• Zo ongeveer een jaartje geleden heb ik enorm hoge hakken gekocht. Ze zijn 12 cm hoog met een plateauzool van 3 cm. Ik heb ze gekocht omdat ik ze echt mooi vond, maar nooit met de bedoeling om ze echt aan te doen. Maar nu komt er een evenement aan, waardoor ik ze best aan kan doen. Wie mooi wil zijn moet lijden. :W

    Ik heb al op het internet gekeken voor tips, maar ze zeggen allemaal 'veel oefenen!', dat ga ik dus zeker doen, maar mijn nagels groeien langs weerszijden in van mijn beide grote tenen. Ik knip ze er uit, hoor, maar dat gaat desondanks nog zoveeeeel pijn doen, als ik ze dan een hele avond ga aandoen, omdat ik naar voren geduwd wordt en dus steun op mijn kussentjes/tenen.. Heeft iemand dit probleem ook of doen zo'n hoge hakken gewoon pijn bij iedereen zijn tenen? :p

    Wat zijn jullie ervaringen met hoge hakken? ^^


    Let the Night embrace you

    Je bedoelt je horseshoes? Oh, dat gaat er leuk uitzien! Zet je een foto op Q van je hele outfit? c:

    Nee, ik ga nauwelijks op hakken. Het is af en toe lijden als ik de draag en dan heb ik maar 5 of 6 centimeter, dus mij moet je niets vragen. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, dat doet pijn. D:
    Ik gebruik wel eens van die speciale pads die je kan kopen, die geldingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, dat doet pijn. D:
    Ik gebruik wel eens van die speciale pads die je kan kopen, die geldingen.


    Dit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik en hoge hakken, hm, dat gaat niet samen. Zeker niet op zulke hoge, jesus. Maar het is inderdaad veel oefenen. In elk geval, kan je voor de zekerheid geen pleister op je voeten bij de randen plakken? Na drie uur op hakken lopen, kreeg ik blaren. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Flapper:
    Wat zijn horseshoes? :p
    Het zijn ongeveer deze schoenen, alleen dan van stof. En ik wil best wel een foto plaatsen, als die gemaakt worden. Waarschijnlijk wel, want er gaat pers bij zijn, maar dan weet ik niet of we die foto's kunnen kopen of krijgen.

    @Assassin:
    Oh, dan moet ik daar eens naar uitkijken. ^^

    @Morticia:
    Ja, dat kan ik idd beter doen op voorhand, want ik moet er toch wel een paar uur op kunnen rondlopen.. :/

    Ik heb schrik dat ik ga vallen, damn, wat doe ik mezelf aan.


    Let the Night embrace you

    Dat doet gewoon altijd pijn. Ik heb zelf hakken van 11 cm en ik kan daar eigenlijk alleen mijn entree mee doen en dan gaan zitten aan een tafel. Ik heb dus altijd extra schoenen mee, soms zijn het comfi hakken en soms zijn het gewoon mijn all stars. Laat jongens maar raar kijken, zijn moeten er niet de hele avond mee rondlopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb van die gel-dingentjes die de drukpunten iets verminderen waardoor je verlichting voelt. Maar op hakken lopen blijft pijnlijk, tenzij je het elke dag doet en gewend bent :')


    To infinity and beyond •

    @ Jinxed; De link naar de photo doet het niet.
    Anyway, als ik op hakken loop, neem ik altijd iemand mee op wie ik kan steunen lol. Aangezien ik anders al flikker door die stomme straattegels.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn ze al goed ingelopen? Want dan is iig de kans op blaren ed minder. Verder zou ik voor de zekerheid ook andere schoentjes meenemen voor als je het niet uithoudt en je kan misschien ook nog gevoelige plekken die bedekt zijn met schoen intapen. (Ik heb nooit op zulke hoge hakken gelopen, maar heb wel rederijk hoge stijldansschoenen, dus mijn tips zijn daarop gebaseerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Morticia schreef:
    @ Jinxed; De link naar de photo doet het niet.
    Anyway, als ik op hakken loop, neem ik altijd iemand mee op wie ik kan steunen lol. Aangezien ik anders al flikker door die stomme straattegels.

    Haha, op iemand steunen gaat nogal een vreemd zicht zijn, denk ik, maar in nood kan ik het wel doen. ^^
    Werkt deze foto wel?


    Let the Night embrace you

    Je kan inderdaad speciale pads kopen, hoewel ik ook wel eens mensen heb gehoord over watjes. Ik weet alleen niet of dat werkt, ik heb het nog nooit geprobeerd :')


    From these ashes, I will rise

    Nami schreef:
    Dat doet gewoon altijd pijn. Ik heb zelf hakken van 11 cm en ik kan daar eigenlijk alleen mijn entree mee doen en dan gaan zitten aan een tafel. Ik heb dus altijd extra schoenen mee, soms zijn het comfi hakken en soms zijn het gewoon mijn all stars. Laat jongens maar raar kijken, zijn moeten er niet de hele avond mee rondlopen.
    Hallo, weet je hoe zwaar ik het heb met die nette schoenen met hakken van een centimeter? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zorgen dat je ook sneakers meeneemt voor wanneer je naar huis gaat (;


    ars moriendi

    Jaico schreef:
    (...)Hallo, weet je hoe zwaar ik het heb met die nette schoenen met hakken van een centimeter? (cat)
    Je hebt geen inspraak zolang je er gene van minimum 10cm aanhebt. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De eerste keer dat ik op hoge hakken ging naar een feest (was toen 14) hield ik het een half uur vol zonder pijn.
    Nu draag ook dagelijks laarzen met hakken van ong 9cm en houd ik t de hele dag vol. Juist als ik ze uit doe en daarna wil lopen doet t zeer.
    Anywayloop eens elke dag een uur op je hakken, dan went t.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 18:47 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."