog een keer met twee vriendinnen gaan ^^


    Zooo cool. (:
    Ik mijd die winkels meestal omdat ik altijd verdrietig wordt dat ik het allemaal niet kan kopen.:'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    Oh, Venomis, alsjeblieft :')


    Thanks. Al ben ik daar al bekend mee haha, volgens mij was er iemand anders die er om vroeg. :'d


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ooohh een levensgrote pop van Aragorn! Die wil ik wel op mn kamer hebben :')! Aragorn <3

    Venomis schreef:
    (...)

    Thanks. Al ben ik daar al bekend mee haha, volgens mij was er iemand anders die er om vroeg. :'d


    Oh, haha, ja, oeps, de verkeerde xD
    Al die Hobbit pf's lijken ook zo op elkaar :')

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 11:44 ]


    Stenenlikker

    Venomis schreef:
    (...)

    Zooo cool. (:
    Ik mijd die winkels meestal omdat ik altijd verdrietig wordt dat ik het allemaal niet kan kopen.:'D


    Haha, ik kom ze meestal niet tegen, dus ik vond dat ik me wel mocht verlekkeren :')


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, ik kom ze meestal niet tegen, dus ik vond dat ik me wel mocht verlekkeren :')


    Hehe, in Leiden is er ook een, in de Tolkien winkel. (:
    Die winkel is sowieso.... <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Hehe, in Leiden is er ook een, in de Tolkien winkel. (:
    Die winkel is sowieso.... <3


    Ohja, daar wil ik graag ook nog een keer heen. Maar die zwaarden daar zijn echt duuuur.... Dus die koop ik liever ergens anders ^^
    Ik zou ook nog graag Aragorn's mes willen en als ze Thranduils zwaard ook gaan verkopen <3


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Ohja, daar wil ik graag ook nog een keer heen. Maar die zwaarden daar zijn echt duuuur.... Dus die koop ik liever ergens anders ^^
    Ik zou ook nog graag Aragorn's mes willen en als ze Thranduils zwaard ook gaan verkopen <3


    Alles is duur in die winkel. :'3
    Nou ja, de boeken zijn hetzelfde, maar voor de rest...
    Het is echt verbazingwekkend wat ze er hebben. Maar ik ging daarheen voordat de Hobbit uitkwam, dus nu zal er nog wel veeel meer zijn. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Volgens mij is er in Amersfoort niks, maar ik ga eens rond zoeken! T zou gaaf zijn als we er hier eentje hadden.
    Trouwens, bedankt voor de link Erebor!

    Er is een Tolkien winkel?
    Oh my. Laat ik nou net naar Leiden gaan vrijdag. ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Somniar schreef:
    Er is een Tolkien winkel?
    Oh my. Laat ik nou net naar Leiden gaan vrijdag. ^^


    Hahaaa, geluksvogel!


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    Volgens mij is er in Amersfoort niks, maar ik ga eens rond zoeken! T zou gaaf zijn als we er hier eentje hadden.
    Trouwens, bedankt voor de link Erebor!


    Welcome ^^
    En omg, woon je in A'foort? Ik zit daar op school xD


    Stenenlikker