• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''

Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

Hobbit stories:

Hobbit quizen:
    -

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Dan zal je even tot morgen moeten wachten, want ik denk niet dat ik vandaag nog op mijn laptop kom.

http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2014/

dit is van de elf fantasie fair, op de site staat zelf de zwaarden niet, maar op het park vind je verschillende tentjes met zwaarden en meer :D er is zelfs een tentje met tolkien dingen, zo ook de evenstar enzo, geloof ik :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

No problemo! (: Ik zit ook op mn mobiel ^^

Thank you both <3

geen probleem meis :D, hopelijk kom ik je tegen op de elf :D, ik weet niet precies waar je woont en of je in de buurt van de elf woont ( ze zijn twee dagen per jaar, 2 keer, in de buurt van utrecht 2 dagen en in Arcen 2 dagen, maar misschien zie ik je daar wel :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Ik heb het hobbit kaartspel :')

is die er ook?

Niniel schreef:
    is die er ook?

Zekers. :Y) Van sinterklaas gekregen.

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 22:29 ]

FiIi schreef:
    (...)

Zekers. :Y) Van sinterklaas gekregen.

jemig, ze hebben tegen woordig ook alles

O ja, ik heb ook nog een hobbit kaartspel en een bordspel van de lord of the rings. :'p
    Het zwaard heb ik op Castlefest gekocht, maar ik betwijfel of het wel echt van de LOTR is. Het was ook maar 25,-
    Maar ja. Ik hou sowieso van zwaarden. :'p

En ik heb ook nog een deurposter en een poster met alle dwergen erop, maar die kan niet meer hangen als ik over een maand ga verhuizen :'(

Every villain is a hero in his own mind.

Venomis schreef:
    O ja, ik heb ook nog een hobbit kaartspel en een bordspel van de lord of the rings. :'p
    Het zwaard heb ik op Castlefest gekocht, maar ik betwijfel of het wel echt van de LOTR is. Het was ook maar 25,-
    Maar ja. Ik hou sowieso van zwaarden. :'p

En ik heb ook nog een deurposter en een poster met alle dwergen erop, maar die kan niet meer hangen als ik over een maand ga verhuizen :'(

Jippie, nog iemand met dezelfde obsessie! Ik word altijd een beetje raar aangekeken als ik zeg dat ik lichtelijk obsessed ben met zwaarden en er thuis twee heb. :')

Ik heb net het eerste deel gekeken (2de daarvoor al gezien, want ze op doe goede volgorde kijken is gewoon te simpel)
    Dit is alles wat ik kan zeggen

my precious

It's very important for you to believe that you are the one

Erebor schreef:
    (...)

Jippie, nog iemand met dezelfde obsessie! Ik word altijd een beetje raar aangekeken als ik zeg dat ik lichtelijk obsessed ben met zwaarden en er thuis twee heb. :')

We hebben er zelfs drie, want mijn man heeft ook een keer een samurai zwaard op Castlefest gekocht. :'p
    Oeh, en ik ga volgende week dinsdag nog een keer naar DoS (:

Every villain is a hero in his own mind.

Ik ga zo naar mijn opa en oma en daarna naar mijn tante, waar ik blijf slapen. Ze heeft volgens mij geen wifi. Ik kom maandag of zondag weer terug. Doei!