• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:

Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

Personages

Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim

Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Erebor schreef:
    (...)

Haha, ik ben echt helemaal weg van de tweeling, vooral Elrohir omdat ik zijn naam lief :')

Nah, laat ik dan kijken of ik vanavond wat voor elkaar kan krijgen, want het lijkt me wel echt leuk om hem te spelen ^^

Ach ja echt he C: Eigenlijk moet iemand anders dan Elladan doen e.e Ik zou wel willen, maar ik heb het te druk denk ik, plus we hebben al best veel elves.

Caution first, always.

Anders wil ik Elladan er wel bij :)! Elven zijn er toch genoeg idd :)!

Oeh, Elladan erbij zou nice zijn ^^
    Moeten we wel even kijken wie we dan voor uiterlijk gebruiken, gezien ze wel een tweeling zijn. En hen uit born of hope gebruiken, gaat hem niet helemaal worden, gezien ik één van hen al voor Brennen heb, of ik moet toch iemand anders voor hem zoeken.

Erebor schreef:
    Oeh, Elladan erbij zou nice zijn ^^
    Moeten we wel even kijken wie we dan voor uiterlijk gebruiken, gezien ze wel een tweeling zijn. En hen uit born of hope gebruiken, gaat hem niet helemaal worden, gezien ik één van hen al voor Brennen heb, of ik moet toch iemand anders voor hem zoeken.

Ik heb helaas geen tijd meer om een ding te schrijven voor Elladan, want ik ben morgen heel de dag weg en we beginnen zaterdag al volgens mij. Ik weet niet of dat erg is, want ik zou hem er wel erg graag erbij willen nemen.

Caution first, always.

Oropher schreef:
    (...)
    Ik heb helaas geen tijd meer om een ding te schrijven voor Elladan, want ik ben morgen heel de dag weg en we beginnen zaterdag al volgens mij. Ik weet niet of dat erg is, want ik zou hem er wel erg graag erbij willen nemen.

Ik vind het niet erg hoor, wel leuk dat je hem uiteindelijk wilt nemen ^^
    Moeten weer nog wel kijken welke persoontjes we als uiterlijk nemen. Of nemen we gewoon een tekening van DA?

Wacht, als we deze nou door midden snijden en even bepalen wie wie is?

Erebor schreef:
    Wacht, als we deze nou door midden snijden en even bepalen wie wie is?

Ja ik vind het prima. Ik zal anders ook nog wel even nadenken over hoe ze eruit zouden kunnen zien. Ik vind het altijd leuk om de juiste personen erbij te zoeken C:

Caution first, always.

deze knappe elven zien er erg leuk uit, jammer dat mijn personage 21 is anders had ik haar met een van deze twee laten flirten :D, lol :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Leeftijd maakt geen verschil, het is alleen jammer dat ik Kili heb hahaha :D!

Misschien toch maar een vrouwelijke elf maken ^^!

Elvithien schreef:
    Leeftijd maakt geen verschil, het is alleen jammer dat ik Kili heb hahaha :D!

Misschien toch maar een vrouwelijke elf maken ^^!

leeftijd opzich niet, en nu ik het bedenk Aragorn was ook bijna 90 toen ie met Arwen trouwde, dus het kan wel :D * zwijmel zwijmel*

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Nee idd, daar maakt leeftijd geen bal uit! :D *drools all over floor*

May I ask who Elrohir and Elladan are? :Y) Ik heb geloof ik iets gemist ^^

Whittaker -> Mando

LakeTown schreef:
    May I ask who Elrohir and Elladan are? :Y) Ik heb geloof ik iets gemist ^^

De tweeling! Zonen van Elrond :'D

[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:30 ]

Ah, duidelijk ^^

Whittaker -> Mando

LakeTown schreef:
    Ah, duidelijk ^^

hoe kan je dat nu niet weten O.O het zijn de hotties twins van LOTR