• om mijn eigen frustraties af te reageren; waar word jij jaloers van?

    ik;
    van de véél te knappe meisjes die het allemaal nodig vinden om mijn vriendje véél te leuk te vinden.
    oke, ik overdrijf misschien, maar ik zie hem ook heel weinig door de afstand en het maakt me gewoon onzeker dat ze hem zo geweldig vinden. dat is natuurlijk logisch, want hij is ook geweldig :p maar hij is wel mijn vriendje...

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:34 ]


    ask her if she wants to stay a while

    Als mijn crush met andere meiden praat :') Of ergens heengaat waar ik niet ben. Ja ik ben heel erg want het is niet eens mijn vriendje maar ik kan er niks aan doen :'D


    -

    Laat ik maar niets gaan verzinnen, ben juist net goed gehumeurd. (krul)


    wth.

    andere, betere actrices dan mij die in een stuk de tegenspeelster van mijn vriendje mogen zijn xd I know, tis enkel een toneelkus, maar toch.. Ik ben extreem jaloers XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Genius schreef:
    Als mijn crush met andere meiden praat :') Of ergens heengaat waar ik niet ben. Ja ik ben heel erg want het is niet eens mijn vriendje maar ik kan er niks aan doen :'D

    I'll join you (krul)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Als andere mensen/meiden met mijn crush praten. En als ik niet precies weet wat hij doet, en met wie. Ik ben echt té bezitterig, denk ik soms...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    Als andere mensen/meiden met mijn crush praten. En als ik niet precies weet wat hij doet, en met wie. Ik ben echt té bezitterig, denk ik soms...

    dat denk ik ook vaak!
    maar ik zeg er niets van, want dan kom ik zo stalkerig over...


    ask her if she wants to stay a while

    Als mensen een vriendin van me toevoegen die ze niet eens kenen. Het klinkt gemeen, maar ik werd er wel jaloers van.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Op mensen die een vriendje hebben die aan mijn lange eisenlijst voldoet (Y)
    En op het feit dat fucking sletjes zo makkelijk een jongen krijgen (lees: veelal seksrelaties) maar dat echte liefde zich zo verdomd weinig laat zien.
    I'm done.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op mensen die goed kunnen zingen (krul)


    Alis volat propriis.

    wanderlust schreef:
    (...)
    dat denk ik ook vaak!
    maar ik zeg er niets van, want dan kom ik zo stalkerig over...

    -Oke, ik begin nu teveel reacties te zetten- maar precies wat jij dus zegt :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Verklaar me gek maar...Ik ben nog nooit in heel mijn leven jaloers geweest (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oh wacht en als andere meisjes een seconde te lang met hem knuffelen XD dan grijp ik hem weg of bedel ik om zijn aandacht XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OffTheRecord schreef:
    Verklaar me gek maar...Ik ben nog nooit in heel mijn leven jaloers geweest (A)

    I.. don't believe you (wbw)


    No growth of the heart is ever a waste

    Op het meisje dat veel aandacht van mijn crush krijgt, frustrerend. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    Als mijn crush met andere meiden praat :') Of ergens heengaat waar ik niet ben. Ja ik ben heel erg want het is niet eens mijn vriendje maar ik kan er niks aan doen :'D


    same here :(


    Happy Birthday my Potter!