• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:

Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

Personages

Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim

Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]

Every villain is a hero in his own mind.

LakeTown schreef:
    En dan ben ik eens online, is iedereen weer weg )':

Poor girl. :Y) ik moet nu ook gaan, ghehe.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

FiIi schreef:
    (...)

Poor girl. :Y) ik moet nu ook gaan, ghehe.

Vaarwel!

Whittaker -> Mando

LakeTown schreef:
    (...)

Vaarwel!

ik zal je ondersteunen meis :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

LakeTown schreef:
    (...)

Vaarwel!

I'm back. :Y)

What do we say to the god of death? ''Not today.''

FiIi schreef:
    (...)

I'm back. :Y)

Yeee, I'm not alone anymore :)

Whittaker -> Mando

Oeps sorry, verkeerde forum, die moest in het The Hobbit fantopic (: Sorry!

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:30 ]

Whittaker -> Mando

lol :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

FiIi schreef:
    (...)

Oh, lol. Het is FiIi. De L is een hoofdletter i overigens.

Oeps [a]

Every villain is a hero in his own mind.

Naam: Hobson Gamgee
    Ras: Hobbit.
    Karaktereigenschappen: Hij is een echte trouwe vriend. Hij staat voor anderen klaar als ze zijn vrienden zijn. Hij wil er voor hen zijn en probeert hen altijd op te vrolijken. Hij houdt van grappen maken en probeert altijd positief te zijn. Hij kan echter ook erg lui zijn en al zijn werk neerleggen om in alle rust naar de wolken te kijken. Hij vindt dit net zo belangrijk als dingen ondernemen en is van mening dat je dingen niet moet overhaasten en er rustig - onder het genot van een pijp - over moet nadenken.
    Dagelijkse bezigheden: Roken, tuinieren, bloemen plukken, spelen met zijn kinderen.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Hij is de opa van Sam.

[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 16:39 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik zit te twijfelen om Elrohir te nemen. Alleen weet ik van mezelf dat ik niet heel goed ben in het hebben van meerdere personages en het is de vraag of ik daar wel tijd voor heb.

Erebor schreef:
    Ik zit te twijfelen om Elrohir te nemen. Alleen weet ik van mezelf dat ik niet heel goed ben in het hebben van meerdere personages en het is de vraag of ik daar wel tijd voor heb.

Leuke profielfoto!!

Naam: Gengi, dochter van Náin, zoon van Gror.
    Ras: Dwerg
    Woonplaats: Ze is geboren in Erebor, maar na gevlucht te zijn voor de draak, trekt ze rond.
    Karaktereigenschappen: Ze is stoer en streng. Ze houdt niet van treuzelen of zoetsappig gedoe. Ze zegt direct wat ze denkt en is ook niet bang voor kritiek van anderen, al zal ze nooit toegeven dat het waar is en het altijd op een ander afschuiven. Ze is een sterke vrouw - dwerg - zowel fysiek als mentaal en weigert om als vrouw behandeld te worden. Ze vindt zichzelf meer een man dan de meeste andere mannelijke dwergen.
    Dagelijkse bezigheden: Ze werkte in de mijnen. Ze is niet iemand die op kinderen wil letten. Ze zal niet ontkennen dat kinderen niet onnodig zijn, maar zelfs vindt ze ze alleen maar vervelend en hoeft ze ze niet te zien. Zelf vindt Gengi dat zij nooit een kind is geweest. Ze doet nu niet veel behalve koken en er op toezien dat hun kampement veilig blijft.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Misschien dat ik daar nog op kom...

[ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 11:50 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Erebor schreef:

Ja maar Elrohir man! ;D

Caution first, always.

Oropher schreef:
    (...)
    Ja maar Elrohir man! ;D

Haha, ik ben echt helemaal weg van de tweeling, vooral Elrohir omdat ik zijn naam lief :')

Nah, laat ik dan kijken of ik vanavond wat voor elkaar kan krijgen, want het lijkt me wel echt leuk om hem te spelen ^^

Rrrrr, misschien laat ik hun wel terugkomen in mn verhaal ^^