• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:


    Wauw, deze is gaaf! Okee ik ga wel iemand anders lastig vallen, hier word ik genegeerd...


    arme jij, hopelijk word het wat drukker,
    heb net een cake gemaakt :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lekker! :Y)

    jezeker, voor morgen, me opa, neefjes met me oom en tante, een oom en zijn vriendin en een andere oom, heel gezellg :D
    en savonds gaan we courmette


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    jezeker, voor morgen, me opa, neefjes met me oom en tante, een oom en zijn vriendin en een andere oom, heel gezellg :D
    en savonds gaan we courmette


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    op http://www.fairyland.nl/ kun je zo ongeveer alle sieraden van The Hobbit/ LotR kopen. Ik heb Arwens Evenstar gekocht!


    I dress to kill, but tastefully

    jezeker, voor morgen, me opa, neefjes met me oom en tante, een oom en zijn vriendin en een andere oom, heel gezellg :D
    en savonds gaan we courmette


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    jezeker, voor morgen, me opa, neefjes met me oom en tante, een oom en zijn vriendin en een andere oom, heel gezellg :D
    en savonds gaan we courmette


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    op http://www.fairyland.nl/ kun je allemaal gadgets van The Hobbit / LotR kopen! De bezorging is best we snel. Ik had op donderdag arwens Evenstar gekocht, op zaterdag lag hij op de mat ;)


    I dress to kill, but tastefully

    jazeker, voor morgen, me opa, neefjes met me oom en tante, een oom en zijn vriendin en een andere oom, heel gezellig :D
    en savonds gaan we courmette


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    BluesSister schreef:
    op http://www.fairyland.nl/ kun je allemaal gadgets van The Hobbit / LotR kopen! De bezorging is best we snel. Ik had op donderdag arwens Evenstar gekocht, op zaterdag lag hij op de mat ;)


    nice :D

    sorry voor het dubbele posten, internet deed raar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    nice :D

    sorry voor het dubbele posten, internet deed raar


    Bij mij ook. Wifi wilde weer eens niet of zo..


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    (...)

    Bij mij ook. Wifi wilde weer eens niet of zo..


    of het sliep, dat kan ook :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ahw, vind het jammer dat ik op mijn mobiel geen gif's kan zien...


    Stenenlikker

    ik bestel ook altijd op fairyland..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    beetje prijzig dat wel moet ik zeggen,
    ik doe het bij Large heel goed 9.2 van de 10 beoordeling


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf