• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Candira schreef:
    Ik heb net de film gezien vam Born of Hope, o my god, tranen vloeiden uit mijn ogen.. twee maal.

    Oke, ik heb wel een idee, maar vraag me af of het mogelijk is.
    Is het mogelijk dat ik de zus van Bilbo kan spelen, of anders dochter van Sam?

    Born of Hope? Wat is dat? [a]


    Every villain is a hero in his own mind.

    FiIi schreef:
    Fili en Kili staan er nog niet bij. :[


    Kerstdrukte he ;D
    Ik ga het lijstje nu updaten. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)
    Born of Hope? Wat is dat? [a]


    Dat is een fanmade film, heel mooi. Je kan het zien op youtube.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Dat is een fanmade film, heel mooi. Je kan het zien op youtube.


    Oeh, ga ik eens doen dan. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Prisca Baggins
    Ras: Hobbit
    Woonplaats: Shire
    Uiterlijk:


    Karaktereigenschappen: Prisca is een beeldige vrouw om naar te kijken, althans zo werdt over haar gezegd in de shire. Prisca is de zus van Bilbo Baggins. Ze is lief, aardig en erg behulpzaam. Prisca weet veel af van planten en kruiden. Welke giftig zijn, welke je kan genezen, welke je kan eten etc. Ze is ook een vrouw niet niet veel zegt en beeld het meestal uit. Dit komt omdat ze haar eigen stem niet mooi vindt. Terwijl andere hobbits het wel prachtig vinden. Eigenlijk is Prisca gewoon best onzeker over haarzelf en is bang dat ze nooit iemand vindt van wie ze kan houden, echt houden. Liefde dus
    Dagelijkse bezigheden: Planten en kruiden zoeken voor medicijnen te maken en natuurlijk eten. Oeffenen met haar messen, zodat ze zichzelf kan verdedigen, 95% is het raak.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Prisca is een vrouw die zich niet snel om een vinger laat winden en haat mannen die erg fliterig zijn en denken dat ze elke vrouw wel kunnen krijgen. Heel stiekem krijgt Prisca gevoelens voor Thorin, alleen toont ze dat niet omdat ze niet weet if die gevoelens echt liefde is of gewoon vriendschappelijk. Later komt ze toch achter dat ze ware gevoelens heeft voor Thorin en probeert er voor weg te vluchten.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Heel stiekem krijgt Prisca gevoelens voor Thorin, alleen toont ze dat niet omdat ze niet weet if die gevoelens echt liefde is of gewoon vriendschappelijk. Later komt ze toch achter dat ze ware gevoelens heeft voor Thorin en probeert er voor weg te vluchten.

    Haha. Wat is Thorin toch een vrouwenverslinder.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 14:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)
    Haha. Wat is Thorin toch een vrouwenverslinder.



    Whahah, lol. Nu is de vraag zou Thorin ook gevoelens voor Prisca hebben xd

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 15:06 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Toen ik de film van De Hobbit zag was ik beetje verliefd op Thorin en vond dat er een dame in zijn leven moest komen lol


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Haha, hebben jullie dat samen afgesproken? Dan ben ik wel benieuwt wat Thorin van haar vind ^^

    Haha nee, dat hebben we nog niet afgesproken. Eerst maar eens kijken wat voor vrouwelijke karakters er zijn en of Thorin er uberhaupt een verliefdheid bij kan hebben. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Haha nee, dat hebben we nog niet afgesproken. Eerst maar eens kijken wat voor vrouwelijke karakters er zijn en of Thorin er uberhaupt een verliefdheid bij kan hebben. :'p

    natuurlijk wel, een man moet een vrouw in zijn leven hebben

    en heb je de born of hope al gezien?, een hele mooie film over de ouders van Aragorn


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Venomis schreef:
    Haha nee, dat hebben we nog niet afgesproken. Eerst maar eens kijken wat voor vrouwelijke karakters er zijn en of Thorin er uberhaupt een verliefdheid bij kan hebben. :'p


    Hehe, ja. Ach we zien we hoe het verloopt in de rpg


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niniel schreef:
    (...)
    natuurlijk wel, een man moet een vrouw in zijn leven hebben

    en heb je de born of hope al gezien?, een hele mooie film over de ouders van Aragorn


    Tja, maar dan moet je wel een geschikte vrouw tegen het lijf lopen en jezelf dat geluk gunnen. ;D
    Nee, ik heb hem nog niet gezien! Mijn geluid is te slecht op mijn laptop dus ik moet 'm een keer op de laptop van m'n man kijken. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Tja, maar dan moet je wel een geschikte vrouw tegen het lijf lopen en jezelf dat geluk gunnen. ;D
    Nee, ik heb hem nog niet gezien! Mijn geluid is te slecht op mijn laptop dus ik moet 'm een keer op de laptop van m'n man kijken. ;D


    Dan moet je dat snel doen. Einde is zielig :(...


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb even een rollenstory gemaakt, dat is overzichtelijker. n_n


    Every villain is a hero in his own mind.